Hakutulokset

  1. E

    Paikkoja mihin ette ottaisi lasta mukaan?

    mielenkiinnosta kysyn että miksi ei alkoon?
  2. E

    kuinka monta vuotta

    kotona 2 vee ja sitä ennen opiskelin. Töitä oon kuitenkin tehnyt 16 vuotiaasta opiskelujen ohella ja teen tälläkin hetkellä töitä jonkun verran (hoitaja kotona 2-3pv viikossa)
  3. E

    Paikkoja mihin ette ottaisi lasta mukaan?

    mä sit taas oon aatellu et ne on just niitä hyviä tilanteita opetella että jossain paikoissa käyttäydytään eri tavalla kuin toisissa...
  4. E

    Paikkoja mihin ette ottaisi lasta mukaan?

    no juu...semmonen on toki eri juttu..mut ite kävin rahaa tallettamasa, että siinä meni ehkä 2 min....
  5. E

    Paikkoja mihin ette ottaisi lasta mukaan?

    tämä tuli tänään mieleen kun olin Eepun kanssa pankissa ja yksi äiti rupesi mulle selittämään että ei hän ainakaan ikinä toisi lapsiaan pankkiin vaan hankkii aina lastenhoitajan jos on tuollaisia asioita hoidettavana. No ei kyllä itelleni ois tullu mieleenkään ettei lapsi vois tulla pankkiin...
  6. E

    Kuinka paljon teillä käytetään luomutuotteita?

    sulla on hienoja ajatuksia...rohkeasti van koklaamaan! :) pakko kyllä kommentoida et nuo halpatuotteet on ihan samoja tuotteita kuin kalliimmatkin..eri pakettiin vaan pakattu. esim. hk:n makkaratehtaalla makkaraa laitetaan ihan samasta hihnastosta niin hk:n pakettiin kuin pirkkaankin... :)
  7. E

    Kuinka paljon teillä käytetään luomutuotteita?

    lähinnä meillä käytetään luomua. Aika paljon tilataan tukusta ja haetaan esim. jauhot suoraan viljelijöiltä. Jos ei ole saatavissa kotimaista luomua niin sitten saatan ottaa "luomuttoman" kotimaisen. Kyllä se vähän kalliimmaksi tulee, mutta meillä muuten ruokamenot on kohtalaisen pienet...
  8. E

    millainen on perheesi?

    kiitoksia vastauksista... unohin ite mainita että meillä asustelee myös peppi- pupunen... :)
  9. E

    millainen on perheesi?

    aikas uutena keskustelijana ajattelin laittaa pyörimään tälläisen kyselyn...että vähän oppisi tietää millasta porukkaa täällä pyörii... =) itse oon 24 -vuotias yhden pojan (10/05) äiti Turusta ja yksinhuoltaja. Pojan isä asustelee Tukholmassa tai välillä Raumalla ja tapaa poikaansa...
  10. E

    Mitäs iltapalaa teillä?

    poika söi vispipuuroa ja leivän (juustolla ja kurkulla) sekä palan omenaa ja joi maitoa. Ite en oo vielä syöny mitään..eikun söinpäs yhden leivän pojan seurana...
  11. E

    Minkä ikäisellä pikkupojalla pidätte sukkahousuja?

    ite en oo käyttäny pojalla ku vaan vauvana, mutta se on vaan makuasia. Elikkäs ihan hyvin voi käyttää ja pk:ssa ainakin olen joskus nähnyt vielä eskari-ikäiselläkin....se on kyllä saattanut jo vähän aiheuttaa hämminkiä kavereissa ja on jotain kommentoitu. Mutta ainakin 3-4-vuotiaalla voi hyvin...
  12. E

    En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

    meillä ulkoillaan yleensä joka päivä vähintään 1-2h. Yleensä enemmänkin, mutta osan ajasta poika rattaissa. (käydään kävelyllä)Kotihoidossa on. Muutamana päivänä viikossa hoitaja kotona. Puisto on heti kodin vieressä. ja poika melkein 2v.
  13. E

    Nukkuuko muiden 1½v vielä päikkärit ulkona?

    mulla ensi kuussa 2 vuotta täyttävä poika ja ulkona nukkuu ja varmaan koko vuoden saa vielä nukkuakkin. Päikkärit on tällä hetkellä semmosia 2,5 tunnin pituisia ja nukahtaa helposti. Lisäksi äiti pääsee usein samalla ulkoilemaan tai voi rauhassa mekkaloida (soittaa, imuroida ym) vaikka poika on...
  14. E

    -82 syntyneet äidit!!

    täälläkin yksi.... Turussa asustelen ensi kuussa kaksi vuotta täyttävän poitsun kanssa.... :)
  15. E

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    okei...kiitti tiedosta..mulla menny tämmönen ohi... No epäilen kyllä että Heli on kiiinnostunut vain miehistä... mutta katsellaan mitä tuleman pitää... :)
  16. E

    talvipuvun koko nyt syyskuussa 2-vuotta täyttävälle?

    reimasta ostaisin tod näk 92. Meillä poika täyttää lokakuussa 2 ja reimalta ostettuna 86 haalari. Käyttää tosin vaatteissakin vielä lähinnä 86 ja jonkin verran 92....
  17. E

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    tota mulla on mennyt yksi asia ohitse mutta onko Kadi kiinnostunut naisista, kun tuolla subin keskustelussa puhuvat että Kadi vie helin eikä kukaan miehistä saa sitä... vai onko tää vaa jotain spekulaatiota...
  18. E

    Minkä ikäiset teillä saavat katsoa BB:a?

    oma muksu vielä pieni, mutta sanotaan että varmaan 14-15 vee ylöspäin.... riippuu lapsesta ja unen tarpeestakin...kun kummiskin aika myöhään tulee...
  19. E

    hesan parhaat lastenvaatekaupat???

    kiitos kiitos!!
  20. E

    hesan parhaat lastenvaatekaupat???

    ok. kiitoksia näistä. Tuolla kampissa en ole koskaan käynytkään, joten sinne ajattelin suunnata.

Yhteistyössä