+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Zanca: Kyllä se plussalta tosiaan näyttää =) Tuleeko sulla sitten yleensä viiva täysin yhtä tummaksi/tummemmaksi kuin kontrolli? Mulla tuo olis kyllä jo plussa, kun jos muistat niitä mun kuvia niin mulla ei viiva koskaan tule yhtä tummaksi kuin kontrolli.
 
Onnittelut haamuilijoille ja plussanneille!

Uskokaa tai älkää, olen malttanut olla testaamatta. On vaan lähes sula mahdottomuus, että olisin raskaana, joten ei ole edes mielessä käynyt että testaisin. No, ehkä häivähtänyt sentään... Ja kieltämättä nyt kun menkkaoireita ei ole (muuta kuin kuumotus ja vilunväreet) niin ehkä sitä pitää kohta testi hankkia. Vaikka tuloksen kyllä tiedänkin. Ihmettelenpä vaan, että mikä megakierto tästä vielä tulee kun ei ole rinnat kipeät pätkääkään ja kp on jo sentään 35/~34.
 
neiti nöttiäinen & lisse: Juhuuuuuu!!!! Onnea valtavan paljon :flower: Vauvaliimaa!!

Bla-bla
: Aivan selvä viiva näkyy! Varovainen onnittelu jo :flower: Ihana juttu!

Omaa napaa: Sain eilen tilaamani ovistikut ja nyt tein juuri äsken elämäni ekan kerran ja heti pompahti kaksi tasavahvaa viivaa siihen! Varhainen km oli tosiaan 11.1 joten oon ollut vähän pihalla kierrostani mutta näemmä sitä on ovis päällä tai mennyt tai...tai...tai... Mitähän toi nyt tarkoittaa? ollaanko jo "myöhässä!"? En oo tosiaan voinut tikuttaa aikaisemmin koska nyt vasta tulivat eilen ja kun pääsin niin myöhään yöllä töistä niin en viitsinyt vielä eilen tikutella. Eilen nukkumaan mennessäni tunsin pari viiltoa ja nipistelyä...

Plussatuulia kaikille :)
 
Miimau > Onnittelut ovisplussasta! Vielä ei välttämättä myöhäistä ole, mutta ei kannata aikailla varmistelun kanssa. Peitot siis heilumaan. ;) Vauvapölyä ja tarrasukkia!

AiraM > Ihailtavaa kärsivällisyyttä. :) Itse annoin periksi tänään, mutta jännäily jatkuu. Yritän ainakin pari päivää malttaa. Toivottavasti sulle tulee selvä plussa sitten kun testaat. :)

Zanca > Mulla tuollainen viiva olisi plussa. Jos sulla on plussakontrolliviivan vahvuinen tai vahvempi, niin varmaankin tänään tulee plussa. Jos jää hieman haaleammaksi, niin sitten tuo jo on. Vauvapölyä ja tarrasukkia!

Bla-bla > Eihän tuota viivaa tarvinnut edes tihrustaa, joten kyllä se selvä haamu on. Varovaiset onnittelut ja paljon vauvaliimaa! :flower: Päivitänkö sinut haamuilemaan? :) Kipuilut voivat olla alkuraskaudessa hyvinkin voimakkaita eli eivät ne välttämättä vuodon alkamista ennakoi. Toivottavasti ovat ihan viattomia kasvukipuja ja viiva vahvistuu hienosti. :)

neiti nöttiäinen > Onnea ja tarrasukkia! :flower: Laitanko sinut plussanneisiin vai aluksi haamuilemaan? :)

lisse > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

Viola30 > Onnittelut ovisbongauksesta! :flower: Kyllä minäkin digiin luottaisin eli en varmaankaan testilisi ainakaan digillä uudestaan. Liuskan raskisin kyllä dipata (vaikka turhaa sekin olisi). :rolleyes:

Dippasin yhden herkän sofin. Näyte oli laimea vaikka jouduin käymään kesken unien pissalla. En ymmärrä. Hörppäsin vessareissun jälkeen vain tilkan vettä ja ennen nukahtamista (vasta kahdelta :headwall:) kävin kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä. Kai minä sitten olin juonut runsaasti vaikka yritin pitää kohtuullisena. Viivan haluan testiviivan paikalla tietenkin nähdä :D ja jotain siinä onkin, mutta harmaa viivanpaikka vain. Sen verran epätodennäköinen kierto tämä on plussakierroksi, että en osaa olla pettynyt. Yritän nyt pari päivää malttaa mieleni uusintatestaamisen osalta ja seurailla olisiko täti saapumassa. Toivottavasti kierto ei veny kovin pitkäksi, jos tärppi ei ole käynyt.
 
Bla-Bla, onpa hyvinkin haamulainen havaittavissa!!! Nyt vahvistumista toivomaan :)

Zanca, kyllä tuo minustaki on jo hyvin lähellä plussaksi tulkitsemista. Toimikaa ihmeessä, jos ette oo vielä toimineet.

AiraM ja rautahermot ;)

MG:lle negapahoittelut. Toivottavasti uusintatestissä jotaki jo näkyis!
 
Paljon onnea plussanneille, johan niitä taas rupesi ropisemaan! Pääsette lokakuun pinoon.

Laita Zanca tosiaan tänne meille testejä tiirailtavaksi, niin päästään sekoittamaan pakkaa entisestään :)

Sisa, lisse ja mg kiitti kommenteista. Niin aattelinkin että on varmaan turha testata enää tänään ainakaan digillä, liuskan dippasin (aika tumma toispuoleinen viiva) ja pitää verrata sitä eiliseen, kunhan pääsen kotia. Sitä jotenkin on vaan niin epätoivoinen, et haluis tietää millon ois paras heti puuhailla, ettei vaan mee ohi. Että onko liian aikaisin/liian myöhään/onko joka päivä liikaa=huononeeko siittiöiden laatu. Sitä miettii ihan liikaa ajoitusta, mutta ei se ajoittamattakaan tule.

Onhan tää ovisaika ihanaa, kun toiveet taas nousee ja tuntee et voi jotain tehdä asian eteen. Sit kohta taas ootellaan.

muoks. Epa, mä olen pitänyt nuo kierrot listassa tuossa 27 pvässä, vaikka ne vaihtelee 24-31 välillä. Yleensä kuitenkin 26/27 pv. Mutta jokainen ilmoittaa tavallaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut haamuille&plussille

ON:Olen käynyt lukemassa vanhoja kirjoittamiani viestejä millä kiertopäivillä minkälaisia tuntemuksia ja ikävä kyllä tämän kierron tuntemukset on ihan samat kuin aikaisemmissa.... eilinen rykäisy kyllä ihmetyttää kun pahaolo helpottui kuitenkin sen jälkeen kun olin hieman tyhjentänyt...No turha jäädä sitä miettimään....ja tosiaan turha näistä tuntemuksista on innostua ennen kuin tosiaan täti pysyy poissa näin minä olen päättänyt... tänään siis menkkoja edeltävä alakulo tullut seuraksi ja useathan on kertonut plussa kierrossa että muutoin pms oireita mutta alakulo pysyy poissa... joten seuraavaa kiertoa kohti =)
 
Sisa Oikeestaan en ole tuolla testillä vielä kertaakaan kokonaan testannut :whistle: Kun viime kierrossa vain kokeilin tuota liuskaa samasta näytteestä mistä olin herkkään puikkoon saanut plussan. Ja nyt taas tein niin että käytin sen viimesen herkän jo sillon kp 13, eli en voinut silläkään tuota varmistaa.
Ja MG ajattelinkin tässä nyt pari tuntia pihdata pissiä ja testata, kulkis vaan aika nopsaan, niin pääsis viivoja vertailemaan.
Viola :D Pari tuntia, pari tuntia, sitten jos ois uutta kuvaa pistää :) Ja mulla sama vaiva nyt, onko liian myöhästä jo?
Epa Mulla on pisimmän ja lyhyimmän mukaan.

Eilen ja tänään on kyllä hieman vihlontaa tuolla mahassa tuntunut.. Ja äsken oli pöksyissä enemmän limaa. Eli jos liman eritystä miettii, niin onko se ovis nyt?
Tänään kyllä pitäisi heilutella peittoja, kun ei eilen tullut (mutta onneksi sunnuntaina tuli). Saisi sitten edes olevinaan tämän hyödynnettyä :) Tuo oli siis sofin testi ja plussasta 24-36h on ovis.
 
Minä tykkään sekoilla :LOL:
Minulta vielä löytyikin yksi parempi testi, se herkkä puikko!!
Tässä kuvaa, näyttäs plussalta tämä alin :)
Aijaa.com - 7380406.jpg

Muoks. Pakko sitä vielä tähän naureskella, että enpä olisi vuosi sitten uskonut säästeleväni ja kuvaavani kusisia tikkuja :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Zanca: Selvä ovisplussa tuo nyt on =) Onnittelut bongauksesta! Ja joo, kyllä tää kuumeilu ihan hullun touhulta välillä tuntuu :D Sekään ei nimittäin riitä, että kuseksii tikkuihin ja kuvaa niitä, vaan lisäksi odottaa kieli pitkällä kuvia toisten kusitikuista :LOL:
 
Voisin muuten raportoida hieman ajatuksia herättäviä asioita. :rolleyes:

1. Ystäväni tuumi kahvilla käydessäni, että näytän jotenkin erilaiselta ja olen tyynemmän oloinen kuin viikko sitten.
2. Kohdun alueella on alkanut tuntua voimakkaita kipuiluja ja vihlaisuja. Pystyn hyvin paikallistamaan missä kipu tuntuu. Myös muniksia juilii ja polttelee.
3. Ruokahalu on lähes loputon. Haluan syödä syömästä päästyäni eli kylläisyys pysyy ehkä vartin verran.
4. Yöunet: Nykkumisesta ei oikein voi puhua, kun lähinnä yritykseksi jää. Unet ovat kuitenkin varsin mielenkiintoisia.

Mielenkiinnolla odotan saapuuko täti vai piirtyykö testiin toinenkin viiva. Jälkimmäistä ihmettelisin tämän kierron "aktiivisuudella". Vuodon alkaminen tarkoittaa labrareissua ja poliajan varaamista, joten sikäli se ei olisi pettymys. Testipaketin korkkaamisen myötä liuskat huutelevat kaapista, joten aamulla voi olla vaikea malttaa mieltä. Tämän aamuisen puhtaan negan jälkeen olisi kuitenkin hyvä odotella ainakin pari päivää, jos vaikka täti saapuukin suunnilleen ajallaan.
 
MG oireet kuulostaa lupaavilta! Toivottavasti nyt onnistaa! Oletko jossakin hoidossa, kun puhuit labrasta? Mitä kautta kannattaisi hakeutua ja mihin, kun ei tuota lasta ole vuoteen kuulunut? Yhdelle lääkärille jo asiasta puhuin, ja hän lohdutti, että onhan sinulla jo yksi lapsi. Niin on, mutta se ei ratkaise sitä, että en tule uudelleen raskaaksi.

Minähän taas tänä aamuna tein toiveikkaana testin, vielä sellaisen herkän ja laadukkaamman. Ois pitänyt jättää testaamatta, oli niin puhdas nega, kuin olla vain voi. Alkaisi nyt sitten kuukautiset, niin saisi taas uutta toivoa ja voisi odotella seraavaa ovista. Miten raskaaksi tuleminen voi olla näin hankalaa? Yöllä näin unta, jossa tein raskaustestejä ja kaikki oli positiivisia! Ei ole uniin luottaminen ;)

Aamulla luin uutisen Marita Taavitsaisen raskaudesta ja tunsin selvää kateutta! Nytkö tämä katkeroituminen jo alkaa. Iloitahan sitä muiden onnesta pitäisi. :(
 
Huomenta tytöt!

Kuseksinpa minäkin eilen illalla tikkuun. Kuvaa ei tarvitse tänne laittaa, nimittäin tulos oli ihan kirkas nega, kuten oletinkin. Nyt alkaa hiljalleen rintojen sivuja kivistää aavistuksen verran. Kaipa ne kuukautiset tässä viikon sisään alkavat. Kp tänään 36/~34 (viimeksi 41).

Plussapuhureita oviksen bongaajille ja tarrasukkia plussanneille! :D Ihana palsta tämä. :heart:
 
Supertsempitykset mg!!! Kunpa se olisi jotain tällä kertaa!!

Tosi ärsyttäviä AiraM noin pitkät kierrot. Tulee turhaa toivoa.

Bla-bla, et ole ainoa.. Samat fiilikset tuli tuosta uutisesta. Vaikka oikeasti, eihän sen pitäisi mitenkään minua liikuttaa, mutta tulee mietittyä et silläkin on -09 syntynyt lapsi ja nyt toinen tulossa. Miks mulle ei..

Mulla on paha olo. Mies ja poika olleet kipeänä jo monta päivää ja itse olen sinnitellyt, mutta nyt tuntuu silmissä erikoiselta ja nuha ja huono olo. Eilen illalla ei sekstailtu, kun mies tuntuu välttelevän sitä, tänään on pakko tai ei tartte ees jännittää tässä kierrossa. Tosi ihanaa tää romantiikka lapsenteossa!

G: Onko muuten kenelläkään toiveita, haluaisitteko tytön vai pojan? Ja tällä palstalla ei varmaan kukaan vastaa et "kunhan lapsi tulee", sehän me kaikki tiedetään. Eli onko haaveita sukupuolesta? Mä haluaisin toisen pojan :)

Nyt töihin!
 

Yhteistyössä