Hakutulokset

  1. T

    Kerhoista???

    Niin no täytyy nyt kattoo tota perustamista, mutta nyt olis ollu tollanen tarpeen, todella. Kattelin tuolta noita kerhoja mutta en jaksa alkaa koko listaa menee läpi, niitä oli niin paljon. Mutta kiitos :flower:
  2. T

    Kerhoista???

    :wave:
  3. T

    Kerhoista???

    Onko täällä kerhoa tms. joka liittyy läheisen kuolemaan?
  4. T

    Onko täällä puitu...

    Asia henk. koht mulle...
  5. T

    Onko täällä puitu...

    No ei sit vissii, olis vaan kiinnostanut lukea ketju jos täällä on sitä puitu...
  6. T

    Onko täällä puitu...

    joo, onnettomuus..
  7. T

    Onko täällä puitu...

    Vene onnettomuutta josta lehdet kirjoittaneet 9. ja 10. 5 haluaisin nähdä ketjun...
  8. T

    Mikähän aloe vera?

    Ei ole myrkyllinen, juuri tuosta kasvista tehdään kaikki aloe vera tuotteet. Näin mulle sanottiin ku mulla oli aikoinaan samanlainen kasvi.
  9. T

    Nyt kaikki suosittelemaan imuria!

    Mä en suosittele mitään vaan kiellän ostamasta sellasta missä on säiliö, ne ei ole mistään kotosi.
  10. T

    Mitä mieltä tästä tilanteesta? Lapset ( 2 ja 4 vuotta) hoidossa, isä töissä ja äiti kotona.

    Juurikin näin. Eikä vain että aina olis äidissä joku masennus tms. voihan ne lapset olla jostain sosiaalisista syistä hoidossa. Kaverin lapsi oli pienenä hoidossa vaan sen takia kun oli huono syömään.
  11. T

    Saako avioeron jälkeiseen ahdistukseen jotain sairaslomaa?

    Ja ihan vaan lääkärille meet kyllä ne sieltä sitten opastaa eteen päin..
  12. T

    Saako avioeron jälkeiseen ahdistukseen jotain sairaslomaa?

    Totta kai saat siraslomaa, tiedän monta jotka on ollut sairaslomalla samasta syystä.
  13. T

    miten helposti päässtätte lapsen kyläilemään paikkaan, joka teille vieras?

    Näin meilläkin. Tosin suurimman osan vanhemmista olen pari sanaa vaihtanut, mutta en sillai varsinaisesti kyllä tunne.
  14. T

    Menikö muilla facebook nurin...?

    Se takkuaa millon mitäki...
  15. T

    Kauanko kestää että oppii ajamaan ilman apupyöriä?

    Meillä kummatki isommat on jättänyt apupyörät pois n. 4 vanhana ja tarkotus olis tuolta pienimmältäkin ottaa ens kesänä. Vanhimmalla meni muutama viikko että oppi kunnolla ja keskimmäinen otti pyörän ja lähti ajamaan mitään sen kummempaa opettelua. Tuon pienimmän kans voi mennä aikaa vähä...
  16. T

    Kauniit ja rohkeet, selittäkää mulle, silkkaa hulluutta

    Niin ja toistaa päivien viemää sarjaa, kumpi nyt on sitten kirjotettukaa ensin mutta silti..
  17. T

    Kauniit ja rohkeet, selittäkää mulle, silkkaa hulluutta

    Tätä minäkin mietin mutta ku tosin en sarjaa seuraa niin en tiennyt..
  18. T

    Kauniit ja rohkeet, selittäkää mulle, silkkaa hulluutta

    Mietin kuule aamulla ihan samaa ku luin ne juorut, enkä kyllä itekkää sarjaa tiivisti seuraa, ihan satunnaisia kertoja sillon tällön. Mutta että oli kummallista..
  19. T

    Mitkä nimet saavat niskakarvasi pystyyn?

    Sisko ja veli on ne nimet mtä en ole ikinä ymmärtänyt, toki on muitakin mutta noi nyt tuli ekana mieleen.
  20. T

    Mikä avuksi 3v:n nukkumiseen?

    Meillä 3 vuotias nukkuu tunnin päivä unet hoidossa ja siksi nukahtaa vasta 22, ja kun kotona ollaan en saa sitä nukkumaan päivällä ja illalla nukahtaa n.20-21, ja joka aamu herätään 7.30-8.00 riippumatta siitä koska on mennyt nukkumaan.

Yhteistyössä