Hakutulokset

  1. N

    Isän avautuminen

    tän viestin perusteella kuulostat kammottavalta vanhemmalta. tuli tosi paha mieli lapsesi puolesta.
  2. N

    Milloin olet viimeksi itkenyt?

    Mäkin katsoin niitä viime yönä. Itkenyt olen silti myös tänään.
  3. N

    Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

    Mielelläni katsoisin. (Mut poikaystävä on kyllä puoliso.) Mitäs sinä sitten katsoisit? Kuka siellä pitäisi olla?
  4. N

    Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

    Haavistoa äänestän. Ylivoimaisesti paras ehdokas.
  5. N

    Iltaa, keitäs on paikalla?

    Paikalla juu. Mikä sua itkettää? :( :hug:
  6. N

    Miten suhtautuisit..?

    Ja siis kuulostaa aivan käsittämättömältä tuollainen.
  7. N

    Miten suhtautuisit..?

    Missä heidän omat lapset oli?
  8. N

    Kenellä valvoo lapset vielä???

    Valvoo 7 v, 7 v, ja 11 v. Aloittavat juuri uutta leikkiä.
  9. N

    Ette varmasti oo näin hyvällä mallilla joulun suhteen

    Mä asun jossain toisella planeetalla. Mä hämään itseäni ja kuvittelen että on vasta alkusyksy, että just vasta kesä loppui. Joulua voin alkaa ajatella ehkä 22.12, en oo koskaan ostanut lahjoja aiemmin. Ja en ole koskaan tehnyt ensimmäistäkään jouluruokaa, piparia, korttia, koristetta tms...
  10. N

    Laitoin kaveriin välit poikki, koska hän vei 4kk vauvansa kokopäivähoitoon. Mielipiteitä tai kysyttävää?

    Teit varmaan kohdallasi ihan oikean ratkaisun. Itse olen ajatellut, että on tiettyjä tilanteita, jolloin en enää voisi olla jonkun ystävä. Sellainen kuitenkin tuli eteen ja vaikka se tuntui minusta niin hirveältä että itkin sitä iltaisin kotona tajusin lopulta, että en silti voinut pistää...
  11. N

    Miksi monet paheksuu kun pienten lasten äiti ryyppää?

    En kummastele, pari kertaa kuussa on ihan normaalia. Kummastelun aihetta voisi kuitenkin antaa, jos kokonaistilanne olisi jotenkin huonosti hoidettu. Eli ei se ryyppääminen itsessään mitään kerro, pari kertaa kuussa siis, mutta jos olisi kaikenmoista muuta mistä tulisi olo, että ehkä...
  12. N

    Kävin syömässä Ikeassa. En ole usko silmiä kun höhlä mamma puksuttelee lusikalla

    Itelleenkö se niitä kuormia puksutteli? Jos niin niin sitten on ehkä hieman höhlä.
  13. N

    Mielestäni on törkeää katsoa aihe vastaamatta!!!

    Kuinka kehtaat mennä kauppaan ja olla ostamatta jokaista tuotetta johon kosket?
  14. N

    Jos sulle kävisi näin?

    Mitäs tuo ihana mies sanoi aamulla? Ja joo, raiskaushan tuo.
  15. N

    Tässä koulukiusatun toinen video.

    Millaisesta persoonallisuushäiriöstä esim? En noiden kahden videon perusteella näe hänessä mitään mistä voisin lähteä tulkitsemaan muuta kuin että hän on koulukiusattu, se yksin aiheuttaa ihmiselle valtavasti. Esim oppii kasaamaan itsensä kerta toisensa jälkeen ja esittämään ookoota.
  16. N

    Tässä koulukiusatun toinen video.

    Mikään tossa toisessa videossa ei tee siitä ekasta videosta epäaitoa. EIkö ole aivan selvää, että yksin ollessaan pahan olon ollessa kaikista voimakkain syntyy niitä ekoja videoita, ei se, että hänellä on kakkosvideossa mukana ystävä poista sitä että hänellä on voinut olla kauheaa koko...
  17. N

    Hyvää itsenäisyyspäivää, palstalaiset!

    Kiitos samoin! Menen ystäville syömään illalla ja juhlimaan.
  18. N

    Ohi on!

    OnneaOnneaOnnea! Ja kuva on aivan ihana, olet superkaunis ja niin on lapsikin.
  19. N

    Vauva nukkuu ja unen aikana hikoilee valtavasti - mistäköhän johtuu?

    Mulla on myös ollut litimärkäpäinen vauva, ihan syntymästä asti. Synnytyssairaalassa sitä tutkittiin jo heti kun oli niin poikkeavaa kun hoitajat huomasivat. Hikoilee edelleen tosi herkästi päästä, muutenkin kuin nukkuessaan. mitään vikaa ei ole löytynyt, on vain siis ominaisuus, jotkut on...
  20. N

    yksinhuoltajat ON tyrkkyjä

    Aika epämiellyttävän ihmisen olet kohdannut, jos se nainen todella on noin käyttäytynyt. Yksinhuoltajuus taas ei liity asiaan mitenkään.

Yhteistyössä