+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Täällä olis menossa dpo3:wave: 10 päivää tädin tuloon ja aika varma sen tulosta olen. Nyt jo juilii siihen malliin. Pikkasen ottaa päähän kun pupuilut hoidettu mallikkaasti ja ihan omasta halusta. Eilen sanoin miehelle että jospa nyt vaan nukuttais:saint: Mutta tää on sitä aikaa kierrosta kun toivossa on hyvä elää, kuitenkin, vaikka ei tunnukaan siltä että olis plussakierto.

Toivottavsti nyt mahdollisimman moni plussais tässä kuussa.
 
Täällä ei mitään uutta auringon alla. kp 27/24-29 menossa ja menkkamaista juilimista havaittu. Vähä toiveet tipahtaneet sen myötä :headwall:
Jos nyt jaksais odotella ennen testiä vaikka viikonkin niin olis hyvä. Jotenki nyt sellanen kauheen -ei oo tärpänny- olo
Perinteinen menkkafinni ja menkkaturvotukset ovat yhä kadoksissa.
 
Lisey: ONNITTELUT PLUSSASTA!!!:flower: Ihanaa =) :heart:

iloksi: Kuulostaa kyllä TOSI pitkältä tuo teidän hoitoihin pääsemisen odottelu... :confused: No mutta toivottavasti tärppäis nyt heti ekasta siirrosta =)

Omaan napaan ei kuulu mitään kummempaa... Tylsää alkukiertoa kun mennään. Huoh... |O Täti alkaa nyt vihdoin pakkaamaan tavaroitaan. Siitä se fiilis yleensä lähtee taas pikkuhiljaa nousemaan =) Ovistestejäkin jo tilasin :D
 
Lisey - onnea ja tarrasukkia! :flower:

En tiedä toimiiko Donna vai ei - joka tapauksessa pari päivää sitten näkyneiden haituloiden jälkeen ei ole näkynyt juuri mitään. Muuta kuin samoja haituloita ja palluroita. Itseasiassa epäilen koko testiä: putsasin linssin niin hyvin kuin osasin ja katsoin "puhdasta" linssiä - ja mitä kummaa, siellähän näkyivät juuri ne samat haitulat kuin aiemminkin. Äh. Vähän kyllästyttää koko testi mutta aion nyt kuitenkin jatkaa pari kertaa päivässä testailua.

Tämä kierros menee joka tapauksessa harakoille koska itse olen kovassa flunssassa eikä vois vähempää peiton heiluttelut kiinnostaa. Mies on lähdössä myöhemmin tällä viikolla reissuun joten taitaa jäädä tammikuu väliin täällä. Vähän pistää mielen matalaksi mutta minkäs teet. :(

Mukavampaa alkavaa viikkoa teille! Mielenkiinnolla luen juttujanne ja piinailijoiden pohdiskeluja erityisesti. :wave:
 
Maanantai päivää kaikille:flower:

En ole ehtinyt lukea oikeen pinoa nyt. ( Työhommat ja rästiin jääneet ompelutyöt vie kaiken ajan )

Omaa napaa vaan tällä kertaa. Vuodot kesti sitte viikon, kaitpa se on normaalia.
Jomotukset ja juilinnat ovat väliin aivan kauheita, totta se on ovis kohta käsillä. Valkkariakin jonkin verran havaittavissa.

Yritys siis alotettu. Sain tulokset edellisedtä raskaudesta, sikiössä ja istukassa ei mitään vikaa. Napanuorakomplikaatio syynä sikiön menehtymiseen. Eli mukana oli helvetin huonoa tuuria.
Seuraavassa raskaudessa tosin tulee varmaan ainakin aluksi mietittyä asiaa koko ajan, mutta eiköhän siitä osaa sitten kuitenki vielä nauttia.

Nyt käsitöiden pariin.

Plussatuulia puhallellaan täältä pohjoisesta:heart:
 
Napanuorakomplikaatio?? Voi itku :'(

AiraM, mulla siinä suurennuslasitestissä ei pala lamppu, joten tiirailin linssiä taskulampun valossa (oli vähän kyllä liian kirkas valo, kunnolla ei pystyny kattoon --> pitää hankkia himmeämpi valonlähde) ja erotin sellaisia pitkuloita. Eli ois vaihe kaks ku vertaa siihen sun antaman linkin kuviin.

Neiti-81 :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Tuhrua tuli eilen lisää. Kunhan nyt kierto pysyis järkevän mittaisena. Laitoin lääkärillekin viestiä tilanteesta, se on vielä tän viikon lomalla, katotaan mitä se ens viikolla sanoo. Toiveet on taas nollassa (tai jopa miinuksella). Ei tuu taaskaan meille vauvaa ei.

Hyvin on paino lähtenyt putoamaan, dietti (tai terveelliset elämäntavat) jatkuu. Yllättävän vähän on tehnyt karkkia ja herkkuja mieli. Äsken kävin just lounaalla, kalkkunapihvi wokkivihanneksilla. Illalla kaalilaatikkoa. Farkut tuntuu jo viikon jälkeen löysemmiltä.
 
Lisey Sen verran on ollut outo kierto tämä, että jos tuplat joskus saan, niin se on kyllä nyt :LOL: Vitsi vitsinä, mutta mikään ei ole ollut nyt normaalia :)

Iloksi älytöntä, että noin pitkään antoivat odotuttaa :kieh: Kovasti onnea teille matkaan ensimmäiseen icsiin! d:)b

Pikku-Saara, tuo oviksen ajankohta tuli minullekin ensimmäisenä mieleen?

Sahara-vaiheesta kyllä sen pitäisi tulla aina oviksen jälkeen. Se vaan vaihtelee, kuinka pitkä on… Joillakin kestää lähes tätiin asti, toisilla taas on vain päivän tai pari. Ei välttämättä ole ihan kuivakuivakuiva-kausi, mutta selkeästi kuivempi kuin oviksen aikaan kuitenkin.

Matilda Voihan ne juilinnat olla muustakin :) Tosi aikaisin on alkanut, jos tädistä olisi kyse ;)

AiraM meillä jäi joulukuu väliin, joten tuttu tunne :( Toivottavasti saisitte edes yksittäisen yrityksen oviksen tienoille, että jotain toivoa jäisi. Jos ei muuta, niin saatpa ainakin kiinni siitä, millaiset oireet kuuluvat kohdallasi raskaudettomaan loppukiertoon ;) Itse lohduttauduin sillä, vaikka kyllähän se nappasi, kun tiesi, että täti tulee hitaasti, mutta varmasti… Sattui vielä joku puolirampa versio, joka venytti kiertoa :kieh:

Äitix4 :hug: Kovasti jaksamista ja onnea uuteen yritykseen.

Neiti :hug: Täti ei kuitenkaan vielä tullut? Josko toivoa vielä olisi? Onko lääkäri sanonut asiasta vielä mitään?
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive minun tapauksessa napanuorakomplikaatio oli napanuora kaksi kertaa kaulan ympärillä ja muodosti vielä jossain kohin verettömän tiukan lenkin :( Voi olla kyllä helvetin huono tuuri.
Ei voi muuta sanoa ku että viime vuosi alko päin vittua ja samalla lailla se myös päätty.
Oli kullä melkonen vitutus monta päivää ku sai tietää nuo vastaukset, mutta ei kai se auta ku hyväksyä asia ja uutta yritystä kohti. :)
Parin viikon päästä kait sitä saa alkaa testejä taas dippailee:LOL: jos nuo edelliset sitten oli menkat.

Ja takas sorvin ääreen.
 
äiti x4, sanattomaksi vetää. :'( :hug:
Ihan hirveä juttu, käsittämättömän hirveä... Kyllä voi elämä olla julmaa.
Viola30 :hug:
Neiti -81 :hug:
Sinderella, toivottavasti ovis tulisi!
Matilda -08 peukut sinne!
SiSa78, kiitos. :heart: Tsempit sinne alkukiertoon!
AiraM, ompas harmillista tuon Donna-testin kanssa... :|
lisse, kiitos! :heart:
Salainen toive, peukut sinne, tuli sitten Sahara tai ei. :D
mg, toivottavasti flunssa menisi pian pois. :)

Mirage, mun on pakko kertoa sulle yks juttu, mutta sitä ei sitten saa ottaa liian vakavissaan... :D Mä kun oon nyt jo viikon nähnyt tosi vilkkaita unia (hormoneista johtuvaa kai, nyt sen vasta osaan yhdistää niihin). Niin viime yönä näin semmosta unta että SÄ plussasit. :D :D :D
En oo siis mikään ennustajaeukko (soooriiii), mutta hauska jotenkin miten tulette jo uniin täältä netistä... :LOL:

Täällä elellään edelleen epätodellisissa tunnelmissa...en oo testannu tänään, ohoh. ;) Jospa huomena. :D

Hyvää viikonalkua teille!
 
Lisey Kyllä mulle tuollaiset unet kelpaa :D Noo näin itse viime perjantaina unta, että lotossa puuttui meidän rivistä vain numero 38 (ei siis oltu lotottu sitä), muuten olisi ollut 7 oikein :D No, kuis kävi: kaksi riviä oli tehty, molemmissa kolme oikein ja kummassakaan ei tota kolmekasia ;) Mutta joo, joka uniinsa uskoo, se varjoaan pelkää :) Minulla kanssa nämä loppukierron yöt on vissiin hormoneista johtuen hyviä leffaöitä. Vielä kun esikko antaisi nukkua :D
 
äitix4
:hug: Joo ei ku tuli vaan mieleen itellä että mitä toi mahtaa tarkottaa ku meillä kätilö esikoisen synnytyksessä kauhistu ku poika synty. Napanuorassa oli iso solmu ja oli kaulan ympäri, pituuttaki oli muistaakseni 96cm. En tiiä sitten kuinka yleistä tuo on.

Paljon onnea ja tsemppiä sinne yritykseen!

Tosiaan Matilda jos ne juilinnat johtuuki muusta :) Meillä melko samaan aikaan ollu ovis :D
 
ÄITIx4: Kyllä maailma on niin epäreilu paikka:hug: VOIMIA!
Mulla kuopuksen napanuora oli solmussa kun syntyi, ja kätilö sanoi että kyllä on tuuria ollu matkassa ettei synnytyksessa kiristynyt...

Jotenkin tässä alkanut tajuamaan millainen oikeesti mäihä on jos kaikki menee hyvin, mutkia voi niin miljoonia tulla matkaan. raskaus on melkoinen ihme, loppujen lopuksi.

).( Kävin salilla ja pahin vitutus hävisi. Luojan kiitos on tuo kuntoilu nyt henkireikänä tässä :)
nyt siis ihan ok mielellä taas. :)
 
Lisey ja Mirage, ovis oli kp 25 ainakin digitestin mukaan... Tai siis silloin siihen tuli hymynaama. Myöhäisestä ovuloinnista ei siis pitäisi olla kyse. Kroppa vaan tekee temppujaan näköjään. : / Täytyy käydä gynellä tässä viikon-parin sisällä jos ei mitään kuulu, koska tässä tulee kohta puoli vuotta yritystä täyteen.

Viola30, se antaa aina hyvin potkua elämäntaparemonttiin kun vaatteet alkaa löystyä. Siitä sen melkeinpä ekana huomaa!

Neiti-81, tsemppihali! Kyllä se aurinko paistaa meidänkin halkokasaan jossain vaiheessa.:)

äiti x 4, kuulostaa ikävältä kokemukselta. Aivan kauheaa.:( Toivottavasti sinulla tärppäisi pian uudelleen, sen olisit ansainnut!

Täällä ei mitään ihmeitä, ei näy tätiä ei. Tilasin jo ensi kiertoa varten megapackin CB:n ovistestejä Amazonista, ei muuta kuin luottokortti vinkumaan. Kun nyt TULISI se täti.
 
Macy gray ilmoittautuu ja raportoi päivän olleen erittäin raskas. Lapsi lähti kyläilemään ja sain rauhan toipumiseen. On vaan nyt mennyt paljolti henkisen puolelle väsymyksen herkistämänä, joten tänään minusta ei ole listaa päivittämään. Huomenna on uusi päivä ja levänneenä (ja tunteita purkaneena) varmasti parempi mieli, joten palailen seuraanne "aamu"teen aikaan.
 
MG: jaksuja :hug:

täällä havaittavissa punaista. huomenna/tänään siis kp 1.
POSITIIVISTA: kierto tällä kertaa jälleen normaali, 27 pvää. (Treenin aloituksen jälkeen normaaleiksi kierrot muuttuneet, ja se oli ovis + jonka kp 12 bongasin :) )
NEGATIIVISTA: yrityskierto miljoona. VITTU. Mut ei se sillä murehtimalla parane

ja ei kun uutta kiertoa kohti..
 
Neiti-81 > :hug: Kiitos myös myötätunnosta! Ollaan kyllä samoissa tuon yrityksenkin osalta, joten samaistun tunteeseesi. Olenkin miettinyt jälleen kerran tässä yön hämärinä tunteina olisiko minun syytä muuttaa omaa yk-merkintääni. Kemiallisiksi kai nuo minun raskausyritykset luokitellaan, joten keskenmenoista ei kai varsinaisesti voi puhua. Silti mietityttää.

Pitäsi mennä nukkumaan, mutta kun ei yhtään tunnu siltä. Väsynyt olen, mutta en haluaisi näitä tunteita ja ajatuksia uniini. Positiivisuus on nyt pahasti kadoksissa eikä se tunnu ollenkaan kivalle. : /
 
mg, jaksamista vaikeaan aikaan. :hug:
Neiti -81, :hug: toivon sinulle niin paljon sitä kestävää plussaa...


***

Tuntuu tyhmältä nyt hehkuttaa, kun niin monella on täällä murhetta ja surua... :ashamed: :| :(

...mutta laita minut mg plussanneisiin. Tämän päivän (dpo 15) viiva on jo sen verran vahva, että uskallan sanoa olevani raskaana. Vaikka eihän se viivan vahvuus mitään takaa, samalla lailla se putoaminen voi tulla jos niin on tullakseen. Mutta toisaalta, ei se pelkääminenkään ainakaan asioita paranna.

Tässä vielä kuva:



(mutta ette te musta kokonaan eroon pääse, pakkohan täällä on käydä kurkkimassa... :heart: :D )
 
Hei te jotka olette käyttäneet noita ovistikkuja :)
Sorruin itsekki niitä tilaamaan ja nyt tipahti postilaatikkoon. Ja totta kai se piti heti kokeilla :LOL:
Mitähän mahtaa meinata ku siihen tuli toinen tumma viiva ja toinen haalea mutta erotti kyllä. Voiskohan ovis olla tuloillaan vai jo ohi mennyt?? Sunnuntaina kivut oli siihen suuntaan viittaavia mutta sillo ei piru vie ollu noita tikkuja ni ois voinu kokeilla että pitääkö omat tuntemukset paikkansa.
Hyödynnettyä on tullu tosta sunnuntaista lähtien kuitenki :D
Laskureiden mukaan ovispäivä ois joko to tai pe. Pitää varmaan mennä tolla joka toinen päivä tekniikalla että ois siimahäntiä ainaki valmiina:)
 
mg ja neiti :hug:

Lisey hieno plussa ja tervemenoa odottajiin! :)

äitix4 voi olla tulossa tai sitten jo mennyt. Noihin ovistikkuihin tulee minulla ainakin jonkinvahvuinen haamu missä tahansa vaiheessa kiertoa (joskaan kauheasti oviksen jälkeen en ole kokeillut). Se tasavahva tai vahvempi (=plussa) tulee minulla ainakin ihan puskista, paras esimerkki lienee aamun tosi hento viiva, josta tuli samana iltana kirkuva plussa. Onnea metsästykseen :)

ON toiveet on aika korkealla tässä kierrossa. Vaikka ovis pääsi hieman yllättämään, saatiin hyödynnettyä paremmin kuin aikoihin. No, samapa se on sitten korkealta pudota, jos täti tulee, ei se mukava yllätys ole kuitenkaan ;)
 

Yhteistyössä