+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Äh, mulla on ihan sellanen olo et kaikki ei oo ok..Ei niinkää joittenkin oireitten puuttumisen takia (niitä kun ei ollu edellisestäkää), vaan sen takia et laskureiden mukaan mun pitäis olla 4+2 enkä saa selvää viivaa testiin... :rolleyes:
 
Minnarum Pahoittelut sinullekkin. Siitä kierrosta siis tuli se 27 päivää? Tuliko mitenkä pitkä luteaalivaihe?

Mie tunnustelin ovista jo kp 12 alkaen joten ihan ok aika... hassua kuinka hyvin sitä oman kehon tuntee tiesin koko ajan et kierto tulee olemaan lyhyt, tänään meinaan vetästä miestä väkevämpiä aineita josko hieman sais uusia tuulia kun ulkoilee ystävien kanssa
 
Maira, nyt en muista, onko sulla ennestään lapsia eli missä vaiheessa vahva plussa on ennen tullu (jos siis on ennen tullu) Mietin vaan, että jos sulla r-hormoni vaan nousee hitaammin.

Viitosen plussan kuvasin ihan keittiössä. Mies tuli paikalle kesken kaiken ja ihmetteli, mitä ihmettä touhuan kun olin talouspaperin ja kameran kanssa aseistautunu ja sihtasin kameralla pöydällä olevaa talouspaperipalaa (jonka päällä siis kökötti kuvattava testitikku) ja aina ku ottamaani kuvaa tarkastin, sanoin "höh". Ja taas uudestaan sihtasin ja räppäsin. Siippa häipy päätään puistaen äkkiä paikalta. Mutta mun piti saaha tarpeeksi tarkka kuva, jotta sen esille pysty laittaan. Siks kuvia piti ottaa "jokunen" :)
 
^Mulla on yksi ennestään, mut sen plussaamisen kanssa en oikein osaa sanoo juuta enkä jaata koska menkat oli myöhässä 3vko ennen haamuilua, ultrassa siirretyn la:n mukana olisi ensimmäinen haamu tullut 3+3, mutta eihän sitä voida päivän päälle sanoa et onko hedelmöittynyt just sillon..

Äh, jos vaan koittais relata, mä teen vielä sunnuntaina vaikka digin asian varmistamiseks, kai se hormoni on siihen mennessä vähän noussu jos on noustakseen..
 
Maira Näen kyllä tossakin haamun! Muistaakseni siinä raskaushormonin nousemistaulukon mukaan viikoilla 0-8 raskaushormonin määrä voi olla vielä todella alhainen, ellen nyt ihan omia muistele. Jotain sekin merkkaa, että noita haamuja saat vielä tohon apteekin omaan jonka ei tunnettais antavan viivanpaikkoja ja tossahan on selvästi väriä.

Zanca ja SiSa78, tää tikkuun kusemiskeskustelu on ihan mun suosikki!! Onneks luen näitä yksin täällä kotona niin saan ihan rauhassa virnuilla teijän jutuille! Mun mies pitää mua jo valmiiks niin pimeenä ettei edes ihmettele tota tikkukasaa vessan kaapissa eikä mun kuvailuja... Pitäisköhän huolestua... :LOL:
 
Heippa vaan kaikki.
Ei ole ehtinyt tääläkään käymään moneen päivään :)
Ny ton sitten jälkitarkastuksessa käyty ja virallisesti lupa saatu uuteen yritykseen ja sehän on totta kai jo aloitettu :LOL: Se ois sitten taas reilu parin viikon piina edessä, josko sitä pääsis testiin kuseksimaan ja sieltä vielä selkeän plussan sais. No aika näyttää.

Tätipahoittelut niille jotka sitä tarvitsevat.
Ja piinailijoille plussatuulia.
Nyt tämä akka lähtee nukkuu =)
 
Kävin kurkkaamassa... :)



Paljon tsemppiä teille kaikille, viivoille toivon vahvistumista ja pienille ihmisen taimille voimia masumatkalleen, yrittäjille voimaa jaksaa vastoinkäymisissä, toivonkipinöitä ja ihmeitä...
 
Heipsan :)

Maira Juu, kyllä minäkin noissa molemmissa testeissä viivat nään. Mulla kuopukselta tuli tosi tosi hailakka viiva kp 30/30, sellainen jota mieskään ei tunnustanut näkevänsä. Kp 34 edelleen todella hailakka viiva. Sitten myöhemmin ultrassa laskettuaika siirtyikin aika reippaasti eteenpäin. Elä menetä toivoasi, kyllä se viiva vahvistuu vielä :)

Täällä dpo 7-8 oloissa ei mitään suurempia muutoksia. Tissejä aristanut melkein viikon, se on ihan normaaliakin. Ihmettelen vain sitä kun tissit on ihan muhkuraiset :whistle: Ihan kuin rauhaset ois turvoksissa, muistuttaa imetyksen aiheuttamia muhkuroita. Ei tässä vaiheessa kiertoa pitäis raskaudenkaan tehdä vielä tuollaisia oireita.

Toiveet on tooodella minimissä, oikeastaan olemattomat ja ihan tarkoituksella pidänkin toiveet poissa. Jospa ei pettyisi niin suuresti.
 
No hätäsenä tottakai piti se digitesti tuhlata jo tänä aamuna, Ei raskaana, inte gravid, itkuhan siinä melkein pääs... :( Enää en rahojani tuhlaa yhteenkään testiin, jossei menkat ala viikonlopun aikana, soitan maanantaina lähetteen tk:hon labroihin ja käyn sinne antaa näytteen, pakko olis jotain selvyyttä saada ennen sitä pirun leikkausta keskiviikkona..
 
Maira: Voi kurjuus :( Toivottavasti tilanne ratkeaa jotenkin :hug: Digihän näyttää negaa jos hormonia on sen tietyn rajan alle... Kyllä sulla sitä hormonia on ainakin ollut, kun ei niitä punertavia haamuja muuten testeihin tule. Voi kun sieltä vielä plussa tulis :heart: Voimia :hug:
 
Minut saa siirtää taustalle tai vaiks pois kokonaan. Gynellä kävin ja varmaksi diagnoosiksi pco:n sain ja kaupan päälle vielä endonkin. Verikokeisiin ja simppatestiin ollaan tässä menossa. Huhtikuuhun asti mennään teroilla ja sitten varmaan clomit kehiin ja aukiolotutkimusta ym. Nyt odottelen noita tutkimuksia niin yritän olla kiusaamatta itseni pettymällä joka kuukausi. Plussaonnea teille kaikille!
 
Liina :hug:

Kävin eilen apteekista ja olisin halunnut ostaa tuon digi raskaustestin, mut eihän siellä ollut yhtään. Piti ostaa apteekin oma. Sillä tänä aamuna tein toisen testin. Ekan testin tein CB:n tavallisella, joka näytti plussaa. Tuohon apteekin omaan tuli kaks viivaa. Kai sitä pitää uskoa, et raskaana on. Vaik mielessä käy, et voi olla tuulimuna tai kohdunulkoinen.
Kai sitä vois kurkata tuonne odotuspuolelle.

Plussatuulia kaikille!
 
Maira Pahoittelut negasta... :hug: Jospa sitä hormonia vaan ei olis vielä tarpeeks digitestille niin kun SiSa sanoi...

Liina Olipas huonoja uutisia... :hug:

neiti nöttiäinen
Onnittelut!! Ihanaa!! :heart: Nautiskele!! Siellä on kaikki varmasti hyvin!!
 
Maira, säähän kerroit, että ekassa olit saanu haamun vasta ku menkat oli kolme viikkoa myöhässä. Siitä vois päätellä, että sää oot sitä sorttia, jolla r-hormooni nousee hitaammin.

Liinalle vilkutus :wave: Toivottavasti terot kuitenkin auttaa. Ps. ystävätär jätti ruokavaliostaan sokerit ja valkosen jauhon pco:n takia pois ja tärppi tuli!

neiti nöttiäinen, hyviä uutisia :) Onnea sinne kovasti :flower:
 
Siinä kävi viimeks niin että myös ovulaatio oli ollut sen pari viikkoa myöhässä, eli syy oli siinä..En tiiä..Ihme tilanne..Mietin tuossa että jos hedelmöittyminen onkin tapahtunut vasta toissaviikolla, olis ihan täysin normaalia ettei hcg ole vielä noussu kunnolla, mutta tiiä näistä sit..Ovulaatiota kun en ole bongannut joten en voi olla varma mistään..Mies on sitä mieltä et testasin liian hätäiseen ja tottahan tuo voi hyvinkin olla..Haamuja, ihan täysin värillisiä haaleita viivoja olen kuitenkin kaikkiin näihin testeihin saanut, joten kai se on mahdollista et tuo digi ei sitä vaan vielä havainnu.

Hävettää rutista tälläsiä kun on ihmisiä joille raskautuminen on oikeasti vaikeaa...Anteeks tää mun vouhkaus.. :ashamed:

Tsemppiä kaikille ja todellakin toivon että moni sen plussan pian saisi! :heart: :)
 
Kiitos teille tsempeistä ja haleista! :flower: kyllä tässä eilinen tulikin jo itkettyä joten ei kai tässä auta kun rueta keskittymään elämässä muihin asioihin hetkeksi. Sinderella mä olen lukenut myös että vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta olisi hyötyä pco:n kanssa taisteleville ja sitä olen tässä jo viikon verran noudattanut. :) ovulaation ainakin sain hyvin bongattua, vaan en tiedä oliko sen ansiota vai sattumaa.
 
Hei taas pitkästä aikaa!:wave: Vähemmälle jäänyt tämä kirjoittelu kun itsellä ei ole ollut "yritys päällä" näiden kaikkien tapahtumien takia. Minulle voi päivittää kp1. Ensi kuun loppupuolella oysiin taas...luulen että endon takia leikkaus taas edessä,tällä kertaa avoleikkaus (näin lääkäri ennusti). Sen jälkeen suunnitelma olisi Clomit. Toisaalta olen tosi innoissani kokeilemaan noita...kunhan toivun ensin leikkauksesta. En ole hirveästi nyt edes lukenut kirjoituksia,joten en osaa kommentoida....:ashamed: Plussia oli tullut lähipäivinä,ONNEA TEILLE!!!=)

LIINA Pahoittelut endo diagnoosista,ei voi muuta sanoa ku että paska sairaus....: /
 
Viimeksi muokattu:
Todella vähän tullut tähän pinoon tässä kuussa kirjoiteltua, mutta päivitän uutiset tännekin.
Tänään aamulla vahva haamu saatu testiin! Menossa dpo11. Toivon sydämeni pohjasta, että pikkuinen pitää lujasti kiinni ja lähtee kasvamaan! Mahassa alkanut parin tunnin ajan tuntua menkkakipujen tyyppisiä kipuja.. Tässä kierrossa annoin iteselleni luvan plussasta haaveiluun ja oireiden tarkkailuun kun huomasin viime kierrossa, että juuri se haaveiden lyttääminen ja oireiden peittely/vähättely loi stressiä. Tässä kierrossa ollut paljon rennompi olo =)
 
Ompas täällä ollut hiljaista...
Ei sillä, eipä ole itsekään tullut juuri kirjoiteltua.

Keskustelua olen seurannut tässä sivussa ja käynyt kurkkimassa miten tilanteet etenevät :) Toivottavasti niitä plussia vielä saataisiin tälle tammikuulle :) Olisi tässä aikaa vielä huominen!

Tsemppiä siis piinailijoille ja jonna82 varovaiset onnittelut haamusta <3 Toivottavasti pieni tarraa kovasti kiinni!

Onnittelut myös muille haamuilijoille / plussanneille!

macy grayn tilannetta olen jännityksellä odotellut, siis sitä, kuinka se ratkeaa. Toivottavasti onnellisesti tällä kertaa :) Tsemppiä!

ON Omaan napaan kuuluu kovasti piikkejä. Parin tunnin päästä on ohjelmassa seuraava piikki. Huomenna on ensimmäinen ultra, joka jännittää ihan kauheesti... Toivon ihan hirveän paljon, että lääkemäärät ovat olleet riittäviä ja jotain on kasvanut tuolla munasarjoissa. Huomenna selviää tarvitseeko lääkemääriä muuttaa.
Perjantaina on sitten ultra, jossa määrätään (jos määrätään) aika punktioon. Jos kaikki menee niinkuin pitäisi, niin punktion pitäisi olla viikonpäästä maanantaina. Eli reilun viikon päästä :O
Käsittämätöntä.
 
jonna_82 Onnittelenpa sua täälläkin! Upeeta! :heart:

iloksi Sullakin on jännät ajat... Toivotaan, että lääkemäärät on olleet oikeita ja siellä olis monta komeeta munasolua! Jännään ens ma sunkin puolesta, mullakin on sillon testin tekopäivä ellei täti yllätä... Saako udella, että onko sulla tullu niistä pistoksista jotain sivuvaikutuksia? Kun nehän on aika tujua tavaraa ja oon kuullu, että monet joutuu kärsiin aika lailla niiden aikana. Vaikka päämäärä tietenkin auttaa kestämään mitä vaan. Kuinka usein niitä pistetään? Pistätkö itte vai sun mies? Anteeks kysymystulva, älä vastaa jos urkin liikaa...

ON: Tänään poltellu vatsaa välillä aika kovaa, ensin enemmän oikeelta ja nyt kohdun kohdalta. Nyt siis dpo 5-6. Toivotaan toivotaan...
 
blueababy, tätipahoittelut kuitenkin :hug: Ja tsemppiä tulevaan leikkaukseen!!

jonnalle plussaonnitteluja :flower: Plussahan tuo selvästi on kun tulee vahva haamu kierron tässä vaiheessa :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea hyvää pienelle massuasukille!!

iloksilla punktio lähestyy... Jännittävää :) Menestystä sinne kovasti!!

Gabrielle, toivottavasti nipistelyt ois kiinnittymisestä johtuvaa...
 
No kävin kuitenkin apteekissa.. :ashamed:
Eilen haalea viiva first signaliin, tänään viiva vahvistui selvästi (ihan luonnossa viiva on aikas vahva jo), MUTTA mulla alko vuoto... :( Mä oon nyt ihan pihalla..

Aijaa.com - 7414631.jpg

Turha mun on kai mihkää neuvolaan soitella tms..Eikai ne sielläkää mitää tee... :'(

Muoks..

Soitin kuitenkin neuvolaan, täti oli sitä mieltä ettei syytä huoleen ole jossei verta tuu ihan kamalasti (eikä sitä tule, ekalla vessakäynnillä tuli jonkin verran, nyt ei taas mitään..), joten koitetaan luottaa siihen et kaikki on ok, odottajiin en kuitenkaa vielä suostu menemään.
 
Viimeksi muokattu:
Voih Maira Siinähän on jo hyvin väriä. Toivottavasti nyt pitää lujasti kiinni ja vuoto loppuu!

Täti pahoittelut niille, jotka sen ovat taas kohdanneet.

Eipä ole nyt tullut kirjoteltua muutamaan päivään, kun ei ole ollut mitään ihmeellistä. Gabrielle Kyllä mullakin oli hauskaa lukiessa ja kirjottaessa niistä tikuista :) Nyt vaan ei keksi enään mitään lisättävää. Nyt ei edes se äijän hengitys ärsytä, kun se on jo töissä :D Muuten saattaisikin, kun se ei osaa muuta tehdä kuin sotkea täällä kotona.

Mitenkäs muuten, kuukausi vaihtuu ihan just. Jatkatko MG? Vai haluatko/jaksatko vielä? Itse en vieläkään siihen hommaan ilmoittaudu. Nyt vielä kun olen aloittanut jumpat, niin ei niin ajatukset enään pyöri tämän asian ympärillä. Kerrankin jotain muuta ajateltavaa :)

Hyvää viimeistä tammikuun päivää kaikille!
 

Yhteistyössä