Miten suhtautuisit..?

  • Viestiketjun aloittaja Surettaa
  • Ensimmäinen viesti
Surettaa
Miten suhtautuisit jos menisit perheesi kanssa kylään ja tarjoulu on vain aikuisille, lapsille ei siis laiteta laseja eikä mitään pöytään.. ja kun lapsi tulee viereesi talon väki toteaa että no ota sitten vaikka vettä hanasta :(

Itseltäni jäi tarjoilut syömättä ja kahvit juomatta niin tuli paha mieli pienen lapsen puolesta :'(
 
--
No aika töykeetä :O
Oisin juokassut kahvini ja laittanut kuppiini kahvimaitoa ja sanonut lapselle että juo tuo ja syö tämä minun pulla. Ihmiset ei kyllä oikeesti paljo aattele!! Onko kyläpaikassa omia lapsia??
 
"höö"
Minkä ikäinen lapsi? Jos vielä pieni, niin saatetaan olettaa että on "oman eväät" mukana. Ja jos kyläilypaikka lapseton, niin eivät välttämättä "osaa" huomioida lapsia, vaikka tyhmäähän se on. Jos lapsi kuitenkin kutsuttu, ainahan voisi toki kysyä juoko lapsi jo lasista ja mitä voi tarjota (jos kyseessä siis pieni lapsi)
 
"höö"
Kyläpaikassa heillä on on omia lapsia ja tiedossa oli että meidänkin lapset tulevat kylään, omat lapseni on 4 ja 10.
No sitten kyllä kuullostaa ikävältä ja oudolta.

Tosin vielä yritän vähän ymmärtää, oliko heidän omille lapsilleen katettu vai oliko ajatus että aikuiset kahvittelee ja lapset puuhaa ja leikkii omiaa. Toki outoa sekin, mutta kuitenkin jotain selitystä yritän miettiä... :)
 
surettaa
[QUOTE="hmm";25194818]vaikka olenkin lapseton,niin itsestäänselvää että myös lapset saa ottaa sitä mitä pöytää lyödään :O[/QUOTE]

No näin minäkin olen aina ajatellut, mutta tämä kyläpaikan täti ole selkeästi ärsyyntynyt kun lapseni tuli vierelleni katsomaan josko heille olisi jotain tarjottu ja pöytään kutsuttu...
Meillä kun aina kutsutaan sekä aikuiset että lapset pöytään... tosin tuon perheen kohdalla taidan tehdä poikkeuksen ja tarjoilen ainoastaan lapsille ja jätän aikuiset ilman :/
 
Beep
Siis jos tää ei oo mikään pakkosukulaisuus, niin miksi kutsua tuollaisia ihmisiä kylään? Tää tais oikeesti tapahtua siellä Porvoon suunnalla, sillä mitä surettavaa tässä edes on. Olis hieman uskottavampaa, jos nimimerkki olisi edes "suututtaa" ja olisi hieman kerrottu ketä nämä pässit olivat.
 
fewfwfwe
Mun ex-miehen mummi oli sellainen,että mies ja hänen siittämänsä lapsi saivat teetä, mehua, kakkua.. ihan mitä vaan, mutta minä ja lapsi, joka oli edellisestä parisuhteestani, emme saaneet mitään. Jäi muuten ensimmäinen vierailu "isomummin" luona myös viimeiseksi.
 

Yhteistyössä