Terolut-kuuri syöty, ei vuotoa...

Hmm, eli lopetin tuossa n. 1,5 sitten Terolut-kuurin, mutta vuotoa ei ole tullut. Onko kellekään muulle käynyt samoin? Jos on, niin mistä johtui?

Mulla oli munatorvien aukiolotutkimus, ja lääkäri käski aloittaa Terolut-kuurin samana päivänä. Tutkimuksen jälkeen oli pientä vuotoa n. viikon ajan, kysyin asiasta lääkäriltä, joka totesi sen olevan ihan normaalia. Minun olisi pitänyt aloittaa Clomit tästä vuodosta, vaan eipä niitä nyt sitten ole voinut aloittaa.
Olisiko tuo tutkimus voinut vaikuttaa tuohon, ettei vuotoa tullut?
 
Kuuri kesti kymmenen päivää, ja viimeisestä tabletista on 1,5 viikkoa. Olinpa huolimaton ksysyessäni :headwall:
Mietityttää vain hirveästi ja jänskättää, että ihan unohtaa mainita perustietoja... Huomenna on soitto lekurille, että mistä tuo voisi johtua.
Raskaustesti on tehty ja se oli negatiivinen, että ainakaan siitä syystä tuo vuodottomuus ei johdu.
 
Soittelin lääkärille, ja hän totesi, että tämän viikon voi odotella vielä. Mikäli vuoto ei tule, ultrataan ja selvitellään mikä on vikana. Limakalvon ohuutta lääkäri veikkasi syyksi.
Mullakin tosiaan vuoto on aikasemmin tullut aina pari päivää Tero-kuurin loputtua, silläpä ihmetyttikin kun nyt ei tullut.
 
Mulla Terolutit ei auttaneet yhtään lyhentämään kiertoa. Normaali "pitkä" kierto oli teroillakin! Ei siis mitään apua! Kesti noin kaksi viikkoa ennen kun menkat alkoi viimeisestä pilleristä eli ei mitään lyhyempää kiertoa tullut. Viimeksi söin sit e-pillereitä ja niillä kierto saatiin lyhyeksi.
 
Kyllä mullakin e-pillereillä kierto pysyi normaalina, siis tuli aina liuskan syötyä parin päivän päästä, ja toisaan on nämä terotkin pelittäneet aikaemmin. Nyt vain edelleen odottelen vuotoa, ei siis ole vieläkään tulleet. Mistäpä noista teroista tietää miksi pelittää joskus ja toisinaan ei.
 

Yhteistyössä