Hakutulokset

  1. N

    kuinka paljon on normaalia laihtua kun imettää ja kuinka ****** sitä tukkaa voi oikee lähtee?

    Paljonko olet pitkä ja mikä on sun normaali painosi ennen raskautta? Joillain paino tippuu paljonkin, itsekin kuulun heihin. Imetysajat on olleet mulle siksi hankalia, että olen laihtunut aivan liian laihaksi vaikka olen syönyt joka päivä valtavasti ja esim kokonaisia kakkuja, joo ei...
  2. N

    Mille matkalle olette menossa seuraavaksi?

    Ei ole mitään lomamatkaa tiedossa, mutta vuoden sisällä on oltu neljä kertaa viikko lämpimässä, joten ehkä kestän ensi kevääseen.
  3. N

    Millaisia pahoja ajatuksia teillä on.

    Aloittaja ei ole terve. Tuollaiset ajatukset eivät ole normaaleja.
  4. N

    Onko kerrostaloelämä oikeasti näin levotonta?

    Eiköhän tuossa ole kyse asuinpaikasta.
  5. N

    Tässä imetyksen tärkeydestä faktaa

    Uskon tuohon 100 %:sesti.
  6. N

    Mä löysin niin makeat mekot:P (kuva)

    2. oli hieno mutta vaatii virheettömän kropan.
  7. N

    Tässä imetyksen tärkeydestä faktaa

    Näin sen kyllä, siinä luki, että otsikkoa on korjattu: "Uutisen otsikossa kerrottiin virheellisesti, että liika imettäminen tuottaa vihaisia aikuisia. " Siksi tahtoisinkin nähdä laajempaa aineistoa, että kuitenkin kun tuolla tekstissä noin sanotaan niin miksi se on sinne kirjoitettu, en...
  8. N

    Kaverimies seurustelee 2:n naisen kanssa

    No en puuttuisi, et voi kuitenkaan tietää mitä mies on naisten kanssa sopinut. Jos suhdestatuskin on vaikeasti selitettäväksi laitettu niin kai joku keskustelu on tämän toisen osapuolen kanssa käyty.
  9. N

    Tässä imetyksen tärkeydestä faktaa

    Tutkimus: Imetysajalla yhteys vihamielisyyteen aikuisena - Väitöskirja - Kotimaa - HS.fi Jäin miettimään tätä kohtaa: "Tutkimuksessa seurattiin yli 3 500 ihmisen elämää vuodesta 1980 lähtien. Ilmeni, että lapsilla, joita oli imetetty noin 4–6 kuukautta, oli aikuisena vähemmän kyynisyyttä...
  10. N

    Vauvalle nimeksi Milan?

    Pojan futisjoukkueessa pelaa Milan. Ihan selkeä pojan nimi minun mielestä, oli siis jo ennen kuin tiesin ketään Milania. Milan Kundera esimerkkinä.
  11. N

    Uskallatko liikkua yöllä yksin?

    No tietysti.
  12. N

    Hankkisitko kolme vuotiaalle pojalle nukkekodin jos sitä joulupukilta toivoo?

    No ukkoko se päättää mitä lapselle joulupukki tuo? Osta nyt vihdoin se nukkekoti, kyllä se 5-vuotiaskin tahtoo sillä leikkiä. Osta pojille yhteiseksi, olisi 5-vuotias ehkä hieman suruissaan jos pikkuveli sen saisi, mutta hän ei saanut kun toivoi. Ihan älytöntä, tuli ihan surullinen olo sun...
  13. N

    Hankkisitko kolme vuotiaalle pojalle nukkekodin jos sitä joulupukilta toivoo?

    Tietysti. Ja ihmettelen kovasti jos joku ei ostaisi, jos rahakin siihen riittää. Minusta on tosi surullista jos poika jää ilman nukkekotia vain siksi, että miehelläsi on jotenkin rajoittunut ajatteletapa.
  14. N

    Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

    Katsoin sen kuvan, jossa näkyy koko keittiö. Ei missään nimessä koko välitilaan, jätä noin.
  15. N

    Äiti Ammasta rajua tekstiä!

    Heh... Kyseisessä blogissa Ammaa käsitellään RAAMATUN kautta, joten mitäpä siihen sitten enää muuta. Raamattu on (kärjistetysti sanottuna) satukirja. Sen valossa tulkittuna minäkin olisin taatusti joku pahan voima tai muuta hassua.
  16. N

    Mitäs mieltä olette tästä??

    En ole selvännäkijä ;) Sun reaktiot voi johtua monesta muustakin syystä kuin siitä, että sun oma lapsi olisi laitettu hoitoon 1-vuotiaana.
  17. N

    Mitäs mieltä olette tästä??

    Minäkin täysin kotihoidettu. Äiti kotona siihen asti kunnes olin jo koulussa ollut joitain vuosia. Eskaria ennen kävin jossain kerhossa pari kertaa viikossa, mutta en viihtynyt siellä. Sieltä ei ole oikeastaan kuin muutama ahdistava muisto, ei yhtään positiivista mielikuvaa. Eli miten...
  18. N

    Mitäs mieltä olette tästä??

    No tuo Tytsin-89 toteama nyt ei ollut mikään pikku klisee vaan ihan täyttä totta. Sen voi sunkin reaktiosta voi huomata ;)
  19. N

    Mitäs mieltä olette tästä??

    3 vuotta on tutkitusti tietty rajapyykki, jonka jälkeen lapsella on enemmän valmiuksia ja esim perusturvallisuus on kehittynyt. Lapset ovat erilaisia ja ikähaarukka on tässäkin asiassa varmasti laaja milloin kukakin on valmis mihinkin, mutta tietyt asiat vaativat kuitenkin vähintään sen kolme...

Yhteistyössä