Mä hyppään taustalta taas plussanneisiin toivotaan että pikkuinen pysyisi tällä kertaa kyydissä.
Meillä ikäeroa lapsille tulee paljon. Kuopus on tällä hetkellä 5 vuotta ja esikoinen sen 7 vuotta.
Itse taas ajattelen niin, että jos meille olis tullut kaikki lapset pienellä ikäerolla niin meidän parisuhde ei olis kestänyt sitä vaan me oltais miehen kanssa nyt erottu. Nyt kun lapset on tuon ikäiset niin on ihan eri homma saada tähän kolmas lapsukainen. Häneen saa keskittyä ihan eri tavalla ja jos tässä nyt vuoden sisällä raskautuu niin poitsu lähtis eskariin ensi syksynä joten vois hyvin olla kotona.
Meillä siis tuo ehkäisy on ollut poissa pelistä jo puolitoista vuotta. Ja en ole raskautunut. Aikaisemmat on tullut tosi helposti. Esikoinen oli vahinko ja kuopus lähti ekasta mahdollisesta. Alan todella uskoa, että 30 jälkeen hedelmällisyys laskee.
Seuraava vaihe on varmaan käydä tutkimassa ettei mitään yllättävää ole ilmaantunut ja miettiä vaihtoehtoja mitäs nyt voisi tehdä.
Yllä olevasta voitte varmasti päätellä, että täti tuli kylään tänään. Joten taas mennään vaikka kuinka monetta kertaa.
totta.. jamikä oudointa.. nyt on alkanut hiipiin se fiilis, että helvetti, mitäs jos mä oonkin paksuna.. onko yel kohdillaan,, mites rahat yms yms.. haluanko mä sittenkään olla? :O apuuuuaaa... äitiii... kai se kaikki sitten selviää.. toinen puoli huutaa että joo joo joo.. ja toinen pyörittelee päätään..Kai se on pakko. Jotenkin vaan ei malttaisi, on niin hassu olo Vaikka luultavasti kuvittelen vain kaiken, koska kuitenkin toivoisi niin kovasti plussaa. Toisaalta pelottaa! Onpa hyvin ristiriitaiset olotilat