Hakutulokset

  1. V

    Päiväkodin helmiä taas!

    Tottakai viet päiväkotiin ja selität tilanteen. Ei tuosta nyt kannata hermostua - luulivat vesirokoksi ja sillä sipuli. =)
  2. V

    Apua pk-maksuissa.

    Ilmoitat päivähoitotoimistoon tulosi (palkkakuitin) ja pyydät niitä tarkastamaan päivähoitomaksun. Jos et ole toimittanut palkkatietoja heillä on oikeus periä maksimi.
  3. V

    May I represent our new boy

    Mulla ei ainakaan tullu allergiaa tästä rodusta...aikoinaan...:heart:. Mutta eihän tuota voi varmaksi tietää.
  4. V

    May I represent our new boy

    Ooh, meil oli aikoinaan sininen karvaton ja valkea puuterihuisku :heart:. Ihania kavereita olivat - jos meille vielä joskus koiruli tulee on rotu tämä...mut mitä oon katellu niin aika karvasia kavereita on vaan...nakutki tommosia et pitää trimmailla...tykkäisin enempi "ei-amerikanmallisista" :p.
  5. V

    Katsokaa ny.... *uusia kuvia*

    :heart:Voi söpö sentään! Millainen rotu toi on, lyhyesti? Perheeseen sopiva?
  6. V

    oon niin väsynyt tuohon uhmaikäisen touhuun

    Voip. Teillehän on tuplat tulossa...onko muuta muutosta "ilmassa". Fiksu kaveri sulla. :heart:
  7. V

    oon niin väsynyt tuohon uhmaikäisen touhuun

    Sun 3-vuotias on vielä tooosi pieni :heart:. Kuulostaa taantumiselta kyllä minusta ja tuo on ihan normaalia, että toi kuivaksi opettelu tekee heiluria. Positiivisuutta nyt kehiin sen pissaushomman kanssa - ei tuommosia rankaisuja.
  8. V

    Mitä ihmettä tämä voi olla lapsen käsivarressa?? *KUVA*

    Läiskäekseema näytti olevan toiselta nimeltä...terveyskirjastosta taitaa jotain infoa myös löytyä...mut lääkäriin tienne vie...
  9. V

    Mitä ihmettä tämä voi olla lapsen käsivarressa?? *KUVA*

    Löytyskö googlettamalla? Mun mielestä se oli ihan tolla nimellä...ja just ton näköstä...
  10. V

    Ketä paikalla?

    :p
  11. V

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Pöh mun kanssa!!! Tänne taas eksyilen : /. Oli pakko tulla katsomaan millasta sakkia täällä piitkästä aikaa - oon joskus aikoinani palstaillu, mutta edellisestä kerrasta taitaa olla sen verran aikaa, että vanhasta porukasta ei oo ketään jälel, vua eip tuo haittoo ;). Meil alkaa kans kuopus...
  12. V

    Miksi mä poden syyllisyyttä aina kun vauva on isänsä kanssa?

    Podet syyllisyyttä koska olet äiti. Tässä tapauksessa podet tarpeettomasti - tämä plaatu kandee opetella tunnistamaan, jotta siitä voit opetella pois. =) Tsemppistä!
  13. V

    Kun ei ole rahaa laittaa lapselle mitään säästöön.

    Ei mekään säästetä lapsillemme vaikka se toiveissa olikin. Ei se onnea poista :-).
  14. V

    Siis ihan kun joku työntäisi saksia alapäähän :(

    Jep...tuttua. Liitoskipuja noi on...pieni pyöräittelee itteensä ja ligamentit alkaa olla jo sen verran löysillä tuossa vaiheessa, että tujauttelee :), ah noita raskauden menneitä vaivoja. Tsemppiä!
  15. V

    Maailman väkiluvun pitäisi olla max. miljardi

    Minusta tämäkin lausahdus kertoo paljon sinusta "ainoa ajatukseni olisi todennäköisesti: Ruokaa. Itselle ja lapsille." Kuinka paljon ylempänä kuvittelet olevasi ylevine ajatuksinesi? Olet sisäistänyt asioita, joita surella osalla väestöä ei ole edes etuoikeutta pohtia?! Huh.:hug:
  16. V

    Minulla on toinen mies enkä kadu

    Velkaa? Kannattaa ehkä miettiä uudestaan. Ja kyllä olisi oikein kunnioittaa sen verran miestäsi, että kerrot totuuden ja otat eron. Mutta sulla ei taida olla "munaa" siihen - ehkä se sittenkin kaduttaa tai satuttaa sinuakin? :hug: Ei oo heleppoo.
  17. V

    Liitosta

    Nyt ymmärrän kyllä molempia - meeppäs miehes pöksyihin hetkeks. Olis kyllä miehisyys pikkusen tiukilla, kun olis vaimo joka alkaa odottaa vauvaa...hänen kroppa muuttuu, mielialat muuttuu, ja tässä taustalla koko ajan miehen kokemus miehisyytensä riittämättömyydestä koska olet pettänyt. Ja nyt...
  18. V

    Perheneuvolaan?

    Jos tarvitset apua - pyydät apua. Jos huolehdit lasten perustarpeista ei ole pelkoa syyllistämisistä :-). Huolehdit perheestäsi hyvin, jos näet ja koet avuntarpeesi ja toimit :hug:

Yhteistyössä