Minä Rakastan Mun Miestäni <3

  • Viestiketjun aloittaja Tykkää
  • Ensimmäinen viesti
Tykkää
Oon kiitollinen että saan olla osa hänen elämäänsä :heart:
Ja oon kiitollinen että oon hälle lapsia saanut.
Kunnes kuolema meidät erottaa :heart:

Onko muita jotka ovat olleet kauan yhdessä mutta ovat silti kun vastarakastuneet???
 
vieras
Minä rakastan omaani myöskin, ja kovasti. Odotan meidän yhteistä lasta ja vuoden päästä on häät. En olisi parempaa miestä voinut löytää paskan exän jälkeen.
 
veeras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä rakastan omaani myöskin, ja kovasti. Odotan meidän yhteistä lasta ja vuoden päästä on häät. En olisi parempaa miestä voinut löytää paskan exän jälkeen.
täys peesi,yksityiskohtiaan myöten :D :D
ihankun oma kirjoitus.
 
jipe
no kyllä minä olen ihan yhtä rakastunut omaan mieheeni, rakastan. mutta kaksi vuotta kauan? kuvaa varmaan nykyajan suhteita hyvin tämä käsitys. olemme mielestäni nuori aviopari, naimisissa oltu 6vuotta, sitä ennen seurusteltu pari vuotta... kauan... minun mielestä joku yli 10 vuotta, 15 vuotta on se kauan. tai 25 vuotta.
 
vieras
kymmenen vuotta yhteistä polkua (hyi imelää) ja aina vaan useammin tulee niitä päiviä, kun huomaa, miten paljon toista rakastaa. parempaa isää en lapsilleni voi kuvitella..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
no kyllä minä olen ihan yhtä rakastunut omaan mieheeni, rakastan. mutta kaksi vuotta kauan? kuvaa varmaan nykyajan suhteita hyvin tämä käsitys. olemme mielestäni nuori aviopari, naimisissa oltu 6vuotta, sitä ennen seurusteltu pari vuotta... kauan... minun mielestä joku yli 10 vuotta, 15 vuotta on se kauan. tai 25 vuotta.
No juu mutta se nyt vaan olikin heitto kun kysyttiin että mikä on kauan :) Mitä kauemmin sen parempi eikös? ;)
 

Yhteistyössä