Mitkä nimet saavat niskakarvasi pystyyn?

• Viestiketjun aloittaja saan vettä niskaan
  • Ensimmäinen viesti
saan vettä niskaan
Mulla on paljonkin sellaisia nimiä, mutta eniten näitä karvannostattajia ovat uudet muotinimet.

Tytöillä: Jade, Minea, Jasmin, Roosa, Sara, Pinja, Janika, Janina, Jemina, Jessica...

Pojat: Miro, Niko, Nico, Veeti, Leevi, Toni, Roni, Rasmus, Tiitus, Pontus, Luka, Luca...

Muitakin on mutta tuossa nuo pahimmat....

m
Alkuperäinen kirjoittaja saan vettä niskaan:
Mulla on paljonkin sellaisia nimiä, mutta eniten näitä karvannostattajia ovat uudet muotinimet.

Tytöillä: Jade, Minea, Jasmin, Roosa, Sara, Pinja, Janika, Janina, Jemina, Jessica...

Pojat: Miro, Niko, Nico, Veeti, Leevi, Toni, Roni, Rasmus, Tiitus, Pontus, Luka, Luca...

mikään ei saa noin voimakasta reaktiota aikaan mutta on paljon sellaisia mitä en omalle lapselleni antaisi. Mutta en silti voi sanoa että vihaisin niitä nimiä..

pöö2
Alkuperäinen kirjoittaja saan vettä niskaan:

Ei voi olla totta!!ihan kuin omat ajatukseni, lisäisin vielä jere ja jesse

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
miks pitää haukkua nimiä? jokainen antaa minkä tykkää :) eipä se muille kuulu..
Jäin miettimään tuota haukkumista... onko se todella haukkumista, jos sanoo, ettei tykkää jostakin nimestä? Ihan sama, jos ei tykkää jostakin ruoasta tai väristä - miksi tuo nimiasia pitää ottaa niin henkilökohtaisesti?

vieras
Kaikki milana-mila-manna-malla-milla-minea -nimet ja sitä myös nää jannika-jannike-janna-jenna-jenni-jessica-jennica-jade.. ja kaikki liina-miinat :D siis missä on joku iina-pääte, musta ne on ihan järkkyjä!! Iina yksin on ihan kaunis nimi, mutta onko se pakko vääntää päätteeksi? Yök!

mamsel
Mua jotenkin ärsyttää kun monet antaa kolme nimeä lapsilleen ja sitten ne on sellaisia väkipakolla värkättyjä, esim. Oskari Olavi Kristian.... Elli Aira Anniina...siis ei sovi yhtään yhteen ja siihen vielä sukunimi.... meidän lapsilla vain kaksi nimeä ja nekin mietitty tarkkaan. Eivät välttämättä ole muiden mieleen, mut lapsiemme etunimiä löytyi sen vuotisista alle 10 kappaletta et ei tuu ainakaan ihan heti kaimoja samalle koululuokalle. Tiedän että jokaisella omat mielipiteensä, mut meidän kaveri-/sukulaispiirissä on jo monta Emmaa, Annia, Ainoa, Leeviä, Veetiä, Vilmaa, Aleksia ja on tosi tylsä aina selvittää et kenestäköhän nyt on kyse. Pelästyin jo taannoin et mulla on kohta kaksi samannimistä kummipoikaa. Onneks nuorempi kummipoika sai kumminkin ihan toisen nimen... huh huh. Se olis ollu mun mielestä järkkyä!

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
JANNIKE!!! niin väkisin väännetty nimi. Janika ei häiritse kun ainoa mun tuntema Janika on jo ihan aikuinen ja oon siis tuntenu ihan lapsesta asti.
jannikeko väkisin väännetty... hohhoijaa.
Eikos tuo liene ehta alankomainen nimi....as far as I know.

Yhteistyössä