meneekö alalokero oikeasti pilalle synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti
Lapsia kaksi
No ei mulla ainakaan alakerta pilalle ole mennyt, kaksi alatiesynnytystä takana. Kuten muutkin on sanoneet, niin eihän se täysin sama ole kuin ennen synnytyksiä, mut ei kyllä sen huonompikaan. Toisessa synnytyksessä leikattu eppari ja toisessa tuli II asteen repeämä, mut eipä niistäkään mitään jäänyt.
 
kih
Mietin, että onkohan mitään opetusmateriaalia tms, jossa näkyisi miltä se toosa näyttää heti synnytyksen jälkeen, siis sillain tikattuna ja kokoon kursittuna. Olisi kiva nimittäin tietää, mitä tapahtuu, kun synnyttää. En siis ole koskaan synnyttäne ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kih:
Mietin, että onkohan mitään opetusmateriaalia tms, jossa näkyisi miltä se toosa näyttää heti synnytyksen jälkeen, siis sillain tikattuna ja kokoon kursittuna. Olisi kiva nimittäin tietää, mitä tapahtuu, kun synnyttää. En siis ole koskaan synnyttäne ennen.
Eipä se kaikilla sen kummemman näköinen ole. Tosin en millään suurennuslasilla ole tiiraillut synnytysten jälkeen heti perään, mutta ei ole myöskään ollut mitään kokoon kursimistakaan.

Ihmeellisiä myyttejä tässä asiassa..
 
vieras
Meni se. Gyne tänään totes että joko paranee tai sitten ei. Ja uudelleenpaikkauskaan ei välttis auta. Saattaa ihan vähän ketuttaa enkä aiokaan enää synnyttää ikänä. Synnytyksestä 1,5 v.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kih:
Mietin, että onkohan mitään opetusmateriaalia tms, jossa näkyisi miltä se toosa näyttää heti synnytyksen jälkeen, siis sillain tikattuna ja kokoon kursittuna. Olisi kiva nimittäin tietää, mitä tapahtuu, kun synnyttää. En siis ole koskaan synnyttäne ennen.
Youtuubissa on ainakin synnytysvideioita joissa toosan repeäminen /epparin leikkaus näkyy.

 
värkki
Kaksi 4 kiloista olen alavärkistä pukannut...aikaa jo 11v ja 9v, eipä mennyt piloille ei, oli toki synnytyksen jälkeen hetken aika erilaisen näköinen, mutta hyvä on jo. ;)
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kai sekin riippuu siitä minkä kokonen värkki on ollut ennen synnytystä. Niitäkin kun taitaa olla kovin erikokoisia ja näkösiä.
Mulla synnytyksestä on yli puoli vuotta ja tuntuu ettei alapää oo vieläkään parantunut ja seksi ei oo läheskään samanlaista kun ennen. Lantionpohjanlihakset on kunnossa, koska niitä kun jännittää seksin aikana niin mies tuntee jopa kipua.
Silti se tuntuu omasta mielestäni jotenki vieraalta ja erilaiselta ja löysemmältä. Surullista ettei seksi tuu enää koskaan varmaan tuntumaan samalta kuin ennen synnytystä.. Siis vaikka orgasmin saan niin sekin on tavallaan laimeampi. Kaipa tähän uuteenkin värkkiin ja seksiin sitten joskus tottuu. Toivottavasti.
mullon vähän samat fiilikset. vajaa 3 vuotta synnytyksestä ja vaikken edes revennyt niin eipä toi seksi enää oo samaa..
 
mie vaan....
Mies otti ja häipyi seitsemän vuotta sitten ja uutta miestä ei vaan löydy. olen muutamaa kokeillut, mutta ei heistä ole kuulunut sitten yhteisen yön jälkeen enää mitään. Mihin leikkaukseen mun pitäis nyt alkaa menemään???
 
Humppa
Kokemuksen mukaan kaksi alatiesynnytystä (lasten py:t 35 cm, painot 3700g/3900 g) + eppari + pieni repeämä (n. 4-5 tikkiä) aiheuttavat sen, että kyllä se alalokero - mikä mainio ilmaus muuten :) - muuttaa hieman olemustaan. Vaikka lantiopohjanlihaksisto olisi kondiksessa, emättimen suuaukko ei jumpalla pienene eli nykyisin sisääntuloaukosta mennä sujahtaisi aivan vaivatta isompikin parru kuin mitä tarjolla on...
Tsogen äitikollegat, tämä on totuus :(
 

Yhteistyössä