Hakutulokset

  1. H

    Hei te jotka olette rakentaneet! Missä vaiheessa se on alkanut rassaamaan parisuhdetta?

    Eiköhän se ole se yhteinen ajanpuute joka siinä rassaa! Mutta siihen kun asennoituu oikein niin tuskinpa mitään suurempaa tulee! Me kun lähdimme rakennusprojektiin, otti oikein päähän kun kaikki ympärilläolevat selittivät jatkuvasti siitä, miten parisuhde ei kestä sitä ja miten monet eroavat...
  2. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Minä ilmoittaudun! 2 Lasta ennestään joista nuorempi vasta 3kk ja nyt vauvakuume jo nostaa päätään. Koitan kuitenkin malttaa mieleni ensi vuodelle, ennenkuin alamme yrittää kolmatta!
  3. H

    Ketään, jolla umpisuoli tulehtunut? Kuvailisitko kipua??

    Ylävatsakouristuksesta siirtyi oikealle alavatsaan, sattui niin saatanasti! Ajoin kuitenkin itse sairaalaan ja joka kytkinpainalluksella tuntui kamalalta!!!
  4. H

    Kukaan raskautunu 1. yrityskierrosta???

    Ensimmäinen neljännestä kierrosta, toinen yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä, kolmas ekasta kierrosta
  5. H

    onko facebookissa mitään blogisysteemiä?

    Tää kiinnostais muakin!!
  6. H

    Jos sikiö, vauva kuolee masuun, tuleeko oireita?

    Itse epäilin keskenmenoa vahvasti koska massu pieneni ja mahduin taas omiin housuihini. Neuvolassahan tuo sitten selvisi rv 14 (np ultrassa kaikki oli vielä hyvin)
  7. H

    Mikä ihme siinä on että naisten pitää hyökkäillä toisten kimppuun?

    Miksi kuvitellaan että oma mielipide on aina oikea. Viittaan nyt tähän lastenhoitoasiaan kun kauhistellaan vauvojen hoitoonjättämisestä. Mitä se teidän persettä kaivelee jos joku haluaa toimia niinkuin toimii? Hirveet syytökset satelee päälle kuinka "lapsi on pilalla" .... Miksei voi vain...
  8. H

    kuinka kauan 3kk ikäinen vauva voi olla erossa äidistä?

    Mä voisin jättää vuorokaudeksi, vaikka imetänkin! Vauva syö pullosta joten miksi ei?
  9. H

    painavien tavaroiden nostelu raskaana

    Mä kertakaikkisesti luulin että kun on raskaana, kaikki vähänkin painavan tavaran nostelu olisi kielletty kun siitä niin vaahdotaan. Mietin jopa että voinko kantaa kauppakasseja yms.. Mutta toisen raskauden aikana olin jo saanut hieman paremmin tietoa asiasta ja onneksi luuloni oli väärä. Eli...
  10. H

    Saako zyrteciä ottaa "hätätapauksessa" raskaana?

    Kiitos. Mulla on kyllä neuvola vielä ennen tuota yöpymistä joten varmistelen vielä sieltä!
  11. H

    Saako zyrteciä ottaa "hätätapauksessa" raskaana?

    Mullakin ois viikkoja kasassa kuitenkin jo 35
  12. H

    Saako zyrteciä ottaa "hätätapauksessa" raskaana?

    Se tuskin kuuluu sinulle, odotan vastausta olennaiseen kiitos!
  13. H

    Saako zyrteciä ottaa "hätätapauksessa" raskaana?

    Tilanne seuraavanlainen: Olen menossa yöksi tuttavalleni, jossa eläimiä joille olen allerginen. Jos tulee paha paha allerginen reaktio voiko ottaa zyrtecin (tai vastaavan allergiapillerin)
  14. H

    Kun 4 vuotias lässyttää?

    eikö kukaan jolla ois kokemusta?
  15. H

    Kun 4 vuotias lässyttää?

    Onko toi jotenkin tyypillistäkin tuossa iässä että kaikki puhe pitää tulla ulos lässytyksenä. "Leikkii" oikeastaan joka asiaa puhuessaan ns. nuorempaa mitä onkaan. Ainoastaan suuttuessaan puhuu normaalisti, muuten saa olla koko ajan muistuttamassa että puhu kunnolla. Onks tää ihan...
  16. H

    Se Vantaan uusi kirpputori?

    Mikä kirpputori?
  17. H

    Acer miniläppäriä kellään?

    Itse havittelen Acer Aspire One - pinkkiä miniläppäriä ja olisikin kiva kuulla kokemuksia miten moinen masiina on pelittänyt? Joku testivoittaja se ainakin oli!
  18. H

    mies oli fiksu kun kertoi vasta illalla parin naisen arvostelleen meidän poikaa...

    JA sitten ihmetellään, miksi lapset oppivat häviämään huonosti... hmph! Taitavat ottaa pelin turhan vakavasti nuo vanhemmat.. huhhuh!
  19. H

    miten teillä jää aikaa omille jutuille, kun on lapsia?

    Joo oon katsonut ihan samaa. Onneksi mulla on ukko joka ei epäröi touhuta lapsen kanssa. vauva-ajankin hän heräili töidensä lisäksi öisin vauvan kanssa varmaan enemmän kuin minä!
  20. H

    miten teillä jää aikaa omille jutuille, kun on lapsia?

    Joko tehdään lapsen kanssa, tai jos ihan omaa omaa aikaa haluaa niin sitävarten on joko ilta, piirretyt tai mies :D Ja toki joskus kun lapsi on hoidossa :) Mutta ennen omaa lasta olin aivan puhki jos hoidin toisten lapsia, koska luulin että lapsien kanssa pitää touhuta joka hetki jotain...

Yhteistyössä