Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

No niin, menkkakivut ovat alkaneet eli eiköhän se täti kurvaa taas kylään lähipäivinä. :'( Tämän päivän negakin kertoo samaa. Mutta olen onnellinen Smoothin ja muiden plussanneiden puolesta! Ja onemore? toivottavasti se varma plussa sieltä tulee lähipäivinä :) Olisin niin halunnut tulla muiden mukana plussanneiden puolelle, mutta olotila enteilee menkkoja. Ainoastaan noiden rintojen kipuilua ihmettelen, kun normaalisti sitä ei ole. Plussatuulia kaikille!!!! :heart:
 
Cherise- voi harmin paikka :( Noh, mutta onneksi aina voi kokeilla uudelleen, JOS nyt todellakin niin käy ettei olekkaan tärpännyt!!

Ja kiitosta, toivotaan kovasti nyt että pikkanen pysyis matkassa mukana :) Tosin positiiviset ajatukset varmaan ainakin helpottaa, en haluu olla pessimisti!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: cherise
Smooth: paljon tarrasukkia sinne!! :) Siitä ajatuksesta pitää lähteä, että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa!!! :)

Pois pessimisti myös minusta!!! Niin kauan kuin tätiä ei oikeasti näy, niin on toivoa! :) Toivottavasti pääsen vielä perässäsi plussanneisiin! Menetkö huhti- vai toukokuun puolelle? Vai oletko edes ajatellut vielä sinne asti :)
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Päivitetääs nyt ekana kp:t, elikkäs 32/25-28

Viikon verran ollu mahajomotuksia, tossa niinku vyötärön kohdalla, ei alavattassa :/ Satavarma olo, et menkat tulee..mitään ei vaan näy. Ei minkäälaista vuotoa, normi valkovuotokin on kadonnu :O Mä en rohkene testaan, kun oon niin monta kertaa pettyny :( Jos tossa sitten, kun alkaa kp40 häämöttään :D
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Sitten näitä MUKA raskausoireita:

- Vilu (yleensä mulla on aina hiki)
- Aamuöiset pissareissut
- Hajuaisti herkistynyt (eilen yleensä niin hyvältä tuoksuva asfaltti haisi kummalta, kun taas kissanpaska haisi hyvältä :D )
- Ei mitään vuotoo!
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Miuta vaan inhottaa yks miun kaveri, ku näytin eilistä testiä sille (tämän päivästä en edes aio näyttää), kun hänen mielestä toi ei ole plussa :( Sano et hän ei nyt halua olla ilkee, mutta toi on varmaan viallinen testi ollut ku on noin haalea?? Sanoin et sit miulla on ollu yli 5 viallista testiä putkeen, et aika p*ska säkä! "en aio onnitella sua vielä tässä vaiheessa, koska ei toi ole 100 % varmaa"..

Sanoin et tiedostan kyllä, et keskenmenon riski on, vaikka en ole kyllä yhtään keskenmenoa kokenut ainakaan että olisin ollut tietoinen. Mut jokseenkin hieman inhottaa ku oma hyvä kaveri tolleen sanoo, ja väitti vielä testiä vialliseksi! :O
 
Nii en tiedä :D Mut en aio kyllä sille puhua tästä enää mitään, jätän sen ulkopuolelle ihan suosiolla.

Tuntuupa inhottavalta nyt. Mutta ei pidä pahoittaa mieltä tuollaisen takia :) Hän saa olla ihan rauhassa sitä mieltä että kaikki miun testit on nyt vaan olleet virheellisiä ja etten ole oikeasti saanut plussaa :D
 
Smooth: onpa outoa käytöstä ystävältä! Aikamoisen ääliön teki itsestään! Yritä olla välittämättä. Ehkä hän on kateellinen. Onko hänellä omia lapsia tai mahdollisesti vauvakuume? Tai ehkä hän pelkää, että menettää nyt vähäksi aikaa sinut, kun raskaana/vauvan kanssa ei välttämättä voi osallistua kaikkiin rientoihin? Minulla kanssa yksi parhaista ystävistä käyttäytyi vähän samalla tavalla, kun aloin odottaa esikoista. En kyllä näyttänyt testiäni, mutta kun kerroin raskaudesta, niin hän ei onnitellut vaan oli hyvin pettyneen oloinen ja muutenkin koko ajan negatiivinen. Myöhemmin olen tajunnut, että hän on vain ollut kovassa vauvakuumeessa itsekkin, mutta elämän tilanne ei silloin ollut vielä sopiva vauvalle. Yritä puhua ystäväsi kanssa. Kerro, että hänen sanansa loukkasivat sinua ja kerro miltä sinusta tuntuu!

ON: Täällä menkkakivut loppuivat kuin seinään. Eli toivo taas kasvoi! Eilen olin jo ihan varma, että täti kurvaa tänään kylään. Toisaalta rintakipukin poistui. Mitään oireita ei siis ole! Huoh! Jos malttaisi perjantaihin asti olla testaamatta. Mikäli siis menkkoja ei kuulu :)
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Tiedän heidän tilanteensa melko hyvin, eivät edes yritä tällä hetkellä vauvaa, eivätkä varmaan vielä johonkin toviin. Eli siitä tuskin kyse. Ja se, että kaverini ei ole kova menemään itsekään, samanlainen kotihiiri kuin minäkin :D Joten se on toinen joka todellakin ihmetyttää. Lapsiakaan hänellä ei siis ole.

Kyllä hän varmasti huomasi, että olin loukkaantunut, tai sitten ei. Mutta siis koko jupakkahan alkoi siitä, että hänen mielestään testi on hyvinkin voinut olla viallinen, jonka seurauksena sanoin että en usko että olen niin luonnonoikku, että pissani aiheuttaisi vääriä tuloksia 7 eri testiin :D Hän vain on muutenkin sellainen ihminen, että hän kuvittelee tietävänsä kaiken, ei ole ensimmäinen kerta kun olen nähnyt punaista keskustellessani hänen kanssaan.

Mutta huomasin jo että tämä päivä ollut huomattavasti positiivisempi, kun en ole hänen kanssaan keskustellut ;) Jotkut ihmiset vaan eivät tuo positiivista energiaa, joten mielummin olen ilman :D
 
Juu, en ymmärrä miksei voi edes yrittää olla iloinen toisen puolesta? Ja eikö se ole aika itsestäänselvää, että ystävät olisivat iloisia toistensa puolesta, eivätkä sanoisi tökerösti että en onnittele, koska ei toi ole vielä plussa. Hmmh.

Itse ainakin osaan olla iloinen toisen puolesta, mutta nähtävästi joillekin se ei ole helppoa jostain kumman syystä. Ymmärtäisin kyllä, jos heillä vauvakuume olisi ja vaikka ongelmia saada lapsia, mutta kun ei ole siitä nyt kyse.

No, pääasia että täällä olen saanut tukea senkin edestä ;) Ja kyllä tuo omasta mielestänikin plussa jo on.. :heart:
 
Selvä plussa sanon minä! Puhallahan vähän plussatuulia tähänkin suuntaan. =)

ON: Täällä jo nyt mahdolliset raskausoireet kuvittelussa. Alavatsassa on kuin tennispallo jota puristaa. Muistan sen tunteen edelliseltä kerroiltakin. Tosin se tunne oli vasta sitten kun tiesin jo testistä olevani raskaana. Noh, saahan sitä kuvitella kaikenlaista.

Tänään tuli pahat fiilikset kun mun tosi läheinen ystävä, jolla on 3 lasta, kertoi täysin yllättäen erosta. Olin ihan että täh? Vaikka ollaan läheisiä niin mulla ei ollut hajuakaan, että parisuhteessa olisi ollut ongelmia. Pisti miettimään omaankin parisuhdetta ja sen hoitamista.

Flunssa ei meinaa helpottaa millään ja olen ottanut kaikki mahdolliset helpotukset mitä lääkekaapista löytyy. Sitten tulikin mieleen, että mistä jos olenkin raskaana? Onko noista minkälaista haittaa tässä vaiheessa? Voihan stressi.
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Miullakin tuntuu alavatsa ihan pinkeeltä, ja joskus ihan tosiaan oikeen sellasia ns. "rutistuksia" tuntuu, nippailua, alaselän särkyä jne. Tissit on vähän turvonneet myös nyt kun tänään kävin oikein ajattelemaan. Ihan kiva saada hetkellistä täytettä näihin nahkarukkasiin. :D
 
Voi jösses, mutta onpa tänään ollut todella "menkatalkaanytolo"! Kisakatsomossa istuskellessani, tunsin ihan selvästi, että hulahti..ja hulahti toisenkin kerran :whistle: Nooh, siitä sitten hiippailin vessaan tutkimaan tilannetta, niin EI MITÄÄN, ei yhtikäs mitään :O Kummaa :D
 
Miullakaan ei oo mitään vuotoa.. Tosin menkkojen pitäis alkaa vasta tossa viikonlopun aikoihin.. :)

En kyllä oo havainnut v.vuotoakaan läheskään normaalin verran. Tai no, siis normaalistikin sitä on miulla melko vähän, ainakin tiettynä aikoina kuukaudesta. Mut nyt ei oikein ole mitään. Kummallista :D
 
Hmmh, onko ne siis havaittavissa normaaleiks menkoiks? Kun onhan verenvuoto normaaliakin joissakin tapauksissa alkuraskaudessa.. En nyt halua "valaa turhaa toivoa", mutta onhan näitäkin ollut!

Mutta jos ne nyt ne menkat on, niin harmillista :hug: Uusiksi sitten seuraavalla kierrolla??!! =)
 

Yhteistyössä