Miksi antaa ylipäätänsä mitään nimeä?Alkuperäinen kirjoittaja hmph:ihmettelen, jos lapselle annetaan kolme nimeä. Mitä hän tekee niillä kaikilla? Ihan silkkaa turhuutta.
Ap:n mainitsemat nimet kuuluvat myös listalle "ei ikinä näitä nimiä lapsilleni".
Mitäs jos sukunimeltäsi onkin "pröystäilevä" ja etunimeltä ihan "tavallinen tallaaja"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mäkään en tykkää jos on väkisin väännetty kolme nimeä, joihinkin se sopii mutta semmoset jotka ei yhtään sovi.. Myös semmonen ihme erikoisuudentavoittelu on tyhmää, joku erikoinen nimi on hieno jos sukunimikin on erikoinen/harvinainen, mutta että oot sitten sukunimeltäs joku tavallinen tallaaja ja etunimenä joku pröystäilevä.. hyi
Miten niin lapsen? Voihan se inhokkinimi olla aikuisellakin.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Miten jonkun lapsen nimi voi saada aikuisen ihmisen niskakarvat pystyyn?
Niin on. Netta, Nanna, Noona, Nette, Nella, Nelli. Hyhh.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Semmoset Nenna-Nanna-Nanniina -nimet on myös ihan hirveitä! YÖKS!
Ap itse mainitsi nimenomaan uudet muotinimet. Mielestäni puhuttaessa uudesta muotinimestä puhutaan nimenomaan UUDESTA nimestä, jolloin sitä ei siis voi aikuisella vielä olla, sillä nimi ei ole uusi, mikäli se on ollut jo parikymmentä vuotta käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Miten niin lapsen? Voihan se inhokkinimi olla aikuisellakin.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Miten jonkun lapsen nimi voi saada aikuisen ihmisen niskakarvat pystyyn?
Jessica ei kyllä ole mikään uusi nimi.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Ap itse mainitsi nimenomaan uudet muotinimet. Mielestäni puhuttaessa uudesta muotinimestä puhutaan nimenomaan UUDESTA nimestä, jolloin sitä ei siis voi aikuisella vielä olla, sillä nimi ei ole uusi, mikäli se on ollut jo parikymmentä vuotta käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Miten niin lapsen? Voihan se inhokkinimi olla aikuisellakin.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Miten jonkun lapsen nimi voi saada aikuisen ihmisen niskakarvat pystyyn?
Ei ne kaikki ap:n nimiehdotukset olleetkaan, mutta osa oli sellaisia, joita ainakaan minä en ole aikuisilla koskaan tavannut, mutta sen nimisiä lapsia on vastaan kävellyt.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Jessica ei kyllä ole mikään uusi nimi.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Ap itse mainitsi nimenomaan uudet muotinimet. Mielestäni puhuttaessa uudesta muotinimestä puhutaan nimenomaan UUDESTA nimestä, jolloin sitä ei siis voi aikuisella vielä olla, sillä nimi ei ole uusi, mikäli se on ollut jo parikymmentä vuotta käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Miten niin lapsen? Voihan se inhokkinimi olla aikuisellakin.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Miten jonkun lapsen nimi voi saada aikuisen ihmisen niskakarvat pystyyn?