Hakutulokset

  1. A

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Mitä mieltä olette, onko plussa? Sorry kuvan huono laatu... Aijaa.com - 8643245.jpg
  2. A

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Pikainen ilmoitus: Mulle voi päivittää tänään kp 4/~34. Mukavaa viikkoa! AiraM
  3. A

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Omaa napaa. Täällä dpo 16 jos onnistuin oikein bongaamaan oviksen pari viikkoa sitten. Eikä merkkiäkään tädistä. Rinnat on kipeät painettaessa, mutta ei koko aikaa. Välillä juilii jommalta kummalta puolelta kohtua. Pitääköhän sitä kohta kaivaa testi esiin jos ei menkat ala? Eikös...
  4. A

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Heippa vaan kaikki vanhat ja uudet. :wave: Täältä kesken työkiireiden tulin tiedustelemaan, että kuinka pitkä luteaalivaihe teillä yleensä on? Minä bongasin elämäni ensimmäistä kertaa oviksen ovistikulla kaksi viikkoa sitten keskiviikkona. Ja nyt olisi siis dpo 14 jos oikein ymmärrän...
  5. A

    +++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

    Halaus Bluebabylle. :heart: Tervehdys pitkästä aikaa. Taustalla olen silloin tällöin käynyt lueskelemassa. Paljon on täällä taas tapahtunut, plussiakin tainnut tulla (onnea kaikille! :flower:) ja uusia ilmestynyt listoille (tervetuloa!). Itse hankin sitten lopulta ovistestejä viime...
  6. A

    +++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

    Sandemar :hug::heart:
  7. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Menkat alkoi odotetusti ja vihdoinkin sunnuntaina. Eli mulle voi päivittää 2/~40. AiraM :wave:
  8. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Voitte olla varmoja, että salakuljetan sen kameran vessaan jos tikkuun jonakin päivänä pärähtää jotain kuvattavaa! ;) Hauskaa viikonloppua kaikille! :flower: Ja vielä normitoivotukset: tätipahoittelut, plussapuhurit ja tarrasukat! :flower: (Miun mies varmaan luulis mun opetelleen jonkun uuden...
  9. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Hihhii, hihittelen täällä itsekseni teidän kuvausjutuille. On se vaan jännä miten meistä aina muuten niin järkevistä naisista :cool: tulee täysiä höyrypäitä kun on näin tärkeistä asioista kyse. :laugh: Mie kans kuvittelen jos jonkinlaisia oireita. Jostain löysin jo sellaisenkin tiedon, että...
  10. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Ja vielä: erikoistsempitykset Macy Graylle! Pidetään peukkuja! :wave:
  11. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Huomenta tytöt! Kuseksinpa minäkin eilen illalla tikkuun. Kuvaa ei tarvitse tänne laittaa, nimittäin tulos oli ihan kirkas nega, kuten oletinkin. Nyt alkaa hiljalleen rintojen sivuja kivistää aavistuksen verran. Kaipa ne kuukautiset tässä viikon sisään alkavat. Kp tänään 36/~34 (viimeksi 41)...
  12. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Onnittelut haamuilijoille ja plussanneille! Uskokaa tai älkää, olen malttanut olla testaamatta. On vaan lähes sula mahdottomuus, että olisin raskaana, joten ei ole edes mielessä käynyt että testaisin. No, ehkä häivähtänyt sentään... Ja kieltämättä nyt kun menkkaoireita ei ole (muuta kuin...
  13. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Tervetuloa uudet! :flower: Täällä on hauska höpistä vertaistensa kanssa ja pohdiskella oikeita ja olemattomia oireita. :D Onnittelut haamuista lisse ja Jennynny! Toivotaanpa, että haamut vahvistuvat. Miulla menossa kp 34/~34. Eikä mitään oireita menkkojen alkamisen suhteen. No, välillä...
  14. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Onnea Mirage ja Salainen toive! :flower: Ihania kuvasia teillä! :heart: Omaan napaan ei kuulu juuri mitään. Ovulaatiota olen yrittänyt metsästää vaikkei sitä vissiin ole oikein osattu hyödyntääkään tässä kierrossa reissujen ja flunssan takia. Nyt menossa kp 29/~34. Välillä menkkamaisia...
  15. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Kiitos Mirage! Kummasti ei tunnu flunssa nyt haittaavan tahtia, vaan hommiin pitäis päästä - toivottavasti onnistuisi jo huomisiltana... ;)
  16. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Heippa! Eilen iltapäivällä olin bongaavinani kunnolliset kananmunalimat vessareissulla. Hurraa! Tarkoittaako tuo siis sitä, että ovis oli just eilen vai on tulossa lähipäivinä? Aamulämmöt oli ainakin tänään ihan normaalit ja alhaiset. Olenpa mä noviisi näissä. :ashamed: Toisaalta mitäpä...
  17. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Sinderella - mä en ota tolkkua tuosta Donna-testistä. Esimerkin mukaisia kuvia en sillä onnistu saamaan. Silti alakerrassa on juilinut muutaman päivän ihan ovismaisesti. Jatkan silti vain sitkeästi testailua. Olisi kiva jos testikin näyttäisi jotain muuta kuin kuivuneita sylkipalluroita. :( No...
  18. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Lisey - onnea ja tarrasukkia! :flower: En tiedä toimiiko Donna vai ei - joka tapauksessa pari päivää sitten näkyneiden haituloiden jälkeen ei ole näkynyt juuri mitään. Muuta kuin samoja haituloita ja palluroita. Itseasiassa epäilen koko testiä: putsasin linssin niin hyvin kuin osasin ja...
  19. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Pikainen omanapainen tervehyds täältä! Donnassa näkyvissä tänään (kp 17/~34) pitkiä hiusmaisia haituloita. Eilen ei näkynyt kuin palluroita. Joten luottavaisena odottelen haituloiden lisääntymistä ja saniaispuskia. :) Donnan mukaan ovis pitäisi olla 1-3 päivän kuluttua. Kai se minäkin sitten...
  20. A

    + + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

    Sinderella, ovistestin tuloksia vertailen näihin kuviin: Ovulaatiotesti.net Aamuinen testi oli kunnolla kuivuttuaan muuttunut täydelliseksi "pallomereksi" , joten ei vissiin vielä kuitenkaan se ovis lähene. Kiertopäivä 15/~34, joten ei kai sitä vielä sovikaan odottaa. Mutta mikroskoopin...

Yhteistyössä