Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Niin, tässä tää nyt olis, kelpaako? Uusia (ja uusvanhojakin) pudottajia kerätään listoille sitä mukaa, kun halukkuutta ilmenee. Mun omista kuulumisista sen verran, että saikulla edelleen. Lääkäri olis kirjottanut pitemmästikin lomaa, mutta ens viikolla meinaan yrittää jo töihin. Kovasti tuo...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    On, tosiaankin :D Ilmeisesti mä olen laihtunut sen 7kg aivoistani :D (ja joskus oon hyvällä menestyksellä selvittänyt lukion pitkän matikan.... musiikkilukion tosin, mutta kumminkin)
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Jees! Nyt on siis avattu uusi ketju. Tervetuloa sinne, kaikki vanhat tutut ja uudetkin tuttavuudet. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2299077-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol2-24-9-2013-31-10-2013-a/#post29023101
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    RYHMÄ VAIN OIKEASTI YLIPAINOISILLE! Tarkoitus on aloittaa uusi ryhmä aina, kun yksi välietappi on ohi eli kun tämä jakso on pudotettu, aloitetaan uusi ketju, johon kerätään seuraavan jakson (1.-30.11.2013) tuloksia. TERVETULOA MUKAAN! Ainoa vaatimus on, että olet BMI:n perusteella...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Senttejä en ole mitannut (mis mun mittanauha on???), mutta ne mustat keikkahousut, mistä kerroin joskus aikasemmin, menee jo helposti jalkaan (eikä kiristä enää oikeastaan yhtään) eli oon kutistunut ainakin yhden vaatekoon :) Joulukuussa kun lähdetään keikalle, mun täytyy hankkia vyö :D
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Sellanen pointti vielä, että mähän olen sinne doktorille menossa päivällä, että mitä sieltä sitten kuuluukaan, niin sillä varauksella... Tuskin mua nyt suoraan pakkohoitoonkaan passitetaan, mutta saattaahan se vähän fiiliksiä latistaa, jos lääkäri tuumaa, että ei sulla mikään ole, laiskuus vaan...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattari mä voisin kyllä ottaa vetovastuun seuraavan (reilun) kk:n ajaksi? Kun kumminkin käyn täällä päivittäin? Vetovastuun jakaminen voiskin olla hyvä idea, niin ei kuormiteta yhtä pudottajaa liiaksi? Ja sit marraskuun ketjuun vois taas joku muu ottaa vetäjän roolin? Mitäs sanotte?
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Yhteensä huikeat 38,2 pudotettua kiloa, hyvä me!:flower: NeLifiä ja pessimistiä ei ole tuossa vielä, missä luuraatte??? Mutta kun niistä voipaketeista oli puhetta, niin 19 voipaketin (meillä päin myyvät ainakin 0,5kg:n paketeissa) verran ylimääräistä on jo karistettu pois. Hieno homma...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Enkä sitten saanu edes "suurimman pudottajan" titteliä, vaikka oon täällä pistänyt kroppaa likoon urakalla (monellakin tavalla),chef pahus pudotti enemmän ;) Onnea vauvasta vielä uudemmankin kerran :flower: Tiitiäinen kyllä se siitä lähtee. Älä anna periksi. Pysy mukana remmissä. Koitetaan...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    sadie :hug: Turvotusta, nestettä niin kyllä se paino nousee äkkiäkin, mutta arvaa mitä? Ne myös lähtee äkkiä, eivät tulleet jäädäkseen. Oliko teillä hyvä reissu? Jos unohdetaan laihdutusnäkökulma, niin muuten, nautitko? Jos vastaat kyllä, niin sit kaikki on ok. Kivittäkää vaan, mutta mä sanon...
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    76,5kg ja huono olo : /
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mä sitten olin synttäreillä. Ja hyvää teki, noin niin ku henkisesti. Oli hyvä välillä kelata ihan muita kuvioita. Mieskin on ollu yllättävän ok, eli eiköhän tää tästä pikkuhiljaa ala näyttää valosampaakin puolta tää elämä. Toivottavasti.sadie et karkaa mihinkään. Sä olet meidän porukoissa. Ja me...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hei, mulla on nyt ongelma. Tänään olis yhden kaverin (tosi hyvä kaveri, ystävä oikeastaan. Sellanen ystävä, jolla ei liikaa ystäviä täällä paikkakunnalla ole) lapsen synttärit, mihin meidät oli kutsuttu tuon 5v:n kanssa. Eilen soitti sit toinen ystävä (on mun "luottohenkilö" ja tietää aika...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    :hug: koitahan pärjäillä, kamu! Kyllä me tämä(kin) selätetään! (En kyllä omalta kohdaltani tiedä, että miten, mutta jotenkin. Periksi ei anneta!!) Jaksuja muillekin!
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Moi moi! Mä kävin tänä aamuna herättyäni tsekkaamassa aamupainon, ku ma punnitushan oli päivällä (niin ku on muuten 2 seuraavaakin maanantaita, koska ne on nukkumapäiviä ). Meinasin pyörtyä. Tänä aamuna vaaka näytti nimittäin 78,8kg. Ihan älytöntä! No, mähän laitoin tavotteeksi -5kg tälle...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mäkin jo epäilin omaa vaakaani, kun siihen äsken kapusin. Olin niin varma, että plussalle mennään.Siks epäilin ensin, että käväsin siinä liian nopeesti eikä mittari ehtiny pohjaan asti asti. Otin sit uusiksi ja tuijotin numeroita hetken silmät selällään. Totta se oli ja samaa lukua näytti. Mun...
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tää vois nyt niin ku vaik tuulettaa... :whistle: 79,2kg ja menkkaviikon tulos. I'm so... No ihan aikuisten oikeesti onnellinen :D
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattari miten niin "lomaromanssi, jos on sinkku"?! Meillä on ens keväänä 20v hääpäivä ja sen kunniaks meinaan kokea oikein vuosisadan kesäromanssin tuon ukon kanssa :heart: Ei se mikään sinkkujen yksinoikeus ole tuo kuuma kesähuuma :p
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Älkää hyvät naiset lannistuko vastoinkäymisistä, sitkeästi vaan eteen päin! Se on ihan selvää,että muu elämä vaikuttaa pakostikin tähän "projektiin". Nyt joku aattelee, että onpa tekopyhää tsempata täällä,kun joku päivä taakse päin olin ite heittämässä hanskoja tiskiin. Mutta mä en halunnu...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Meiltä hajos auto :'( Taitaa tulla painonhallintaan ihan uutta sykettä, ku veivaa 70km päivässä työmatkoja :headwall:

Yhteistyössä