Varhainen keskenmeno..vuotoa ja ei vuotoa?

Hmm, ei vissii oikein vielä näkyisi ultrassa... Pääsetkö käymään synnärillä kokeissa? Jos katsovat edes hcg.
Toivottavasti kaikki hyvin :hug: Alkuraskaudessa saattaa olla pientä vuotoa, ja kipuja joka lähtöön, älä vielä heitä kirvestä kaivoon :saint:
 
Toivottavasti sinulla on kaikki ok, eikä kyse ole keskenmenosta.

Itselläni niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tuli ruskeaa vuotoa useampana päivänä ja oli maha kipeä niinkuin menkoissa. Kuitenkaan mitkään menkat eivät alkaneet, vaan raskaanahan sitä ollaan. Nyt raskaus 7 + risat ja väliin on edelleenkin vatsa sillä lailla kipeänä niin kuin menkoissa. Huomenna illalla olen menossa yksityiselle ultraan, saa nähä onko kaikki kunnossa. Itsellänikin on km takana tässä alku kesästä, joten pelottaa.....
 
Osanottoni sinulle, Joni Makkuusäkki ! Koita jaksaa, voimia sinulta nyt kysytään... :hug: Voi, kunpa tietäisimmekin aina kaiken tarkoituksen...


Itse kävin ke siellä alkuraskauden ultrassa yksityisellä, viikot normikierron mukaan olisi olleet 7+6, ni meidän pikkuinen elämänalku vastasi viikkoja 6. Oli vain 3,5 mm kokoinen. Mulla kierto 30-42, niin raskaus on alkanut oletettua myöhemmin. Mua jännitti niin, että sydän löi tuhatta ja sataa. Kyllä sillä pikkuisellamme näkyi sydämen syke, ainakin vielä.. Kyllä lääkäri varoitti, että ei vielä kannata iloita ja kertoilla kaikille, koska viikkoja on noin vähän. Keskenmenon riski on vielä suuri ja sitähän sitä itse pelkää, kun ensimmäinen lapsemme meni kesken. Nyt vaan elellä rauhallista eloa ja katsoa miten käy.
 
Ap:
olen pahoillani keskenmenostasi.
Itselläni on usko välillä koetuksella sen suhteen, onko meillä enää koskaan elävää nyyttiä joukon jatkeena...
Meillä on elävät lapset 2000 ja 2003. Sitten km 6+ 1/06, kohtukuolema 36+ 11/2006, km 16+ 12/07 ja km 14+ 8/08...
Ja omituiset menkat kipuineen päivineen oli viime viikolla... kp 36 ja kun normaalisti alkaa 28-33, niin nyt noin kera kipujen ja mahdottoman runsaan vuodon. En ollut tehnyt testiä mutta omituiset nuo olisivat olleet tavallisiksi menkoiksi. Mutta mene ja tiedä...
Ihminen jaksaa uskomattoman paljon lastia niskassaan, kun kukaan ei kysy paljonko laitetaan...
toivon kipinää meille kaikille. :hug:
 

Yhteistyössä