Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Pessimistille:flower: ja vaimolleen kaks :flower: :flower: Homma on varmasti 10 kertaa helpompaa, kun on taustajoukotkin juonessa mukana. Onhan ne täälläkin,lapset varsinkin. Tai tytöt (5v ja 12v), pojat (14v ja 17v) ei niin hirveesti, mutta millos tuon ikäsiä olis äitin hommat muutenkaan...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Niin ja sulle "harmaa" mukaan vaan rohkeasti. Joukossa on voimaa ja jos on vaikeeta välillä, niin täältä saa tukea. Jos oot enempiki seurannut tätä ketjua, niin tiedät, että mä tiedän, että se on just näin. Mut keksi ihmeessä joku nikki itselles, mulla tulee ainaki menemään harmaa/harmaa...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Huomenta! Tattari:hug: kaikki repsahtaa joskus, näin uskallan väittää. Se ei maailmaa kaada, eikä laihistakaan. Mä toistan nyt vähän itteäni, mutta tää on pitempi matka ja aina sinne joku harha-askelkin mahtuu. Nyt vaan eteen päin uudella drai Omista kuulumisista sen verran, että eilen siellä...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Pikahuomenet! Äkkiä vaan käyn pyörähtämässä ja alan sitten ruuan laittoon, kohta lähden ajelemaan koulutukseen. Mä olen niin turvoksissa, ettei mun "edustusfarkut" mene kiinni, tai menee just ja just, mutta pakko laittaa jotku muut housut, ku lähtee. Ihan satavarmasti tulee plussaa maanantaina...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Täällä mä olen (missäs muualla?!). En ole retkahtanu syömään enkä juomaan korkeintaan vähän säälimään itteäni. Ja turvoksissa oon ku pallo. Mahtaa tulla mehevät puntarilukemat vkl jälkeen, no tää turvotus ei ole itse aiheutettua, oon vaan olosuhteitten uhri :( KIITOS kaikille tsemppaajille...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Huono olo :( Nyt en yksinkertasesti PYSTY syömään mitään. Mikä pahus mulle nyt on iskenyt?? Nyt tsempatkaa mua ihan tosissaan? Ekaa kertaa on sellanen olo, että vois heittää hanskat tiskiin... Kun on läski, niin on läski. Mitä tuota tappelemaan vastaan. Kauanhan mä taas jaksoinki :'( No, nyt...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tiitiäinen hyvä pudotus sullakin:flower: Mä olen sit joku luonnonoikku, kun ei mulla ole ollenkaan nälkä, ei mielitekoja, ei mitään. Ja silti oon tämmönen läski : / Miten muuten, kun täälläkin on moneen kertaan tullu esille, että liian vähän syöminen on huono juttu. Sit kumminkin...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    jasmiini oikeasti 20 kiloa?! Eihän sulla ole pudotettavaa kun joku 8-10kg. Sen olet tervetullut toki meidän seurassa pudottamaan (ainakin mun puolesta) mutta eikö 20 kiloa ole sun mitoilla vähän liikaa??? Harmaalle pudottajalle, mä teen (pelkkää ) yövuoroa, vähän on siinäkin luovimista syömisten...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Kun nyt kaikki muutkin tunnustaa jotain, niin kai munkin täytyy... Mä en syöny lämmintä ruokaa tänään ollenkaan :ashamed: Tosin se ei ollut oikeesti mun syy. Ei ollu yhtään nälkä, ku tein ruuan. Ja sit ku oli nälkä, kattilassa ei ollu enää mitään :O No, vähän (liian) vähillä syömisillä meni tämä...

Yhteistyössä