Hakutulokset

  1. J

    Ylipainoisena lapsettomuushoitoihin

    ehdottomasti pääset! mun mitat on 152/80 eli bmi yli 30.. mulla myös PCO..
  2. J

    Inssitärpit?

    ...
  3. J

    Inssitärpit?

    Kertokaa te, joilla takana onnistunut inseminaatio, että millainen oli lähtötilanne esim. syy lapsettomuuteen? Entä monennellako inssillä tärppäsi? Kiitos etukäteen!
  4. J

    Ovulaatiotesteistä

    minäkin olen mammaksin testejä käyttänyt, eikä ongelmia ilmennyt. Todella hyvät (ja halvat) ovat!
  5. J

    Ovulaatiotesteistä

    aamuvirtsasta ei kannata testa.. mielummin illalla.. ja se toinen viiva pitää olla selvästi nähtävissä (ei haamua) että on oikea ovis.. (:
  6. J

    Inssitärpit?

    ihanaa kuulla että onnaa jos on PCO... antaa potkua. :wave:
  7. J

    inssi kesäkuussa

    helsingissä tekevät inssejä myös lauantaisin. (väestöliitto)
  8. J

    Prepaid liittymä ulkomailla?

    oho, anteeks.
  9. J

    inssi kesäkuussa

    lauantaisin tekee kyllä. sunnuntaina eivät tee.
  10. J

    Inssitärpit?

    nostan.. :attn:
  11. J

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    MOI.. siis mikä ketju tä on? "pömppömahaiset ..." ? eli..? kertokaa..
  12. J

    inssi kesäkuussa

    me ollaan väestöliitossa hoidoissa.. Nyt odotan vielä ens viikkoon kunnes aloitan terolutit ja odotan menkkoja jotta voidaan ryhtyä tositoimiin. :) Takana päin on 3 clomikiertoa (jossa en ovuloinut, mutta munarakkuloita kasvoi), ja sen jälkeen 3 puregon+pregnyl jossa myös ovuloin. Mulla vähän...
  13. J

    inssi kesäkuussa

    Mulla on inssi ens kierossa. eli kesäkuussa! mulla PCO, miehen spermat ok.
  14. J

    Prepaid liittymä ulkomailla?

    prepaid liittymät EI toimi ulkomailla!!!!!
  15. J

    Terolut-kuuri syöty, ei vuotoa...

    sinuna odottaisin ihan rauhassa vielä viikon...
  16. J

    Kaverin kannustaminen lapsettomuushoitoihin?

    Niin. Mä olin kans ihan varma että jess nyt tulen vihdoin raskaaks. Onhan ne sentään hormonit hei. Joo eipä ole vieläkään tärpännyt, tänään alkoi menkat. Ja mieli on todella maassa. :headwall:
  17. J

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    Hei vaan kaikille.. Olen vähän ollut taustalla taas. Odottelin ja jännäilin että ehkä tällä kertaa. Mutta kappas vain, menkat alkoi tänään. Mieli on todella todella paljon maassa. Olen itkenyt paljon ja miettinyt että pitäiskö vähän taukoa kun henkinen vointi ei kohta enään kestä. Mies...
  18. J

    syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

    Olen vähän ollut taustalla taas. Odottelin ja jännäilin että ehkä tällä kertaa. Mutta kappas vain, menkat alkoi tänään. Mieli on todella todella paljon maassa. :'( Olen itkenyt paljon ja miettinyt että pitäiskö vähän taukoa kun henkinen vointi ei kohta enään kestä. :/ Mies kuitenkin halusi...
  19. J

    Kaverin kannustaminen lapsettomuushoitoihin?

    mutta voi myös tuntua siltä että clomit on "tosi helppo juttu" kuvittelet ensin niin, ja sit jos eivät tehoakkaa niin sithän se alkaa ne petymykset ynms...
  20. J

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    no nyt mulla alkaa taas ne menkkamaiset oireet.. :( rinnat on kipeet ja mahassa tuntuu menkkamaisia kipuja... on tämä yhtä helvettiä.. ei taaskaan tärpänny...

Yhteistyössä