Olen kyllä utelias,että miten toi tonnikalakastike tehdään? : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vasta syötiin iltaruoka riisiä, tonnikalakastiketta ja vihreitä papuja.
Kuullotin sipulin+valkosipulia maun mukaan pannussa, sekaan kolme tlk tonnikalaa, nopea lämmitys ja ruokakermaa sekaan. Kiehautus ja suurustin maissijauholla.Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:Olen kyllä utelias,että miten toi tonnikalakastike tehdään? : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vasta syötiin iltaruoka riisiä, tonnikalakastiketta ja vihreitä papuja.
Kiittipä paljon sinulle ohjeesta. : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuullotin sipulin+valkosipulia maun mukaan pannussa, sekaan kolme tlk tonnikalaa, nopea lämmitys ja ruokakermaa sekaan. Kiehautus ja suurustin maissijauholla.Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:Olen kyllä utelias,että miten toi tonnikalakastike tehdään? : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vasta syötiin iltaruoka riisiä, tonnikalakastiketta ja vihreitä papuja.
Maustoin lisäksi suolalla ja sitruunapippurilla.
Sekaan voi laittaa myös purkillisen tomaattimurskaaAlkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:Kiittipä paljon sinulle ohjeesta. : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuullotin sipulin+valkosipulia maun mukaan pannussa, sekaan kolme tlk tonnikalaa, nopea lämmitys ja ruokakermaa sekaan. Kiehautus ja suurustin maissijauholla.Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:Olen kyllä utelias,että miten toi tonnikalakastike tehdään? : )Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vasta syötiin iltaruoka riisiä, tonnikalakastiketta ja vihreitä papuja.
Maustoin lisäksi suolalla ja sitruunapippurilla.