+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Uuu... täällähän on tullut paljon tekstiä muutaman päivän koneeltapoissaolon jälkeen. Täytyy varmaan ottaa oikein asiaksi lukaista läpi tilanne.

Tsemppiä kaikille jännittelijöille ja Onnea kovasti plussanneille :)

Toivottavasti tässä vielä plussia ropisee ennen kuin tammikuu vaihtuu :) Minä yritän sitten päästä plussasaldoon helmikuulle :)

Mukavaa keskiviikkoa!

VIOLA: Itsellä on kyllä 5 epäonnistumisen jälkeen ihan sama kumpi tulisi, tyttö tai poika.. tai vaikka toinen halkiolapsi. Tervettä lasta tietysti ennen kaikkea toivoo, mutta elämä on tosiaan opettanut...

MG:lle tsempitys täältäkin :)

).( Täällä ei mitään ihmeellistä
Mieli vähän matalalla mutta menen salille purkamaan niin eiköhän se siitä taas..

Voi kökkö!

Mulla alkoi aamulla tiputtelemaan kirkasta verta ja alavatsaa särkee aivan kuin menkkojen eka päivänä... Taitaa olla menoa nyt. Harmittaa niin vietävästi, vaikka aikainen keskenmenohan tää taitaa olla. (kp 40/29)
Mutta silti... olisin niin mielellään pitäny tän vauvan...:| no, nyt odotellaan alkaako kunnon vuoto vai tarviiko alkaa soittelemaan aikaa neuvolaan jatkotoimenpiteitä varten.. :'(

Viimeksi muokattu:
Bla-bla > Itse hain apua ihan neuvolasta kiertohäiriöihin vedoten. Tuolloin ei ollut yritysvuosi tullut vielä täyteen, joten siihen en voinut vedota. Mulla oli kuitenkin yksityisen vuotta aikaisemmin tekemä pco-diagnoosi, joten syytä raskautumisvaikeuteen ja kiertohäiriöihin puuttumiseen oli.

Mullekin yksi tk-lääkäri sanoi, että onhan meillä tuo yksi jo ja luomusti saanut alkunsa ihan nopastikin. Myäs yksityinen gyne sanoi, että toinen vuosi pitäisi vielä yritellä ennen apujen saamista. Onneksi neuvolalääkäri oli eri mieltä. Kirjoitti Terolutit ja pyysi ottamaan yhteyttä, jos viimesitään toisesta Terolut-kierrosta eli vuoden tullessa täyteen en ole raskautunut. Nyt sitten on lapsettomuuspolille lähete ja kutsukin tullut. Alustavia labroja otettiin jo syksyllä ja nyt sitten lisää. Hoitoja ei vielä saada ja Terolut-kuurikin loppui viime kiertoon. Jos en nyt raskaana ole ja poliaikaa on mahdoton varata epäsäännöllisen kierron vuoksi, niin neuvolalääkäri kirjoittaa uuden 3:n kierron reseptin.

Sinullakin on perusteet tutkimuksiin hakeutua, joten kannattaa olla yhteydessä vaikka sinne neuvolaan. (Jos siellä teillä ei ole perhesuunnitteluneuvolaa tai ei ota vastaan kuin ehkäisyasioissa, niin sitten soittoa äitiysneuvolan puolelle) Tk-lääkärit saattavat olla aika nihkeitä juurikin tuosta syystä, että teillä ennestään on jo lapsi. Toivottavasti saat hyvää palvelua ja apuja, jos et ennen sitä raskaudu. Plussatuulia ja vauvaliimaa, jotta ei tarvitsisi hoitoihin edetä!

Viola30 > Minä toivon tyttöä. Tuntuu hölmöltä sanoa, kun raskautuminen on vaikeaa. Tokihan minä poikaa rakastaisin ihan yhtä paljon, mutta jostain tuo toive on tullut. Tyttöä minulle on myös seuraavaksi povattu. :D Esikoisen kohdalla toivoin myös enemmän toista sukupuolta ja toive toteutuikin. Myös povaus toteutui. :D

Jennynny > :hug: Jospa se vuoto hiipuisikin ja kaikki olisi hyvin. saattaa kyllä se km olla todennäköisempi. :( Tsemppiä ja parempaa onnea uuteen kiertoon! Päivitänkö sulle kp1 vai seuraillaanko vielä?

Kiitos tsempeistä ihanaiset! :kiss: Jalat maassa täytyy odotella. Ei merkkejä tädistä vieläkään, mutta ehtiihän ne vielä ilmaantua. Testiä en tehnyt vaikka kovasti teki mieli ja meinasin. En muistanut pissata purkkiin tai ottaa puikkoa tähtäiltäväksi. :LOL:

Jatkoa listalleni:
5. Ikenet vuotaa verta moninpaikoin ja lievää tulehdustakin on paikoitellen havaittavissa. Käytössäni on liiasta painamisesta varoittava sähköhammasharja ja herkille ikenille tarkoitettu ohjelma, joten liiasta voimakkuudesta ei voi johtua.
6. Illalla haistoin miehen hyllylle lojumaan jääneet tupakat ohi kulkiessa vaikka nenä oli melkein tukossa. Yleensä en kiinnitä mitään huomiota vaikka tuo niille ihan yleinen paikka onkin. Tupakoinnin lopettamisesta seurannut hajuaistin parantuminenkin tapahtui jo aikoja sitten, joten sellaisesta ei ole kyse.

Nämä kaikki ovat kyllä asioita joita esiintyy ainakin melkein joka kierrossa. Seuraava kohta aiheuttaa hämmennystä, sillä ei ole esiintynyt aikaisemmin.
7. Salmiakin makuinen purkka alkoi maistua kesken pureskelun lakritsin makuiselta nikotiinipurkalta. (Olen elämäni aikana pureskellut yhden ainoan kerran nikotiinipurkkaa ja se oli juurikin mainitun makuista) Tuli etova olo ja happamia röyhtäyksiä. :x En taida syödä tuota purkkaa vähään aikaan.

Voi Jennyjenny....:hug:

On: tädin odottelua sellainen vihlaisu kävi jo että sitä odotellaan... ainoa jännitys momentti on kierron kesto onko se 29 vai 31 ? eilen alko ihan kunnon närästys, mie niin reagoin vatsalla vallitsevaan ilmapiiriin, hieman on työ ym. stressiä, mie en näytä ulos mutta sisällä myllertää senkin edestä ja keho on niin jännittynyt. Naama kukkii :flower:

Jennynny, toivottavasti on väärä hälytys!!! Jaksuja :hug:

MG:llä hyvän kuulosia oireita :) Peukutuksia edelleen!

Täällä taidetaan siirtyä kohta ens kiertoon. Testasin tänään negan ja jotenki on sellanen tunne, että kyllä siihen ois pitäny jotaki häivähdystä ilmaantua. Nythän tosin on vasta dpo9, mutta kuitenkin tuntuu siltä. Lämmöt on edelleen ylhäällä, mutta vatsaa ei nipistele enää. Noh, oishan tää ollu tosi ihme, jos ois heti tärpänny. Mulla noita testejä on kaapissa jokunen, joten jatkan nyt vielä testailua kierron loppuun asti.

+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

keskiviikko 26.1.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp56/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp54/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp51/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Jennynny....................kp39/29.............31v...4. lapsi......yk1
Villervalla....................kp39/30.............27v...3. lapsi......yk1
macy gray...................kp35/30-34........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp34/~34..................................yk2
Bla-bla........................kp32/34.............34v...2. lapsi......yk10
Sinderella....................kp31/36.............38v...6. lapsi......yk1/3km1
anniala........................kp30/26-30.........23v...2. lapsi
*Justiina*....................kp27/30-32........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp27/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp26/29-31.........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp25/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp24/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp24/28.............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp24/32..............29v...1. lapsi.....yk5
koiksa-79.....................kp24/28-36.................3. lapsi.....yk2
SiSa78.........................kp22/28-30.........32v...2. lapsi......yk2/4
adora..........................kp21/28-30..........25v...3. lapsi.....yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp20/27..............26v...3. lapsi......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp20/27-29.........33v...3. lapsi......yk5v+
Neiti-81.......................kp16/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Zanca..........................kp16/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp14/27..............31v...2. lapsi......yk8
Liina87........................kp12/29...............23v...1. lapsi......yk9
iloksi...........................kp11/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp9/26.......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp8/23-28...........35v...3./4. lapsi...yk5
Viulu...........................kp7/28-30...................4. lapsi.......yk3/7
äiti x4..........................kp6/27................32v...6. lapsi......yk2
Mariel85......................kp4/?..................25v...2. lapsi.......yk4km2
Epa_88........................kp2/30-41...................1. lapsi.......yk4
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
Miimau.........................kp?/?..................31v...1. lapsi......yk7
mileon.........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Pikku-Saara

PIINAILIJAT
Sinderella..................dpo9
*Justiina*..................dpo9
anniala......................dpo9
SiSa78.......................dpo7
MolliMelooni...............dpo5/6
Neiti-81......................dpo3
Viola30......................dpo1
Zanca........................dpo0
Miimau......................dpo0

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83 ~ miimii10 ~ Okaasan ~ kamiraro ~ sandemar ~ Leo81 ~ Huldasharks ~ kolmannen haaveilja ~ kaneli83 ~ JiiMii82

PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.................8.1. ....kp29/28-32........28v...............2. lapsi...yk2
Mirage..............19.1. ...kp22/26-27.........29v...dpo11...2. lapsi...yk5
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v...............2. lapsi...yk2
lisse.................24.1. ...kp31/30-45.............................2. lapsi...yk2
neiti nöttiäinen..25.1. ...kp40/40.................................2. lapsi...yk3

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.
Jennynny..........21.1. ...kp34/29.............31v..........4. lapsi...yk1
Bla-bla.............25.1. ...kp32/34.............34v..........2. lapsi...yk10

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!

Viimeksi muokattu:
MG Lupaavalta kuulosta oireet. Tsemppiä. Voit laittaa listaan kp 40/40, yk 3.

Lisselle onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan. :heart:

Jennynny Toivottavasti olisi väärä hälytys!!! Jaksamista! :hug:

Sinderella Älä menetä vielä toivoa. :hug:

:hug: pahoittelut kaikille tädin kohdanneille.

Onnea ovisten bongaamiseen.

En vielä oikein usko tätä raskautta todeksi. Vielä ei ole mitään oireita tullut. Ehkä hajuaisti on tehokkaampi kuin ennen. Niin oli ensimmäisessäkin raskaudessa. Kai sitä pitää vielä loppuviikolla testata uudestaan.

Nyt jatkamaan töiden tekemistä!

Lyhentelin tuota listaa nyt sen verran, että jätin plussanneista näkyviin vain tässä ja edellisessä pinossa plussanneet. Aikaisemmat näkyvät etusivun listalla, joten kokonaan heitä ei olla unohtamassa. :) Pinoja kun on ollut jo näinkin kauan ja lista paisuu koko ajan (mikä on tietenkin ihan hyvä asia), niin myös lukeminen vaikeutuu. Itselleni taisin tehdä hommasta vähän enemmän tarkkaavaisuutta vaativan, mutta koitan selviytyä. :D

Kuun vaihde lähenee. Hurjaa vaihtia ollaan siirtymässä jo helmikuulle ja uuteen pinoon. Haluaako joku alkaa päivittäjäksi? :)

Jennynny > Jätin tietosi ennalleen. Ilmoittele tilanteen varmistuttua. Toivottavasti on väärä hälytys. :hug:

Sinderella > Ehtii se vielä plussaksi muuttua. Vauvapölyä ja tarrasukkia!

Kaupoille pitäisi lähteä, mutta se ei ole ollenkaan mukavaa lapsen kanssa. Pari synttärilahjaa pitäisi etsiä, enkä haluaisi jättää viimetippaan. Ruokaostostelu menettelee, mutta senkin teen mieluiten yksin. Muuten pirteä ja hyväntuulinen päivä uhkaa muuttua hermoja kiristeleväksi. : / Ei auta kuin rohkeasti lähteä liikkeelle ja toivoa, että lapsi pysyy tyytyväisenä. Ehkä saan kuitenkin vähän lohtushoppailla. :whistle:

Kiitos Macy Gray, mutta kyllä vuoto on nyt lisääntynyt ja muuttuu jatkuvasti massiivisemmaksi. Eiköhän se kp1/29 ole varmaan meikäläisen titteli tänään:(
Kiitos myös muille haleista, kyllä se tästä. Jos on km tullakseen, niin mieluummin näin alussa (rv6-7):|
Tästä jatketaan seuraavaa kuukautta kohti.

Jennynny :hug: Jaksamisia... :(

mg Viittitkö heittää mutkin tohon listalle kun täällä koko ajan teitä seurailen ja kommentoin.. :D kp28/27, yk1, 2.lapsi ja ikää 25v.
Toi lapsen kanssa kaupoille lähtö ei muuten ole mikään nautinto..Menee ihan kivasti jos on joku muukin mukana, mut ei siitä kaksin meinaa välillä tulla mitään..nimim. sen sata kertaa kirppis kierroksen kesken jättäny..

Psyykkaan itseäni jo alkaviin menkkoihin. Ihan siltä tuntuu ja etuvarustus on arka, kuten edellisessäkin kierrossa. Vain pieni poikkeus, menkkoja enteilevä arkuus tulee kainaloiden puolelle, nyt on sisäsivuilla. Mutta joka tapauksessa, en usko tähän kiertoon.

Vauvakuume on tosiaan joskus viheliästä. Minun yksi parhaimmista ystävistäni juuri kertoi plussatestistään, heillä tärppäsi kerta laakista. Että kyllä sitä joskus väkisinkin miettii - miksi ei minulle. Vaikka toki olen onnellinen kaikkien onnistuneiden raskauksien puolesta.

Meillä vauvapuuhat jää tauolle määräämättömäksi (ainakin puoleksi vuodeksi) ajaksi tämän kierron jälkeen. Valmistun ammattiin 2012 keväällä ja ei ole vain yksinkertaisesti järkeä jättää puolen vuoden opintoja väliin. Nyt jos olisin raskautunut, olisin voinut tehdä töitä kesäkuusta eteenpäin ja jatkaa viimeisen opintovuoden äitiysloman jälkeen.

Jennynny pahoittelut vuodoista! Toivion kaikesta huolimatta että olisikin normaalia asiaan kuuluvaa vuotoa ja raskaus jatkuisikin!

Moikka! Oon pitäny vähän hiljaiseloa kun meni hermot koko hommaan kun ei ovistakaan kuulunut. Maanantaina sain viimein tummemman toisen viivan kuin koskaan ovistikkuun. Eli nyt dpo 1. Peitot heilui pe, su-ti. Toivottavasti tuottais tulosta.

Onnittelut plussanneille, haamuilijoille ja uusiakin näyttää ilmaantuneen, joten tervetuloa munkin puolesta!!

mg Oireet kuulostaa kyllä todella lupaavilta! Pidän sulle peukkuja!

Jennynny Voimia... Raskasta kun on ehtinyt jo innostua ja sitten se ilon aihe viedäänkin pois...

Zanca
Putosin ihan täysin!! En todellakaan mäkään olis uskonu vuosi sitten säästeleväni ja kuvaavani kusitikkuja ja saati sitten odottavani into piukkana kuvia muiden pissimistä niin kun SiSa78 sanoit!! Huikeeta! Kiitos päivän nauruista!

Ja niinkun mg sano noista eritteistä, analysoidaan nyt niitäkin sitten... Pitäiskö heti oviksen jälkeen tulla kuiva kausi? Sain sunnuntaina digiin ovisplussan ja maanantaina tikkuun tosi vahvan viivan. Ma, eilen ja tänään on ollu sitä kirkasta venyvää limaa, eilen eniten. Tänään vielä vähän semmosta kiinteetä kirkasta... Eihän se nyt näin pitkälle oo voinu venyä???

Mulle voi merkata kp1. Sieltähän ne kuukautiset alkoi ilman kipuja ja kouristeluja. Tais tulla kivut etukäteen ja vuoto perässä.

Uusi kierto, uusi yritys! (ties kuinka mones…)

Kertokaa kaikki hyvät vinkit ja poppaskonstit, kuinka tullaan raskaaksi!

Bla-bla > Eikä! :( Onpa täti ahkeralla kyläilytuulella tällä viikolla, kun näin moneen osoitteeseen tuppaa. Toivottavasti tärppi tulee pian vauvaliiman kera. Tsempit ja onnea uuteen kiertoon!

Sinderella >Jaksamista! Tuollainen kiukkuisuus on niin tuttua ja ärsyttävää. Eniten se ärsyttää tätiä ennakoidessaan. Toivotaan sitä ihanaa syytä niin kauan kuin toivoa on. Vauvapölyä!

Gabrielle > Onnittelut ovisbongauksesta! =) Se viimeisin limailu saattoi olla spermaa ja omia lemmenlimojasi. Aktiivisten petipuuhien aikaan saa olla aika tarkkana mikä on ovislimaa ja mikä muuta vuotoa. Toivottavasti tärppää ja tarraa tiukasti kiinni. Plussatuulia!

adora > Vauvaliimaisia plussatuulia! Siirtäisin sinut mieluummin listalta plussanneisiin kuin taustalle. :D

Maira > :D Lisään sinut viimeistään seuraavaan päivitykseen. Tervetuloa porukkaan ihan "virallisesti"! =)

Minä olen jäässä! Käsien pintaverenkierto on "pois päältä", sillä sormet tuntuvat lähinnä jääkalikoilta. Tuntuu aika jännältä taas kirjoittaa sormet kohmeessa. :D Ei auta paksu villatakki ja mukillinen teetä, joten laitoin saunan lämpenemään. Lapsen nukahdettua sulattelen itseni ja tyhjennän sitten jääkaapin ruokaostoksista. :LOL:

Mg: aika mukava lista oireita =) voi kunpa... :heart:

Onnea uuteen kiertoon tädin pettämille.

Bla-Bla:voi kun tietäisin ne poppakonstit jakaisin ne kyllä kaikille.

ON: kierto on tullut siihen pisteeseen että tädin tuloon on alettu valmistautua olen koettanut etsiä vaikka mitä merkkejä itsestäni mutta ei niin ei kaikille löytyy järkevä selitys...

Oho,lähti kesken kaiken äskeinen viesti...sorge!

Jennynynny: Oi että :hug: Olen pahoillani!!!!!!!!!!! Voimia!

Bla-bla: Blääääh,tätipahoittelut :hug: Tsemppiä!!!!!!!!!

Sinderella: Sormate ja varpaat pysyssä ettei täti tuu!!!!! :flower:

omaa napaa: Tämä odotus on piinaavaa mutta samalla toiveikasta! Bongasin oviksen ja nyt on peitto kyllä heilunut ahkeraan - voi että kun vain tärppäisi!!!
Heinäkuusta saakka oon ollut joka kuukausi innoissani tässä vaiheessa mutta nyt alkaa jo turhauttaakin..... Vaavi,tule meille,jooko? :|

HEJSSAN!
Tulin moikkaamaan tännekin, plussasin täältä siis viime kesänä 28.6.10 ja tänään tuli täyteen 34+0! :) Löysin äsken kaapista jäljelle jääneet 4 ovulaatiotestiliuskaa ja ohjeet, eräpäivä lokakuussa! Lähetän ne postissa ensimmäiselle ovistelijalle joka laittaa yv:nä osoitteensa :)

PLUSSAONNEA KAIKILLE!! :heart:

Jennynny: Olen tosi pahoillani :hug: Tuota ei toivoisi kyllä kellekään... Km on kamala juttu ja se tuntuu niin hemmetin väärältä :'( Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että parempi alkuvaiheessa kuin myöhemmin... Itse oisin ainakin ollut sitä enempi hajalla mitä pidemmälle raskaus olisi jatkunut. Voimia sinulle :hug:

Bla-bla: Pahoittelut tädistä :hug:

Sinderella ja Minnarun: Jospa olis vielä kuitenkin toivoa... :heart: Plussatuulia!

MG: Aina vaan paranee nuo oireet! Hui kun jännää!!! Nyt mä sitten alan odottelemaan kuvaa sun kusitikusta täällä kieli pikällä :p :D

ON: Ei ole oireita... Blaah : / Ärsyttävää :stick: Testejä mä en uskalla varmaan tehdä ennen kun/jos menkat on myöhässä. Tai ainakin yritän :D Negoja en halua nähdä ja jos siihen joku haalea haamu tulisikin, niin alkaisin varmaan pelätä hullunlailla, että taas käy huonosti... Mun mielenterveyden kannalta olisi hyvä pitkittää testaamista mahdollisimman kauan... Ja jos siihen testaamiseen aihetta tulee, niin haluisin nähdä kunnon viivan siinä testissä :) No onhan tässä vielä aikaa pohtia tuota testausasiaa, kun nyt on vasta dpo 7...

Tuosta vauvan sukupuolesta... Mä olen aina ajatellu, että meille tulee vaan poikia. Siis jo ennen esikoista. Jotenkin vaan sellanen tunne =) Tyttöhän olisi tietysti ihana, joten jos mun täytyis jompaa kumpaa toivoa, niin tyttö se olisi. Tätä lienee turhaa sanoakaan, kun on täysin itsestäänselvyys, mutta TIETENKÄÄN sillä ei ihan oikeasti ole mitään väliä kumman saisi. Kun vaan saisi sen vauvan :heart:

Viola Mulla on ollut toiveena ensin jos saisi pojan ja sitten tytön, tämä siitä, kun itselläni on isoveli. Nyt kun tämä onkin näin vaikeaa, niin tuntuu, että hyvä jos sen yhden saa. Ja jos sen yhdenkin saan, niin nyt on ihan sama kumpi on. JA mulla on sama ongelma, meidän perheessä ei ainakaan voi sanoa että nainen pihtaisi. Miehelle olisi kerrankin mahdollisuus saada niin paljon kuin haluaa, niin ei. :stick: Tekisi niiiiin mieli ruveta sohvalle nukkumaan, ärsyttää pelkkä sen hengityksen kuuleminen.

Mistä tulikin mieleen, että tämän kierron jälkeen olen ajatellut pistää tämän vauvan teon hetkeksi jäihin, jos vain kykenen sen unohtamaan. Ajattelin alkaa jumppaamaan, jospa se saisi ajatukset pois. Ja jos ei kerran olla kesällä maha pystyssä, niin sitten on hyvä olla kesäkunnossa :)

Jennynny iso iso hali :hug: Voimia!

ja Bla-Bla pahoittelut.

Voi itku ja valitus, miksi ihmeessä olen ostanut CB:n +/- testejä kotiin... :ashamed: Mä olen hyvin tietoinen niiden ongelmista ja nyt taas, eilen tein, puhdas nega, tänä aamuna ilmesty heti pystyviivan reunaan ohuen ohut sininen hailakka viiva ja saattaa siinä muutenkin jotain haamua olla... :headwall: Onko mun pakko taas lähtee apteekkiin ostaa jotain muuta testiä... :stick: Mä oon noita hailakoita pystyviivan reunoja saanu ennenkin, en tosin heti testiajalla..Saa nähä..*mur*

Yhteistyössä