Hakutulokset

  1. N

    Mitäs mieltä olette tästä??

    Täysin samaa mieltä olen Rusasen kanssa. Alle 3-vuotiaiden paikka on koti. Vanhemmat järjestäköön elämänsä ja asiansa siten, että lapsi saa tärkeimmät kolme ensimmäistä vuotta olla kotona äidin (tai isän/mummon/muun lapsen elämässä alusta asti olleen aikuisen) kanssa.
  2. N

    Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

    Mun pitäisi nähdä koko välitila pituudeltaan ennen kuin osaan sanoa. Tuon kuvan perusteella, jossa näkyy vain tuo pieni pätkä sanoisin, että jätä noin, älä jatka.
  3. N

    Ulkoa kuului kamalaa kolinaa. En uskalla mennä katsomaan.

    Oletko sä yksin kotona?
  4. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Veikkaisin, että tunteista puhuminen tai siis kuunteleminen kun sinä puhut on hänelle vaikeaa. Aika solmutilanne siinä mielessä, että sun ja toiveet on ihan normaaleja, mutta hän ei pysty niihin vastaamaan. Et voi tehdä häntä auttaaksesi mitään, eikä sun tarvitsekaan. Hän on varmaan ihan...
  5. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    :) Aivan, sitten joutuisi siitä puhumaan. Hän ei ymmärrä miksi ylipäätään jotain ihmistä voisi kiinnostaa jonkun toisen ihmisen lapsi? Miksi ihmeessä??? Eihän häntäkään kiinnosta.
  6. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Ei kosinta varmaan ole mahdoton, koska jossain vaiheessa naimisiinmeno on hänelle tarpeeksi järkevää ja kyllä AS-ihminen osaa toimia kun hänellä on selkeä tavoite. Mutta nyt kuule, on ihan selvää, että sinussa ei ole mitään vikaa! Varmasti osaat ja pystyt ja olet nätti ja viehättävä ja ihan...
  7. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Ei hän sitä oikein tajuakaan, hän varmaan kyllä on ymmärtänyt, että sinulla on jotenkin huono olla, mutta ei voi ymmärtää miksi vaikka selittäisitkin. Ja tietysti pitää nukkua, koska se kello oikeasti soi kohta ja olisi typerää olla nukkumatta koska muuten aamulla väsyttää. Noin hän...
  8. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Kyllä hän minun mielestä aika vahvasti AS-aikuiselle vaikuttaa, nuo kertomasi lisäjutut noista peleistä ja niiden tarkasta seuraamisesta jne ja esim muu ei sitten kiinnosta. Tuo, että tahtoo tietää aina seuraavan päivän ohjelman on myös ihan tyypillistä. AS-ihminen mun mielestä tietyllä...
  9. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    On myös sosiaalisia AS-ihmisiä, jos se palvelee heidän kiinnostuksensa kohteita, esim joukkuepelit. Kaikki eivät myöskään ole motorisesti kömpelöitä. Oireyhtymällä on hyvin laajat piirteet eikä läheskään kaikki sovi kaikkiin. Joillain voi olla esim todella tarkat aistit, toisella taas aistit...

Yhteistyössä