Siis ihan kun joku työntäisi saksia alapäähän :(

  • Viestiketjun aloittaja Sirge
  • Ensimmäinen viesti
Sirge
Eli on ihan normaaleija juttuja, hui ku ihan yks kaks tuntu että menee koivet alta kun tuli niin kova nippaus ja sillain jäi tykyttämään häpyluihin ja alavatsalle.
Voiko nää liittyä pään kiinnittymiseen.. Vai valmistuuko kroppa vaan tulevaan..
 
rv 32+4
Mulla ihan samoja kipuja ollu rv 30 lähtien. Edellisessäkin raskaudessa oli näitä. Varmaan ihan normaaleja. Mutta kun kipu tuikkaa kesken kävelyn, tekee kyllä mieli ulista
 
Sirge
Mulla ihan samoja kipuja ollu rv 30 lähtien. Edellisessäkin raskaudessa oli näitä. Varmaan ihan normaaleja. Mutta kun kipu tuikkaa kesken kävelyn, tekee kyllä mieli ulista

Se oli just niin kauhistuttavaa kun se tuli niin pamauksella :O

Aamulla keittelin puuroa ja hyvä ettei kattilat lentänyt kun otin tukea hellasta, mä painelin vessaan tutkimaan et tuleeko sieltä jotain verta, lapsivettä.. Siinä pöntöllä istuin ja sit jäi vain tykyttämään.
Kaikkea sitä onkin :)
 
Tuttua juu :)
Ei liity välttämättä pään kiinnittymiseen, mulla on viimeisimmissä raskauksissa todettu ettei vauva ole kiinnittynyt eikä edes laskeutunut ja silti noita kipuja oli. Kerran soitin Prisman perähyllyiltä itkien miehelle töihin että tulee hakemaan mut pois kun sattuu niin hemmetisti :D
 
Sirge
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;24681613:
Tuttua juu :)
Ei liity välttämättä pään kiinnittymiseen, mulla on viimeisimmissä raskauksissa todettu ettei vauva ole kiinnittynyt eikä edes laskeutunut ja silti noita kipuja oli. Kerran soitin Prisman perähyllyiltä itkien miehelle töihin että tulee hakemaan mut pois kun sattuu niin hemmetisti :D

Voi eiiii :(

Toi Prisma onkin jännä paikka, koska sain Prismassa 2 kertaa kylmäosastolla älyttömät supistukset :D
 

Yhteistyössä