Hakutulokset

  1. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Mä haluisin vain vastauksen sille mikä siinä on niin väärää? miksi tämmönen "kaksplus laki" on olemassa?
  2. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Kerrotko että mikä siinä on kiellettyä? tai siis että miksi se on kiellettyä? Enkä väitä että sinä, vaan nämä jotka "valittavat" teille näistä :D "toi sano ruman sanan" -meiningillä! lisäys: sä teet sen siks et se on sun hommas :D
  3. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Keskustelupalstatkin nykyään tuppaa menettävän merkityksen kun toisten kateudesta tehdään kummia sääntöjä. Tässäkään ei ole mitään järkevää selitystä tälle bannille muuta kun se että kateellisten persettä kaivelee se ettei ne ole jaksanut suunnitella mitään paitaa ja tätä myöten eivät voi...
  4. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Kyllä tuli :D
  5. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Täähän menee ihan naurettavaksi! :D
  6. H

    Pakko tiedustella...

    sai. Siis tää on vain keskustelupalsta, uskomattomista asioista sitä "rangaistaan" ! Vähän totista hommaa, ei voi muuta sanoa..
  7. H

    Pakko tiedustella...

    Mikä järki on antaa suoraan bannia henkilölle joka halusi että saisi suunnittelemalleen paidalle ääniä? Eikös olisi järkevämpää, että annetaan ilmoitus että tämä on kiellettyä ja jos moinen jatkuu niin bannia? Aika radikaali veto täytynee myöntää...
  8. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Ilmeisesti uusi sääntö?
  9. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    voi kateelliset ihmiset...
  10. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Saanen vielä ilmaista, että eihän kenenekään tarvitse äänestää jos ei pidä paidasta, joten miksi tämä olisi kiellettyä? kenen pyllyä se kaivelee...
  11. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Jos näin niin tämä on ilmeisesti jokin uusi sääntö. Muistelen että joku jossain vaiheessa voitti valokuvakilpailun koska sai täältä plussaystäviltä paljon ääniä?
  12. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    10 ääntä annettu murmelille :)
  13. H

    Vinyyliverhous?

    Kenelläkään kokemusta talon vinyyliverhouksesta?
  14. H

    Miten vauva menee pilalle...

    ... jos se jätetään "liian pienenä" esim. hurjan ISIN hoitoon? Otetaan esimerkkitilanne, että äiti haluaa nollata menneen vuoden (raskauden) ja haluaa lähteä ystäviensä kanssa ulos vauvan ollessa vaikka 1kk ikäinen. Vauva jää isän hoitoon ja kaikki menee hyvin. Aamulla äiti palaa ja vauva on...
  15. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Hoplaa! Mun siskolle kolahti 2 koliikkitapausta peräkkäin mutta toinen oli ehkä hieman helpompi kuin ensimmäinen. Ensimmäinen itki 4kk ja tämä toinen vähemmän aikaa... Mutta hengissä on hän selvinnyt ja kolmas lapsi syntyy aivan pian! :) Mikähän siinä on että vaikka tuo meidän nuorin on...
  16. H

    jos haluaa lasisen saunanoven rinnalle samansävyisen lasiseinän mistä kysellä?

    no saunanovia saa nyt vaikka k-raudasta mutta myykö k-rauta esim. samansävyistä lasiseinää? epäilen...
  17. H

    jos haluaa lasisen saunanoven rinnalle samansävyisen lasiseinän mistä kysellä?

    eli mikä firma tekisi sekä saunanovia että lasiseiniä?
  18. H

    Kokemuksia Fenestra ikkunoista?

    Meillä kävi äsken esittelijä ja sain ainakin kovin hyvän kuvan (se kai sen työtä onkin :D ) mutta olis kiva kuulla siksi ihan kokemuksiakin..
  19. H

    Kokemuksia Fenestra ikkunoista?

    Kellään kyseisiä ikkunoita? Onko hyvät?

Yhteistyössä