Oikeestiko? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Kyllä tuli
Oikeestiko? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Kyllä tuli
Siis väitätkö sä ihan tosissasi, että mä olen nyt kateellinen, että siksi teen mitä teen?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
Ja moniko noista nettiäänestyshommista menee "rehellisillä" äänillä... että moniko siellä oikeesti on äänestänyt omasta mielestään parasta paitaa! Eiköhän sitä kaveria kuitenkin aina äänestetä?
Kerrotko että mikä siinä on kiellettyä? tai siis että miksi se on kiellettyä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis väitätkö sä ihan tosissasi, että mä olen nyt kateellinen, että siksi teen mitä teen?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
Ja moniko noista nettiäänestyshommista menee "rehellisillä" äänillä... että moniko siellä oikeesti on äänestänyt omasta mielestään parasta paitaa! Eiköhän sitä kaveria kuitenkin aina äänestetä?
Noi äänestyshommat on samaa luokkaa kuin koodit, kiellettyjä tällä saitilla.
haluutko et laitan tän viestin ylläpidolle?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis väitätkö sä ihan tosissasi, että mä olen nyt kateellinen, että siksi teen mitä teen?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
Noi äänestyshommat on samaa luokkaa kuin koodit, kiellettyjä tällä saitilla.
Mä haluisin vain vastauksen sille mikä siinä on niin väärää? miksi tämmönen "kaksplus laki" on olemassa?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:haluutko et laitan tän viestin ylläpidolle?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
mä kyl uskaltaisin veikata et he eivät ole kateellisia jos joku suunnittelee tuolla paidan, mut toki voi olla et olen väärässäkin :xmas:
Juurikin näin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
PEESAAAN täysinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juurikin näin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Mä haluisin vain vastauksen sille mikä siinä on niin väärää? miksi tämmönen "kaksplus laki" on olemassa?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:haluutko et laitan tän viestin ylläpidolle?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi myöskään voittaa mitään.
mä kyl uskaltaisin veikata et he eivät ole kateellisia jos joku suunnittelee tuolla paidan, mut toki voi olla et olen väärässäkin :xmas:
Onhan sitä ennenkin varoitettu jos meno menee hurjaksi, mutta nyt sitten kerrasta "poikki"!?Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
On ne modet joskus antaneet varoituksen jos jonkun kirjoittelu menee yli.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
Ois meinaan vähän järkevämpää kenties?
No olihan toi todella vakava plussarikos, josta on rangaistava pahimmalla mahdollisella tavalla Kovat otteet käyttöön, eihän ne muuten opi.. eh...Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan sitä ennenkin varoitettu jos meno menee hurjaksi, mutta nyt sitten kerrasta "poikki"!?Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
Kyllä mä henk.koht varoitan ennen kun bannia laitan mutta kyllä ap varmaan hoksasi jos aiempikin viesti poistettiin että miksi niin kävi.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
Tää tuli mullekin mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
Onko täällä ketään, kuka todellakaan ei ensin tutustu keskustelupalstan sääntöihin kun alkaa siellä rekisteröityneenä(kin) kirjoittelemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
Jep jepAlkuperäinen kirjoittaja Hohtava:No olihan toi todella vakava plussarikos, josta on rangaistava pahimmalla mahdollisella tavalla Kovat otteet käyttöön, eihän ne muuten opi.. eh...Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Onhan sitä ennenkin varoitettu jos meno menee hurjaksi, mutta nyt sitten kerrasta "poikki"!?Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesikö ap, että on kiellettyä? Jos ei, niin eikö poisto ja varoitus olisi riittävä "rangaistus". Kiellosta huolimatta mainostamisen jatkaminen sitten eri asia ja vasta siitä bannia.
AP kyllä poisti itse viestinsä koska linkki oli väärä joten siitä on vähän vaikea päätellä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Kyllä mä henk.koht varoitan ennen kun bannia laitan mutta kyllä ap varmaan hoksasi jos aiempikin viesti poistettiin että miksi niin kävi.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
joka tapauksessa, meidän asia ei täällä ole banneja setviä, ne on bannin antajan ja bannatun asioita ne
Eikö säännöt muka ole muuttunut vuosien varrella? Meinaan tämäkin oli joskus sallittua... ja voin kyllä myöntää etten lue sääntöjä jatkuvasti.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Onko täällä ketään, kuka todellakaan ei ensin tutustu keskustelupalstan sääntöihin kun alkaa siellä rekisteröityneenä(kin) kirjoittelemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
Mitähän sä höpötät, ei niitä itse voi poistella..Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:AP kyllä poisti itse viestinsä koska linkki oli väärä joten siitä on vähän vaikea päätellä mitäänAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Kyllä mä henk.koht varoitan ennen kun bannia laitan mutta kyllä ap varmaan hoksasi jos aiempikin viesti poistettiin että miksi niin kävi.Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia?
joka tapauksessa, meidän asia ei täällä ole banneja setviä, ne on bannin antajan ja bannatun asioita ne