Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Voi KoiKoi! Hirmuisasti voimia sinne! Toivottavasti kaikki kääntyy pian parempaan!!!

Itse olen niin uusi täällä, etten tiedä onko minusta päivittäjäksi tähän ketjuun. Osaisinko?!? Toivottavasti joku muu olisi innokas!!
 
Hui! Onpa täällä hiljaista. No… Yritän itsekin ryhdistäytyä.

Koikoille pahoittelut. Kävin toisesta ketjusta lukemassa, mitä on tapahtunut. Toivottavasti pääsette taas pian jatkamaan yritystä, jos vielä oma halu riittää. Aina surullista kun asiat eivät mene suunnitelmien mukaan. Voimia!:hug:

OneMore? Ootko testaillut tänään? Mielenkiinnolla seuraan, että pitääkö ne sinun tuntemukset paikkaansa. Toivottavasti tulet kohta kertomaan hyviä uutisia.:popcorn:

Äippyli_81 Onko haamu vahvistunut jo kunnon viivaksi?

Täällä selvästikin elän ihan muiden kuumeiluissa mukana. Mutta on sitä omaakin asiaa. Minä nyt sitten päätin, että ehkäisy saa jäädä ensi kuussa. Käytän vielä yhden ehkäisyrenkaan, jonka otan sitten pois 21.9. Sen jälkeen saa vauva tulla jos on tullakseen. En halua nyt heti jättää ehkäisyä vaan odotella ensi kuuhun, koska minulla on talvella tulossa reissu, jossa en halua olla ”liian” raskaana. Lasken siis niin, että jos heti raskautuisin, niin olisin reissussa puolivälissä raskautta, mikä ei olisi liikaa. Jos ja jos… Menenköhän vähän asioiden edelle. Mutta joo.. Taustailen vielä hiukan yli kuukauden ja sitten alkaa tjottailu (joka siis meillä kyllä on ihan yritystä).
:p
 
Koikoi: Voimia sinulle :hug:

T-81: Teillä on kyllä pitkä aika jo yritystä takana :/ Minä varmaan menisin lääkärin puheille. On se kyllä kumma,että kun 2 edellistä saaneet alkunsa pian,niin mikä piru siinä nyt on,ettei tärppää. Tsemppiä kovasti!!!

Meillähän tämä yk3 on nyt toistaseksi viimeinen kierto,kun vauva saa tulla. Sitten pitää pitää taukoa vuoden vaihteeseen :/ Tää kierto on muutenkin ollut niin outo,ettei ota selvää. 2 edellistä kiertoa olleet 32 ja 27.Ovis kummassakin tapahtunut noin 11 päivää ennen menkkojen alkua. No,tässä kierrossa ovis oli siinä kp20. Ihan järkyttävät kivut oli,pahin kesti päivän ja olin niin kipeä,että ihan maate piti menneä. Kovasti noina päivinä yritystä oli,vaikka maha olikin niin kipee,ettei paljoo olis tehnyt mieli =D Nyt on kp22,joten tässä saa vielä odotella reilun viikon ennen kun tuomio tulee.
 
Alice-81.. juuri saavuin kotiin ja olihan ne testilöiset tuolla lootassa odottelemassa :D hehee.. no tietty heti väkisin pissat kuppiin ja tikuttamaan.. en kyl usko et on positiivinen kun en mielestäni nää mtn.. en edes haamujen haamua.. tai sitten tuntuu et jotain näkyy, mutta saattaa olla että silmät jo harittaa niin paljon että kuvittelen.. :O mutta onhan tässä vielä aikaa.. ja jos se olis negatiivinen niin miksi mieli tekee tälläsiä kepposia? :O no.. ei vielä olla murheen murtamia.. vielä on päiviä jäljellä :D testaillaan aamupissasta uusiks.. toi liru mitä testasin oli rakossa varmaan alle tunnin :D
 
Lice-81 SIINÄ ON SITTENKIN JOTAIN!!! :D wuhuu.. testipaketissa luki, että pitää odottaa ainakin 5-10min varmistuakseen että on NEGA, nyt siinä näkyy väriä.. uuh.. mitä mä teen-- apua :O jee.. sekava fiilis.. aamupissasta uusi testi.. ah.. olispa olispa se positiivinen :D vaikka mulla onkin vielä about viikko siihen et menkkojen pitäs alkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Lice-81 SIINÄ ON SITTENKIN JOTAIN!!! :D wuhuu.. testipaketissa luki, että pitää odottaa ainakin 5-10min varmistuakseen että on NEGA, nyt siinä näkyy väriä.. uuh.. mitä mä teen-- apua :O jee.. sekava fiilis.. aamupissasta uusi testi.. ah.. olispa olispa se positiivinen :D vaikka mulla onkin vielä about viikko siihen et menkkojen pitäs alkaa :D

Toivotaan että olisi :heart: Huomenna tuut HETI kertoo tilanteen :D Tää on nyt tärkeämpää ku mikään muu ;)
 
KoiKoille jaksamista! :hug:

Ja toivotaan OneMore? että aamulla näyttäisi jo oikein kunnon viivan!

Omassa testissä eilenaamulla oli jo selkeä viiva, mutta en oikein usko vielä. :D Viikonloppuna teen digitestin ja sitten vasta uskon. Kuvotus ja metallinmaku suussa on kyllä aikamoisia varsinkin aamuisin, että ei liene enää sijaa epäilykselle. Mutta katotaan nyt se digitesti kumminkin vielä. Ystävä on tulossa yökylään vkonloppuna eli toivottavasti en sunnuntaiaamuna kauheasti yökkäile, ettei arvaa, kun en vielä haluaisi kertoakaan. :)
 
meikäläisen aamutestiin nyt ei tunnut tulevan mtn näkyviin.. tai sitten mä vaan oon niin VÄSY |O etten näe.. toivoisin että olis ja se eilinen hailakka hailakka haamu.. noh kai mä nielen tappioni ja jatkan odottamista.. siis sitä odotusta että saan tehdä uuden testin.. en kyl ennen su/ma testaa (enpä vissiin) :)
 
Eltsiira: kovasti plussatuulta sinne! Katsoin, että meillä on samana vuonna syntyneet lapset (niinkuin vissiin aika monella täällä) ja kiertokin näyttää menevän aikas samoissa vaiheissa! :) Toivottavasti tärppää!

OneMore?: Toivotaan, että se haamu siitä vahvistuu. Aika aikaista tosiaan testata, joten ei se vielä mitään merkkaa, jos mitään viivaa ei nyt aamulla tullut! Peukut pystyyn :)

Plussatuulia: Joko testasit?

Äippyli_81: Aika varmalta jo kuulostaa! :) Mutta ymmärrän, että haluat ottaa varman päälle. Varovaiset onnittelut täältä!!

Täällä ke-to yönä kovat alavatsakivut, jotka siis herättivät. Loppuivat kuitenkin aika nopeasti, aamulla vielä menkkamaista jomottelua. Aamulla tuli myös runsaasti valkoista paksua venyvää limaa (pahoittelut!), joka loppui sitten kuin seinään. En tiedä, mitä voisi olla? Kuvittelen, että ovulaatio olisi ollut jo loppuviikosta. Mutta olisiko voinut sittenkin olla ovulaatio!? Toivottavasti ei, sillä sitten ei tullut täysin hyödynnettyä sitä :( Toisaalta lima ei ollut kirkasta. Mistä näistä tietää?!? Seuraavalla kierrolla varmaan pakko hankkia ovulaatiotestejä, kun ei toi maltti taida olla mun valtti
 
Hei onko kellää kokemusta antaako kuinkas helposti roskishaamuja first signal testi. Menin kattoo testii roskiksesta mitä ei sais tehdä mutta siinä komeilee haamu. Ikinä en oo saanut ees roskishaamua vaikka kaks jo on. Pienoinen paniikki iski.
 
Hei onko kellää kokemusta antaako kuinkas helposti roskishaamuja first signal testi. Menin kattoo testii roskiksesta mitä ei sais tehdä mutta siinä komeilee haamu. Ikinä en oo saanut ees roskishaamua vaikka kaks jo on. Pienoinen paniikki iski.

No mitä mie oon ainakin ymmärtänyt, ni ei siihen testiin tuu mitään viivaa jos ei ole positiivinen, mutta kannattaa kumminkin nyt varmuuden vuoksi testata uusiksi 48 tunnin sisään, ku se hormonimäärähän tuplautuu joka 48 tunti muistaakseni :) Miulla näky tämän aamusessa testissä toooosi haalee viiva, mut veikkailen että se on just vaan se viivanpaikka.. Ku ei se näy keinotekosessa valossa laisinkaan, luonnonvalossa sen pystyn hahmottamaan ku oikein kyttään :D
 
Lueskelin äsken tossa noita muita nettikeskusteluja, ja joillakin tietyn merkkisillä testeillä tullut väärät positiiviset vaikutusajan jälkeen :( Et suosittelen tekee uuden testin sitten vaikka ylihuomenna?? :)

Mie ostin just tänää noita tosi herkkiä testejä (First Signal), ja niistä monella ollu huonoja kokemuksia et onkin näyttänyt jopa vaikutusajan sisällä väärää plussaa.. Tai sit just et on tullu vaikutusajan jälkeen väärä positiivinen. En osaa tuohon sanoa, mut mie aina aiemmin käsitin et ei siihen voi tulla järjen mukaan toista viivaa, jos sitä hormonia ei kerta pissasta löydy :O
 
Ei musta ainakaa miten vahvasti, nyt jo roskissa se testi. Tosin kyllä sen huomas ilman suurennuslasia :D Äkki vilkasulla en huomannut mutta tarkemmin katoin niin siinä oli selvä viiva oli ehkä harmahtavan violetin vivahtava tosin tosi haalee :/
 
Mulla ei oo testejä ja en tiiä jaksaiskohan sitä lähtee ajelee enää. Päätäsärkee aivan sairaasti :( Ovistestitkää ei näytä plussaa, eilen oli viel tummempi melkein kun kontrolli viiva. Ja juu on tallennettu siittiöitä :p Ehkäpä tää tästä vielä.
 
Miekii samalla ostin tänää ku kaupungilla kävin..

Miulla ei särje päätä, mut oon ihan persuksiin ammuttu karhu :( Harmittaa itteenikin ku suutun ihan PIENESTÄ. En tiiä johtuuko se sit tästä stressistä, joten pitäs todellakin lopettaa stressaaminen!
 

Yhteistyössä