Hakutulokset

  1. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    kitikat3 Tosi tuttu tunne! Mulla on just nyt sellanen fiilis ku ei tärpännykkään menneestä kierrosta,toivottavasti nyt uusi kierto toisi sen plussan =) Kiva kun muitakin joilla/jotka toivovat useamman lapsen. Minulla tämä vielä toiveilua, eikä ole ensimmäistäkään ja silti haaveilen viidestä...
  2. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Onnea paljon toivotar80 :flower: Mulla tulikin täti kylään, elikkä uus kierto ja uudet kujeet =) . Alotan nyt tiistaina käyttämään taas clomifenia ja sitten täytyy vaan olla ahkerana tuolla makkarin puolella. Nyt kun alkoi vuoto niin alaselkä äityi kipeeks :( Mullakin on varmaan keho sen...
  3. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Tuittu: Mulla kans on alaselkä aina kerran kuussa todella kipeä, saattaa hyvinkin olla ovulaatio. Tosin minulla on kyllä tuo pco, joten en voi 100%:sti sanoa sen johtuvan oviksesta,mutta pidän peukkuja pystyssä, että se olisi sinulla ovista, vaikkakin selkäkipu erittäin ikävä :)
  4. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Catalia: Kiitoksia tsemppauksesta :) Kylläkin olen jo toivoni menettänyt raskauden suhteen tässä kierrossa, mutta pidän mahdollisena ovulaatiota eli on voinut olla ja ilman lääkkeitä kun lämmöt edelleen koholla..Kuitenkin jään odottamaan sunnuntaita kun silloin pitäisi alkaa primojen tuomat...
  5. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Mulla on vähän jännät paikat, kun lämmöt on töksähtäny koholle. Mun norm.lämpä on 35,8 mut nyt ollu jo melkein viikon ajan 36,3-36,7..Oisko sit ollu ovis kenties..Ajattelin ensin, että johtuu primoluteista, mutta oli koholla jo ennen kuurin aloitusta. Tein kyllä tuon raskaustestin ennen kuurin...
  6. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Mulla oli kanssa viimeisimmässä keskenmenossa lääkkeet(edellisessä ei ollu) Sain yhen tabletin sairaalassa ja kaksi kotiin mukaan. Mulla sen kerran piti olla toinen ultra ku katottiin onko kehittyny eteen päin ja ei ollu sitten :'( Mulle ne lääkkeet teki tosi kovan kivun alavatsalle, mut meni...
  7. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Täällä on tosi reilua porukkaa :hug: Kyllä me kaikki vielä saadaan se plussa sinne tikkuun ihan pysyvästi =) Mulle ei oo ihme kyl tehty munasarjojen aukiolotutkimusta ja sitä mä ihmettelen kun niin monelle muulle se on tehty :/ voikohan siel olla jotain mikä sen keskenmenonkin...
  8. N

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Hei! Olisin siis uusi tulokas B) Minulla oli viime vuonna 2 keskenmenoa. Ensimmäinen oli keväällä 09 rv5 ja toinen nyt viime jouluna 09 rv7. Olo ollu aika maassa sen jälkeen ja ei ole hirveesti osannu iloita mistään :'( Kuitenkin en aio luovuttaa ja yritys jatkuu. Minulla pco ja sen vuoksi tuo...
  9. N

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Kiitos vaan kaikille kun otatte täällä vastaan avosylin =) Mulla ei niistä clomeista oo ollu ikinä mitään sivu oireita. Nyt sitte kesken menoista tulee muutama kuukausi kuluneeksi ja olisi tarkoitus ottaa taas clomit mukaan =) Kuinka monella ne rakkulat aiheuttaa semmosta ilkeää pistämistä ja...
  10. N

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Moi! Minä olen täällä uusi tulokas. Elikkäs mulla pco joka todettiin n. runsas vuosi sitten. Ollaan yritetty vauvaa jo vajaa kaksi vuotta. Nyt keväällä 2009 tärppäsi, mutta meni kesken rv5 :( raskauduin myös joulun 09 alla, mutta sekin meni kesken. Oli todella kipeä juttu henkisesti kun...

Yhteistyössä