Hakutulokset

  1. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    plussatuulia ja Kukki$, jatkoa odotellaan jännittyneenä.:popcorn:
  2. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    kolmiliini itsekin yritän ns. taktikoida, että saatais kesävauva ja kuitenkin niin etten olisi alkuvuonna vielä liian raskaana (jos siis ollenkaan). Tämä laskeminen ja suunnitteleminen on kuitenkin alkanut tuntua aivan suunnattoman tyhmälle, kun voihan olla etten raskaudu ollenkaan tai siinä voi...
  3. A

    Tyttöjen hyvästeleminen päiväkerhon aulassa!

    Halaan ja vilkutan sekä tytölle että pojalle. Minä tosin vien ne päiväkotiin.
  4. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Jipii! Minä siirryn nyt taustailijoista yrittävien listalle eli minulle voi laittaa seuraavat tiedot: Alice81......kp 7/28........yk1.........32.........03/10, 11/11 Ehkäisyrengas on otettu hiukan yli viikko sitten pois, eikä uutta ole otettu käyttöön. Suoranaista yritystä ei meillä varmaan...
  5. A

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Hui! Onpa täällä hiljaista. No… Yritän itsekin ryhdistäytyä. Koikoille pahoittelut. Kävin toisesta ketjusta lukemassa, mitä on tapahtunut. Toivottavasti pääsette taas pian jatkamaan yritystä, jos vielä oma halu riittää. Aina surullista kun asiat eivät mene suunnitelmien mukaan. Voimia!:hug...
  6. A

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Äippyli_81 Niin tutulta kuulostaa tuo teidän arki. Kyllä menee meilläkin hyvin usein hermo lapsiin. Ja tuntuu, että tuo 3-vuotias välillä ihan tahallaankin ärsyttää, kun huomaa, että minä olen räjähdysherkässä tilassa. Lauantainakin meni kaikkiin hermo. Mies alkoi vääntää 3-v:n kanssa jostain...
  7. A

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Huomenta kaikille. OneMore? vähän samat fiilikset on noista ovistesteistä kuin sinullakin. Olen kokeillut ja tosiaankin aiheuttivat vain turhaa stressiä. Ensin en saanut tikkuihin mitään ja sitten kun sain niin en keretty hyödyntämään. Ja hirveä pettymys, kun nyt ei sitten VARMASTI raskaudu...
  8. A

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Menipä kauan, kun kahlasin kaikkien kuulumiset läpi. Olen ollut koko kesän lomalla (7 vko), enkä ole päässyt palstailemaan. Nyt kuitenkin yritän palata taustalle huutelemaan. Aluksi onnea kaikille plussanneille ja ei niin onnekkaille pahoittelut. Ja sitten omaan napaan… Omassa mielessäni...
  9. A

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    pikkupeikko85, sinullahan on jännät paikat. Vaikuttaa kyllä siltä, että raskaana olet. Eihän sitä viivaa voi testiin tulla, jos mitään ei ole. Jos maltat, niin testaa huomenna aamulla uudestaan. tuloksia odotellessa.... _Kenguru_, Kaikki sympatiat sinulle. Muistan itse esikoista...
  10. A

    Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

    Haluaisin liittyä joukkonne. Nyt aluksi taustailen, mutta kolmannen yritys olisi tarkoitus aloittaa syksyllä. Tosin mies ei tästä mitään vielä tiedä. Aina kuitenkin tahtoni saan läpi, joten kyllä se yritys sitten kesän jälkeen alkaa. :laugh: Meillä siis kaksi lasta. Poika 03/10 ja tyttö...
  11. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tulin vaan kommentiomaan, IlonaVonD ja Poppeliini, minulla esikoisen synnytyksessä imukuppi irtosi kaksi kertaa ja aikaahan siinä tuhraantui. Poika joutui heti ulostultuaan lastenlääkärin hoiviin virkoamaan. Ja pisteitäkin tuli pienelle ensin vain 4. En ole ajatellut, että tuo imukupin...
  12. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Voi ei! Mä kirjotin just pitkän romaanin ja se häåvisi bittiavarauuteen.:( Kerkiän enää kirjoittamaan uudelleen vaan hilightit eli: Ultrassa olimme maanantaina ja rakenteet kunnossa. Tulokas on TYTTÖ.:heart: Nyt jatkan töitä. Yritän kahlata läpi kaikkien kuulumiset tämän viikon aikana...
  13. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    helmi* minä en myöskään pysty makaamaan selälläni kovalla alustalla. Tai pystyn, mutta en pääse sieltä enää ylös ja vasen jalkani on pitkään tunnoton. Sama homma oli esikkoa odottaessa, jolloin kävin myös lääkärissä asian tiimoilta. Oli sitä mieltä, että kohtu painaa tossa asennossa jotain...
  14. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Hellou! Ihan ekaks Tiukutus Minulla oli esikoista odottaessa samanalaiset kokemukset äitini "hössöttämisestä" Ja itse asiassa vieläkin on koko ajan ostamassa pojalle jotain. Ei tarvitse kuin mainita, että tarttis sandaalit tai yöpuvun, niin mummi juoksee kauppaan. Esikoisen raskausaikana...
  15. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Tulipas tavallaan hyvä mieli, että muillakin on semmoisia itsesuojeluvaistottomia hurjapäitä kotona. Ainakin tuon meidän pojan perässä pitää olla jatkuvasti. Heti, kun silmä välttää, niin on kiivennyt keittiön pöydälle, kaatanut telkkarin tai kaivamassa kissanhiekkalaatikkoa. Ja muutama viikko...
  16. A

    Mistä leikkihiekkaa hiekkalaatikkoon?

    Leikkihiekan raekoko on 0-4mm. Asennushiekan (kivituhka) 0-6mm. Eli ei ihan sama tuote. Varmaan käytännössä toi asennushiekka kuitenkin on ihan yhtä kelpo hiekkalaatikkoon, kuin leikkihiekkakin.=)
  17. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei piiiiiiitkästä aikaan. Olen ollut niin kiireinen töissä ja näköjään myös kotona, etten ole kerennyt muuta kuin välillä selailla teidän juttuja. :( Monella on ollut neuvoloita ja seurantoja ja verikokeita ja.... Ja ainakin Diinulla myös huolenaihetta. Iso:hug: ja voimia tälle viikolle...
  18. A

    Hyvä aurinkorasva vauvalle/taaperolle?

    Minä olen käyttänyt alle vuoden ikäisellä Eucerinin Kids Micropigment Sun Lotionia. Se on tehokas aurinkosuoja yli 6kk lapsille. Tuote ei sisällä kemikaalisia suodattimia. Toki parhaani mukaan yritän myös pitää jälkikasvun varjossa ja käytämme myös uv-vaatteita. Tuota Eucerinin rasvaa saa...
  19. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Hei pitkästä aikaan. :wave: On niin kiire, etten kerkiä tänne kauhian montaa kertaa viikossa. Ja niin paljon tulee teiltä tekstiä, että kaikkea en millään muista kommentoida.:'( Äitiyslomista ja miehistänne olette jutelleet. Aika moni teistä aikoo olla kotona vielä vanhempainvapaan...
  20. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Semmoista piti kysellä, että onko kenelläkään muulla tehty tuota np-ultraa vatsan päältä? Minulla siis eilen tehtiin. Esikoista osottaessani ultraus tehtiin sisäkautta ja kätilö vielä sanoi, ettei varmasti näkyisi vatsan päältä. :confused: Eilen kuitenkin hyvin näkyi. Ihmetyttää vaan. No... ehkä...

Yhteistyössä