Hakutulokset

  1. Z

    Surullinen joulu

    Surullista luettavaa, otan osaa... Itsekkin keskenmenon kokeneena huhtikuussa muistan hyvin sen kaiken tuskan ja epätietoisuuden kaikesta... Pippuri -83, itse en todellakaan ollut työkunnossa. Maanantaina kävin sillon oysissa, jossa sain suun kautta tabletin ja lääkärin mukaan olisin joutunut...
  2. Z

    sikapiikki,keskenmeno ja pelko uudesta

    kiitosta samoten sinulle äiskä -76 ! Kyllä mä olen yrittänyt nauttia raskaudestani sydän syrjällään kylläkin jo pelkästään keskenmenon kokeneena mutta sitten vielä tämän sikaflunssan takia.. Ei se auta kuin luottaa siihen, että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu. Ymmärrän, että sitä kipuilee...
  3. Z

    sikapiikki,keskenmeno ja pelko uudesta

    :hug: Voi, että.. iso hali ja tuhannesti voimia teille keskenmenon kokeneille. Itsekin koin keskenmenon huhtikuussa. Sillonhan ei tätä epidemiaa vielä ollut täällä. Nyt sitten olen raskaana uudemman kerran, tällä hetkellä 23+4, ja olen n. kk sitten ottanut erittäin piiiitkän harkinnan jälkeen...
  4. Z

    Ei löydy sanoja.

    Voi, kyyneleet tulivat silmiini lukiessasi kirjoituksiasi. Ei kokemaasi voi ymmärtää sellainen ihminen joka sitä ei ole itse kokenut. Tuli mieleen elävästi oman enkelivauvan menetys huhtikuussa... Niinkuin muiden kirjoituksissa on neuvottu, puhu, kirjoita, jatka elämistä muisto enkelivauvasta...
  5. Z

    Raskaus oireiden katoaminen

    Hei n11na, toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa ja pikkuisesi on elossa. Minulla oli keskenmeno huhtikuussa, kun varhaisraskauden ultrassa huomattiin, ettei pikkuisemme sydän syki. Enkelivauvamme oli ensimmäinen, enkä osannut mistään päätellä ettei kaikki ole kunnossa. Raskausoireet...
  6. Z

    Lääkkeellinen, koska voi yrittää uutta raskautta?

    Minullakin yhdet menkat kerkesi tulla, kunnes tulin uudelleen sitten raskaaksi. Paljon kuulin kuitenkin tutuilta, että moni on tullut suoraan raskaaksi, eikä ole ollut mitään ongelmia sen takia raskauden kanssa sitten... Toki sairaalasta suosittelivat, että yhdet menkat olisi hyvä odottaa.
  7. Z

    Te jotka kokeneet keskenmenon, oliko raskaus oireeton?

    Minulla oli lievää pahoinvointia viikosta 6 alkaen. Väsymystä, rintojen aristusta sekä lisääntynyttä pissalla käyntiä. Rv 9 menin yksityiselle varhaisraskauden ultraan, jossa todettiin alkion kuolleen 8 + risat.. minulla ei kyllä keskenmeno oireillut millään lailla. Itse luulin, että olen vielä...
  8. Z

    Varhainen keskenmeno..vuotoa ja ei vuotoa?

    Osanottoni sinulle, Joni Makkuusäkki ! Koita jaksaa, voimia sinulta nyt kysytään... :hug: Voi, kunpa tietäisimmekin aina kaiken tarkoituksen... Itse kävin ke siellä alkuraskauden ultrassa yksityisellä, viikot normikierron mukaan olisi olleet 7+6, ni meidän pikkuinen elämänalku vastasi...
  9. Z

    Varhainen keskenmeno..vuotoa ja ei vuotoa?

    Toivottavasti sinulla on kaikki ok, eikä kyse ole keskenmenosta. Itselläni niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tuli ruskeaa vuotoa useampana päivänä ja oli maha kipeä niinkuin menkoissa. Kuitenkaan mitkään menkat eivät alkaneet, vaan raskaanahan sitä ollaan. Nyt raskaus 7 +...
  10. Z

    Keskenmeno tuli :(

    Iso hali ja paljon voimia teille kaikille keskenmenon kokeneille. Itsekkin olen pienen enkelivauvan äiti ja tiedän miten pahalta se tuntuu... Meille lapsi olisi ollut ensimmäinen... Minulle keskenmenon jälkeen tuli yhdet menkat ja tällä hetkellä olen raskaana uudemman kerran, viikot huomenna...
  11. Z

    Milloin menkat alkaa km jälkeen?

    Mulla kans alkoi ekat menkat keskenmenon jälkeen 43 päivän jälestä. Kyllähän niitä kerittiin jo ootella :p kerettiin siinä jo testikin tehdä, ku oon just kuullu että keskenmenon jälkeen tulee helposta raskaaksi.
  12. Z

    pääseekö tästä koskaan yli?

    Kyyneleet tulivat silmiini lukiessasi betty86 tarinaasi... :hug: Paljon voimia sinulle! Minäkin menetin enkelivauvani pari kuukautta sitten, lapsi oli meidän ensimäisemme. Välillä on päiviä, että jaksaa paremmin, väliin taas tuntuu niin pahalta. Sydäntä riistää, kun näkee muita odottavia...
  13. Z

    Ensimmäinen keskenmeno

    Osanottoni suruunne magnifico.. :hug: Olen itsekkin enkelivauvan äiti, sillä koin keskenmenon huhtikuun lopulla. Meillekkin oli tulossa ensimmäinen vauva, jota niin kovasti toivoimme. Mutta Luoja oli päättänyt toisin. Minua itseä ovat auttaneet kovasti mm. täällä keskustelupalstalla...
  14. Z

    Oma enkelitarinani

    Ollos hyvä vaan Valkovuokko. Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi, että täällä kun lukee ja selailee toisten kirjottamia juttuja, niistä saa kummasti voimaa ja tuntee ettei silti ole asian kanssa kompuroimassa yksin. Päivä kerrallaan sitä mennään eteenpäin, välillä kovasti sitä tietä etsien...
  15. Z

    Keskenmenon / tuulimunan syitä

    Mulle yksityinen lääkäri sano, että yleensä keskenmenot ovat luonnon tapa korjata pois "viallinen" lapsen alku. Meinasi, että se on niin pienestä kiinni, että kromosomhäiriö tms, se ei muuta tarvihe. Potilasohjeessa mun muistin mukaan luki sitten vielä, että erilaiset tulehduksetkin voivat...
  16. Z

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Kiitos Mymmyryy. Joo, tämä on todella sangen erikoista, että miten näinkin pienessä maassa kuin suomessa ei ole yhtenäiset hoitokäytännöt ?! Täällä oulussa Buranaa pitäis ottaa sen potilasohjeen mukaan ja oysissa sanoivat vielä erikseen, että kipuun Buranaa. Mutta, kappas yksityinen lääkäri...
  17. Z

    Oma enkelitarinani

    Täälläkin tuli itku lukiessa sinun koskettavaa tarinaasi ... Ei ihmisjärki pysty ymmärtämään miksi näin käy... ei ei. Itsekkin alkuraskauden keskenmenon kokeneena voin kuvitella tuskaasi.. Osanottoni suureen suruun ja voimia teille kaikille pienoikaisen menettäneille. " Vaikka tiesimme surun...
  18. Z

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Heippa. Täälläkin on surua sitten ollut taasen kerrakseen.. :'( Isosiskoni kuoli ( 3 lapsen äiti, joista nuorin 9kk) yllättäen maaliskuussa. Sattumoisin tulin juuri niihin aikoihin raskaaksi, oltiin yritetty ensimmäistä lastamme jo kesästä asti. En millään meinannut uskoa todeksi raskautta ja...

Yhteistyössä