+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Pah. Tää testas äsken niin negan ettei negampaa voi olla. Testi on herkkyydeltään vielä 10, joten ois pitäny jotaki näkyä jos ois näkyäkseen. Ennen oon huomenna (kp:iden mukaan) saanu hailakan haamun, mutta testi on ollu 25. Joten marraskuun vauvaa suunnittelemaan...

Samara, kiitos. Niitä tarvitaan :)
 
Zanca, meillä käytiin eilen miehen kanssa semmonen keskustelu, että hänen mielestä seksi on mennyt pelkäksi suorittamiseksi, kun pitää "pakko" sekstailla ns. tiettyinä päivinä/tietyllä aikavälillä. No, sanoinpa siihen että jos ois seksi joka toinen-kolmas päivä koko kierron ajan, niin ei tartteis tälläsiä miettiä! Mies valitti ylipäänsä tän hetkisen elämän raskaudesta, miten kaikki päivät on yhtä ja samaa suorittamista 1v. lapsen kanssa eikä oo mitään omaa. Me vielä asutaan ulkomailla, niin se aiheuttaa tietyt rajoitukset mm. sosiaaliselle elämälle (mulla pitkät työpäivät eikä lastenhoitoapua). No, sitten kuitenkin päädyttiin sekstailemaan, mutta vähän tuli sellanen mieli et painostan sitä, mutta niin saakeli painostankin kun sekin haluaa toista lasta yhtä paljon. Ei oo helppoo ei.

Maira, mulla on samat kokemukset Predictorista, en enää ikinä osta niitä.
 
APUA ! Tänä aamuna älyttömän kova kipu alavatsalle semmoinen kun menkkojen alussa vatsa sekaisin ja ensimmäiset tuhru pyyhkäisyt on tosi asia... eilen illalla oli semmoisia supistuksen omaisia joten täti tulee... aika pelottavaa kun kp on vasta 27 !!! kierrot näköjään lyhenevät mut onpahan mahdollisia yrityksiä sitten enemmän vuodessa. No odotellaan kunnon vuoto ennen kuin pääsee päivittämään kp 1
 
MG Jännittää sun puolesta! Pidän sormet ristissä ja peukut pystyssä!

Kysymys kaikille: Mistä ostatte ovis- ja raskaustestejä? Mä haluaisin niin digitaalisia, mutta kun noita kuluu niin järjetön määrä, niin ei oikein ole varaa. Olen tilannut netistä paristakin paikasta edullisia liuskoja. Ärsyttävää vaan se tulkitseminen. Parempi on, kun lukee selvällä suomen kielellä ”ei raskaana”. Eipähän jää mitään tulkinnan varaa. Tänään mulla on vähän pessimistinen päivä…

Ja edelleen kysymys kaikille: Onko kukaan käyttänyt Glandinia? Tai muita luontaistuotteita tmv. apuna raskautumisyrityksissä? Mä aion ottaa kaikki keinot käyttöön, sain vinkin ottaa limaa irrottavaa yskänlääkettä. Mikä lie sen tarkoitus onkaan, epätoivoisena aion sitäkin kokeilla ;)
 
Bla-Bla Netistä, mistä millonkin...Ja joskus oon ostanu ihan K-kaupasta pregchekin testejä.. :)

Sinderella
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.. :)

Aaaaaaaarrrggghhhh, saakeli kun pitää olla hätänen, aamun cb sai mun aivot ruksuttaa ja kävin hakee apteekin oman testin, sain siihen jonkun viivanpaikan/haamun? joka nyt testin vähän kuivahtaessa vahvistuu...Saakelin saakeli...Että mua ärsyttää tää pelleily, olis joko puhdas nega ja tulis vuoto tai sit selvä plussa.... :kieh: Ei sais olla hätänen..Näin se kostautuu... :rolleyes: No huomenna uus testi jossei vuoto ala..
 
Bla-Bla minä olen ostanut Suomen kotitesti testipaketteja. Käytän liuskamallisia ovistestejä ja sitten rinnalla digitestiä. Minulla digitesti kesti useampia kiertoja ja parhaimmillaan sitä tarvitsi käyttää vain kerran. Jossain kierrossa käytin kaksi testiä.
Eli suosittelen, että hanki edullisempia liuskatestejä ja sitten se digitesti siihen varmistukseksi.

Ja noita paketteja kun ostaa, joissa on muutama raskaustesti myös mukana, niin saa varmaan edullisimmin :)
 
Maira, apteekin omaan ei mun tietojen mukaan pitäis ilmestyä mitään viivanpaikkaa saati haamulaisia... =)

Mää tässä tuumin, että oikeestaan voi olla parempiki, ettei nyt tärpänny heti. Kaavintahan on kohdulle rankka juttu ja mistäs sitä tietää, onko kohdun limakalvo vielä tarpeeksi paksu. Ois ollu kamala, jos plussa ois tullu ja sitte ois kohta takaiskun paikka, jos kiinnityminen ei onkkaiskaan.

Onko kukaan koskaan kokeillu ns panttaustekniikkaa? Meillähän tahkottiin nelosta puolitoista vuotta ja tärppi kävi sillä kierrolla, ku toimittiin yhden kerran sillon ku täti häipy ja seuraavan kerran vasta oviksen tietämillä. Viitosesta en muista, mutta viimeksi tärppäs yhden kerran toiminnalla koko kierrossa. Teoria menis niin, että ku panttaa niin simpat ehtii kasvaa ns. supersimpoiksi, jotka pystyis hedelmöittään paremmin. Mene ja tiedä. Siipalle sanoin, että mitä jos tulevassa kierrossa kokeiltais taas tätä...
 
Maira: Kyllä siellä aivan selvästi haamu kurkkii!!! Varovaiset onnittelut... :heart: Toivottavasti vahvistuu =)

Muoks. Tikkuihin kuseksiminen on täysin aliarvostettu harrastus :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Maira Hyvältä näyttää!

Raskaustestien kuvistahan saisi jo vaikka kuinka hienon näyttelyn johonkin galleriaan :LOL: Taiteellista!

Katsoin, paljonko yksityisellä lapsettomuutta hoitavalla klinikalla hoidot maksaa. Aika hintavaa. Taidan vielä yrittää ilman heitä.
 
Zanca voi vitsit noita sun juttuja!! Mä nauran TAAS täällä kippurassa sun miehen ärsyttävälle hengitykselle!!! :LOL: Ja meillä toi asetelma kyllä samankaltainen, mulla olis useimmiten enemmän haluja. Mäkin haluaisin ensin pojan ja sitten tytön, en osaa sanoa miks, ehkä siks kun aina toivoin isoveljeä... Vaikka tosissaan kun nyt sais jonkun yhden vaan ensiks...

Viola Odotan kauhulla koska noi keskustelut alkaa, kyllä meilläkin niin laskelmoitua tää touhu on ja rentous välillä aika kaukana... Oon sanonu ihan samaa, että mikäs siinä jos koko ajan paneskelis kolmen päivän välein mut kun tilanne ei ole se.

Maira Mäkin näen haamun!! Varovaiset onnittelut täältäkin! Laitahan uutta testikuvaa et voidaan vertailla sit kun testaat seuraavan kerran!

SiSa78
No todellakin aliarvostettua! Siis päivän kohokohtahan on ovista odottaessa se, että töissä pidättelee pissaa kupla otsassa ja toivoo ettei rullaa sillä tuolilla liian kovaa omaa pöytäänsä päin ettei tuu pissa housuun. Sit turvavyö painaa autossa rakkoon ja kotona odottaa se tikku mihin pääsee tähtäileen! :LOL:

mg Kiitos kun vastailit, jäi mietityttään noi jutut. Uskon kyllä se oviksen olleen tiistaina, nyt on tissit ja nännit vähän arat niin kun ennenkin oviksen jälkeen. Noi jäiset sormetkin vois lisätä sinne lupaavien oireiden listalle! Musta olis kiva jos vaan jaksat, että jatkaisit päivittämistä ens kuussakin, kyselit sitä joskus aikasemmin...
 
on ollut aika hurja kierto... ovis tuntemukset alkoi jo kp 12 finnit tuli myös silloin kp 23 alkoi rinnat tulla helläks varsinkin vasen ja finnit uudestaan kp 25 oksensin aamulla kp 26 väsymystä ja aiavan kamala närästys kp 27 aamulla aivan kamalat menkkakivut kesto noin 15 sekunttia jonka jälkeen maha sekaisin ja tuhru pyyhkäisy ja nyt illalla aivan kamala huimaus ja nipistely vatsalla... onkohan minun hormoonit heräämässä ? mut tätyy sanoa että hieman alkaa jo pelottaa minkälaisiks miun kierrot on menossa ??? Mie luulen että täti tulee jo huomenna joten kierron kesto jää vain 27 päivän mittaiseksi ja se on minulle todella lyhyt !!!Antteksi tämä omanapaisuus mutta nämä on sydämmellä...

Taisin olla yllä näkeväni haaleita punaisia viivoja onnea niistä niiden omistajille ???
 
Gabrielle :LOL: Toivottavasti olet yksin, jos kerta hekottelet ja tiput tuoleilta. Saattaa muuten muut ihmetellä :D Mukavaa, että saan edes jonkun iloiseksi.

Tänään onkin jo parempi päivä. Miehelle purnasin ihan kunnolla. Sano viimein mistä kiikastaa, tulee liian suoritus olo. Ei kuulemma oikein nappaa, kun tulee mieleen, että pitäisi lapsi pistää alulle. Okei, eihän tuo kyllä mikään kiihottavin ajatus ole.. :) Sanoin kyllä sitäkin, että pitää ottaa senkin se huomioon, ettei meille mitään vahinkoa satu. Lupasin olla sille höyryymättä oviksesta, jos ja kun se seuraavan kerran tulee. Oli myös puhe, että jos sitä seksiä on muulloinkin enemmän, niin ei niin tuo kaikki pakkaannu sinne oviksen tietämille. Mutta hyvin se silti tänään vielä suoriutui, vaikka oli keskusteltu tuosta sitä ennen :)

Maira Minäkin näen jotain haamua. Oon muuten nyt ruvennut niitä enemmän näkemään, alkaa siis tämä kusitikun tiiraustaito karttumaan :D Pitäiskö siitä ihan ammatti kehittää :D

Minnarum Mites pitkiä sulla on ne kierrot ollut? Itelläni on just lyhyitä, positiivista se, että on enemmän mahdollisuuksia lyhyemmällä välillä, negatiivista on taas vuotaa niin usein. Nuorena muistan, kuinka se ärsytti, tuntui että kokoajan oli täti kylässä.

Bla-bla Ostan netistä, viimeisin oli raskauskeiju.fi, en vaan ole niitä herkkiä tikkuja vielä kerennyt testata. Sitä ennen ostin kotitesti.fi:stä sofeja ja kerran testikauppa.fi:stä. Yleensä vertaan vähän hintoja ja nyt oon halunnut mielummin niitä herkkiä, 10mlU/ml

Ja joo, nyt alkaa sitten jänskäily piinailu tällä neidillä. Tsemppiä kaikille!
 
Maira, selvästi haamu havaittavissa!!! Taidan jo uskaltautua sua onnittelemaan :flower:

:attn: MG Täällä kp1/32 tänään. :attn: Hyvä näin, koska kun testit negoja niin ei tarvi enää kärvistellä. Luteaalivaihe oli tasan 10 päivää. Saa nähhä, miten tässä kierrossa on.
 
Sinderella Pahoittelut tädistä. Lyhyt luteaalivaihe ollut, toivottavasti pitenee. Toivottavasti kohtu alkaa nyt voida paremmin, jospa tuokin johtui siitä kaavinnasta. Olen kuullut panttaustaktiikasta. Ei olla kokeiltu. Katoitko sillon kun yleltä tuli sarja, saammeko vauvan? Siellä käsiteltiin juuri tuotakin taktiikkaa, jotkut sitä käyttivät ja olivatkin sillä onnistuneet. Tutkijoitten mielestä taas sillä taktiikalla tuli vaurioituneita/kuolleita simppoja. Simpathan kuolee tietyn ajan jälkeen, pääsi ne ulos tai ei ja niillä kaiten on mahdollisuus vahingoittaa niitä terveitä yksilöitä. Tiedä sitten, teillä kerran aijemminkin toiminut, niin kannattanee kokeilla. Onhan se jokaisella miehellä se tuotanto niin erilaista.

Minnarum Pahoittelut sinullekkin. Siitä kierrosta siis tuli se 27 päivää? Tuliko mitenkä pitkä luteaalivaihe?
 
Ei ei, ei vielä onnitella...Tänään kustu taas tikkuun eikä tuo tuosta vahvistunu ole, hyvin, HYVIN hailakka viiva apteekin omaan..

281007.jpg picture by Maira1985 - Photobucket

Mies jo eilen sano et nyt lopetat sen tikkuun pissimisen ja ootetaan ainakin sunnuntaihin ennenku testaat uudestaan.. :p

Tsemppiä porukalle uusiin kiertoihin! :hug:

Mä sain sit vissii pikkusälliltä lenssun.... :kieh: Kurkku on kun raastinrauta ja ihan tönkkö olo, ai ku kiva näin viikonlopun alla... :rolleyes:
 
Sinderella ja Minnarun: Pahoittelut tädistä :hug: Miten se kerkeääkin kaikkialle... Pöh :(

Maira: Kyllä tuossakin punertava haamu näkyy =) En usko, että on mikään viivanpaikka tms kun musta siinä on punaista väriäkin :heart: Miehet ei ilmeisesti osaa arvostaa tätä tikkuihin kuseksimisharrastusta :D En mä voi mun miehelle edes sanoa, että otan kuvia omista kusitikuista ja lähetän tänne nettiin muiden ihasteltavaksi :LOL: Se ei vaan kertakaikkiaan ymmärtäis tätä hienoa harrastusta :D

Zanca: Hienosti on sun tiiraussilmä kehittyny :D Tarpeeksi kauan kun täällä meidän kanssa kuumeilet, niin alkaa punasia viivoja näkyä missä vaan :LOL:

ON: Mä taidan olla niin epätoivonen, että alan keksiä itseni viikonlopun kunniaksi oireita :D Voi luoja... Siis jos oikein kuvittelen, niin ihan kuin rintavarustusta MUKA vähän kihelmöisi välillä. Tai ainakin eilen tuntu siltä... Nyt ei kyllä taas ole mitään. Sitten olevinaan tunnen välillä jotain nipistelyä kohdun seudulla. Joopa joo... :stick: Jestas, mä olen epätoivoinen :LOL:

Hyvää viikonloppua teille kaikille =)
 
^Äläs nyt, mun "oireet" on ollu 2:tena päivänä etomista syönnin jälkeen, joka kyllä on loppunut jo, tissit on vähän nimenomaan "muka" kihelmöiny ja mahaa nippailee.. :D Yhtenä päivänä nousin vissii liian nopeesti ylös tästä koneen äärestä kun nivusia repi niin et pääs jo älämöly.. :)

Ja joo, ei niistä kusitikkujen kuvaamisista miehelle voi kertoa, sehän naurais mut kuuhun... :p Se eilen jo kettuili et rauhotus nyt, esikostakin sulla tais mennä peukalon hangallinen niitä testitikkuja... :D :LOL: Mut minkäs teet, mä en mitään muuta niin vihaa kun elämistä epätietoisuudessa... :)

Soitin tuossa isännöitsijälle et me halutaa toinen kämppä, ollaan nyt luhtitalon toisessa kerroksessa joka on jo nyt hieman hankala kun on muksu ja koira jne. Tarvittais kämppä joka on maantasossa..Se lupas pistää korvan taakse ja ilmotella jos jotain tulee vastaan.. :)
 
Joo, sehän se tästä vielä puuttuisi, kun äijä saisi minut kiinni tikkujen kuvaamisesta :LOL: Silloin viimestään se pitäisi minua ihan tärähtäneenä :D Viimeksikin vein piilossa kännykän vessaan ja pistin sen äänettömälle, ettei se kuulis kuinka kuvaisin siellä. Onneksi sillä oli kaveri käymässä, niin ei niin kiinnittänyt huomiota, kuinka vessakäynnin jälkeen liitin heti kännykän läppäriini :LOL: Yleensä olen rauhassa sen saanut tehdä, mutta nyt täällä odotti porukka kieli pitkällä niitä kuvia :D
 
Maira, kyllä siinä erottuu se punertava haamulainen. Toivotaan, että se vielä vahvistuu.

Minnarunillekin tätipahoittelut.

Ja kiitoksia tätipahoitteluista.

Meillä siippa kans pitää aivan pöljänä näitä testaustouhuja ja testien kuvaamista. Vaan minkäs teet, pakkohan testeistä on ottaa kuvia ja laittaa muiden tarkasteltavaksi :)
 
Viimeksi muokattu:
Hihhii, hihittelen täällä itsekseni teidän kuvausjutuille. On se vaan jännä miten meistä aina muuten niin järkevistä naisista :cool: tulee täysiä höyrypäitä kun on näin tärkeistä asioista kyse. :LOL:

Mie kans kuvittelen jos jonkinlaisia oireita. Jostain löysin jo sellaisenkin tiedon, että se että rinnat EI ole kipeät voisi olla yksi raskausoire. Tällä hetkellä mulla sivuista kivistää ihan vähän kun painan. Normaalisti ennen menkkoja rinnat on huomattavasti kipeämmät. Lisäksi on oudon lempeä ja pehmoinen olo, eikä pms:stä tietoakaan. Hemskata, mitä tämä nyt on? Maltankohan olla viikonlopun testaamatta... :rolleyes:
 
AiraM: Mä luulen, että nimenomaan se oireiden erilaisuus menkkaoireisiin verrattuna vois olla hyvä merkki ;) Mulla ei normaalisti ole tissit YHTÄÄN kipeät ennen menkkoja. Esikoisen kohdalla ne oli aivan sairaan kipeet. Siis aivan kosketusarat. Ja sit tossa km-raskaudessakin ne oli vähän arat. Oon siis ihan varma, että en voi olla olla raskaana, jos rinnat ei yhtään arista. Siksi mä tässä epätoivoissani yritän kuvitella, että niitä muka kihelmöisi välillä :LOL:

Muoks. Täällä sitten ootellaan AiraM kieli pitkällä testikuvia :D
 
Viimeksi muokattu:
Voitte olla varmoja, että salakuljetan sen kameran vessaan jos tikkuun jonakin päivänä pärähtää jotain kuvattavaa! ;) Hauskaa viikonloppua kaikille! :flower:

Ja vielä normitoivotukset: tätipahoittelut, plussapuhurit ja tarrasukat! :flower: (Miun mies varmaan luulis mun opetelleen jonkun uuden kielen jos näkis nämä tekstit täällä...) :D
 

Yhteistyössä