Kauniit ja rohkeet, selittäkää mulle, silkkaa hulluutta

  • Viestiketjun aloittaja en tajuu miksi edes jaksan
  • Ensimmäinen viesti
en tajuu miksi edes jaksan
Olen siis tottunut siihen, että juonenkäänteet ovat ajoittain kaukaahaettuja ja vaativat mielikuvitusta mutta nyt en ymmärrä! En ole seurannut sarjaa vuosiin, mutta luin Seiskasta juonipaljastuksia ja siellä luki: Nick on huolissaan onko Taylorin kantaman lapsen äiti sittenkin Brooke :eek: :eek:

Tämä vaatii nyt jo vähän selittämistä. Taylor on siis raskaana, isä on varmasti Nick, mutta ÄITI saattaa olla Brooke?!
 
vieras
Taylor käytti luovutettuja munasoluja ja hänet hedelmöitettiin ehkä (no mitenköhän ois :) )vahingossa Brooken munasoluilla, jotka oli menossa tutkittavaksi siltä varalta, onko Brooke vielä hedelmällinen. Varmaankin asian selvittyä Nick ja Brooke perustavat taas perheen ja vievät Taylorin vauvan mennessään :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taylor käytti luovutettuja munasoluja ja hänet hedelmöitettiin ehkä (no mitenköhän ois :) )vahingossa Brooken munasoluilla, jotka oli menossa tutkittavaksi siltä varalta, onko Brooke vielä hedelmällinen. Varmaankin asian selvittyä Nick ja Brooke perustavat taas perheen ja vievät Taylorin vauvan mennessään :D
Myönnän, olen sen verran utelias, että kysyn :) Miksi Taylor käytti luovutettuja munasoluja ja miksi asiaa edes osataan epäillä, siis et voisivat olla Brooken?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taylor käytti luovutettuja munasoluja ja hänet hedelmöitettiin ehkä (no mitenköhän ois :) )vahingossa Brooken munasoluilla, jotka oli menossa tutkittavaksi siltä varalta, onko Brooke vielä hedelmällinen. Varmaankin asian selvittyä Nick ja Brooke perustavat taas perheen ja vievät Taylorin vauvan mennessään :D
Myönnän, olen sen verran utelias, että kysyn :) Miksi Taylor käytti luovutettuja munasoluja ja miksi asiaa edes osataan epäillä, siis et voisivat olla Brooken?
Taylor ei voi saada enää omia lapsia. Sekaisin olivat menneet, kun sekä Brooken että Taylorin potilaskansiot olivat nimellä Mrs. Marone :D
 

Yhteistyössä