meneekö alalokero oikeasti pilalle synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti
Eiköhän se oo tapauskohtaista mutta ei täällä ainakaan mennyt. Ekan jälkeen näky oli ensimmäisten päivien jälkeen melko karu mutta palautui varsin normaaliksi :) Tokan jälkeen oli heti taas kuosissa :D
 
juu-uh
Mulla I-II asteen repeämiä, eppari ja kaikenlaista muutakin "jännää"... Silti aikalailla on kunnossa nyt 8kk synnytyksen jälkeen paikat. Mutta ei siellä samanlaista ole, sehän on selvää.
 
bdt
Kyllä se vähän menee. Alalokero nimittäin.
Onneksi mulla esikoinen synty keisarinleikkauksella, joten kaksi lasta ja vain yksi alatiesynnytys.
Sanovat kyllä että se on kovinkin yksilöllistä miten piloille se menee. Virtsanpidätysvaivoja, löystymistä ja sen semmoista voi kyllä ehkäistä ja hoitaa.
 
3
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Eiköhän se oo tapauskohtaista mutta ei täällä ainakaan mennyt. Ekan jälkeen näky oli ensimmäisten päivien jälkeen melko karu mutta palautui varsin normaaliksi :) Tokan jälkeen oli heti taas kuosissa :D
mä en oo enää katellu kun ekan jälkeen erehdyin kattoo oikein peilillä ja kyl oli järkytystä nuorelle tytölle moneks viikoks..mut josko nyt uskaltais kun kerroit et sulla oli ainakin tullut hyväks..
 
.
Kai sekin riippuu siitä minkä kokonen värkki on ollut ennen synnytystä. Niitäkin kun taitaa olla kovin erikokoisia ja näkösiä.
Mulla synnytyksestä on yli puoli vuotta ja tuntuu ettei alapää oo vieläkään parantunut ja seksi ei oo läheskään samanlaista kun ennen. Lantionpohjanlihakset on kunnossa, koska niitä kun jännittää seksin aikana niin mies tuntee jopa kipua.
Silti se tuntuu omasta mielestäni jotenki vieraalta ja erilaiselta ja löysemmältä. Surullista ettei seksi tuu enää koskaan varmaan tuntumaan samalta kuin ennen synnytystä.. Siis vaikka orgasmin saan niin sekin on tavallaan laimeampi. Kaipa tähän uuteenkin värkkiin ja seksiin sitten joskus tottuu. Toivottavasti.
 
Eräs tiukkapilde
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kai sekin riippuu siitä minkä kokonen värkki on ollut ennen synnytystä. Niitäkin kun taitaa olla kovin erikokoisia ja näkösiä.
Mulla synnytyksestä on yli puoli vuotta ja tuntuu ettei alapää oo vieläkään parantunut ja seksi ei oo läheskään samanlaista kun ennen. Lantionpohjanlihakset on kunnossa, koska niitä kun jännittää seksin aikana niin mies tuntee jopa kipua.
Silti se tuntuu omasta mielestäni jotenki vieraalta ja erilaiselta ja löysemmältä. Surullista ettei seksi tuu enää koskaan varmaan tuntumaan samalta kuin ennen synnytystä.. Siis vaikka orgasmin saan niin sekin on tavallaan laimeampi. Kaipa tähän uuteenkin värkkiin ja seksiin sitten joskus tottuu. Toivottavasti.
Nyt kyllä ukkos piiiikkusen valehtelee, että jopa kipua tuottais kun puristat ;) Eihän se peppureikäkään kipua tuota ja taatusti on kireämpi ;)

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kai sekin riippuu siitä minkä kokonen värkki on ollut ennen synnytystä. Niitäkin kun taitaa olla kovin erikokoisia ja näkösiä.
Mulla synnytyksestä on yli puoli vuotta ja tuntuu ettei alapää oo vieläkään parantunut ja seksi ei oo läheskään samanlaista kun ennen. Lantionpohjanlihakset on kunnossa, koska niitä kun jännittää seksin aikana niin mies tuntee jopa kipua.
Silti se tuntuu omasta mielestäni jotenki vieraalta ja erilaiselta ja löysemmältä. Surullista ettei seksi tuu enää koskaan varmaan tuntumaan samalta kuin ennen synnytystä.. Siis vaikka orgasmin saan niin sekin on tavallaan laimeampi. Kaipa tähän uuteenkin värkkiin ja seksiin sitten joskus tottuu. Toivottavasti.
Mulla vähän samanlaisia tunteita. Tuntuu kivalta, orgasmikin tulee, mutta erilailla kun ennen. Ei välttämättä huonommin, mutta erilailla. Asennot missä ennen synnytystä tuntui parhaalta, ei välttämättä enää olekaan ne mukavimmat. Kokeilemalla saattaa löytyä uusia tuntemuksia, jotka ovat vielä parempia kuin entiset.
 

Yhteistyössä