YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

  • Viestiketjun aloittaja "Tattari"
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta - täällä taas... :wave:

Anteeksi hiljaiseloni viime viikolla; jotenkin meni päivät niin hujauksessa etten ehtinyt sitten tänne kirjoittelemaan... kävin kyllä lukemassa joka päivä uusimmat kuulumiset ja päätin joka kerta että hieman myöhemmin tulen myös kirjaamaan kuulumiset mutta se sitten aina jäi... *seliseli* :whistle: Mutta siis summasummarum - hommassa edelleen mukana! :D

Tänä aamuna punnitus ja tulos... *rumpujen pärinää*... 76,4kg! Jeeee, saako tuulettaa!? Jospa tuo paino sittenkin alkaisi hieman laskemaan... motivaatiopotkun ainakin tuosta sain. :)

Hienoja pudotuksia teillä kaikilla ja upeasti olette voittaneet mielihaluja ym... kun löytäisi itsekin sen tiukan itsekurin jolla voittaa kaikki herkkuhampaan kolotukset ym. Nyt on onneksi liikuntakärpänen puraissut siinä määrin että jotain liikuntaa haluan alkaa harrastamaan - en vaan vielä tiedä mitä... viikonloppuna kävin eka kertaa elämässäni "lasersotailemassa" ja ihan mahtavaa!!! :LOL: Sai kunnon hien päälle ja voi harrastaa vaikka koko perheen kanssa - suosittelen!
Toinen mikä on alkanut kiinnostaa on hiihto... :whistle: Mä lapsena/nuorena hiihdin ihan kilpatasolla mutta sitten se jäi ja sukset sai mennä naulaan. Päätin etten hiihtimiin enää koske - yliannostus- mutta kuuluneeko tähän kolmenkympin kieppeille että sitä alkaa haikailemaan taas sellasia asioita mille nuorena sanoi piutpaut? :whistle:

Mukavaa viikkoa jokaiselle teille - pidetään porukka kasassa...
 
Huomenta! NeLif, saa tuulettaa. Ja pitääkin,, kun aihetta kerran on. Kiva kuulla susta. Mietinkin, että missähän oot,ku ei ole näkyny. Ja ei kun hiihtämään vaan, jos siltä tuntuu. Sää tosin on vielä vähän haasteellinen siihen lajiin, ellet sitten omista rullasuksia :D

Mulla myös tänään puntaripäivä. Vaaka näytti 80,6kg. En tuuleta, mutta ei nyt voi olla kauhean pettynytkään, kun suunta on kuitenkin oikea. Jotenkin vaan tuntuu, että että olisin "ansainnu" isomman pudotuksen, mutta tähän on tyytyminen. Jos viikon päästä jo seiskakympin kerhoon, vaikka tuskinpa... Menkat on tulossa turvotuksineen (vi*utus on jo täällä :saint:) Nyt laitan lapset koulutielle (ei ne mitään laittamista tarvii, isot ipanat, mutta herätetään nyt kumminki) ja palaan päivän päälle :wave:
 
Viimeksi muokattu:
VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee)

Tattari111 - lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg

miltsu76 - 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg

pulla - lähtömitat 173/81,2 -> vko35 välitulos 79,9kg -> vko36 välitulos 79,1kg

njp - lähtömitat 167/74,7 - vko35 välitulos 74,2kg

SPHE - lähtömitat 160/81 -> vko35 välitulos 78,9kg -> vko36 välitulos 76,1kg

susu - 167/76

WT-äiti - lähtömitat 163/100,4 - vko35 välitulos 99kg

RiiNie - 168/102,9

Endless Sacrifice - lähtömitat 158/76,2 -> vko35 välitulos 75,6kg -> vko36 välitulos 75,2kg

Sparkler - lähtömitat 168/93,4 -> vko35 välitulos 90,3kg -> vko36 välitulos 89,3kg

Strösselit ja kaikki - 157/66
zemppari - 100kg
puolimieli - 155/70 -> vko36 välitulos 68,9kg

Jellyjolly - lähtömitat 165/83,5 -> vko35 välitulos 81,3kg -> vko36 välitulos 80,6kg

mam1 - 152/76
Kultapieni89 - 163/76
Bettis 169/76
inku - 171/90
Neiti - 170/83

Sadie - lähtömitat 169/90,9 -> vko35 välitulos 89,7kg -> vko36 välitulos 89,9kg

Lillerilalleri - lähtömitat 158/88 -> vko35 välitulos 84,4kg -> vko36 välitulos 83,9kg

Tiitiäinen85 - lähtömitat 157/67,7 -> vko36 välitulos 66,9kg

NeLif - lähtömitat 159/76,7 -> vko35 välitulos 77,4kg -> vko36 välitulos 76,4kg

mmilia008 - 163/72,4
Maapallo - 168/95
Pessimisti - 182/96

Harmaa pudottaja nro100 - lähtömitat 156/83,9

Ellinoora - lähtömitat 169/79
Jasmiini - lähtömitat 170/78
Pomppu - lähtömitat 158/64
 
Viimeksi muokattu:
NeLif, kyllä me tiedettiin, että sä pystyt tähän, onnea hienosta välituloksesta! Tuuletukset paikallaan :flower:

JellyJolly, tuohan on tosi hyvä tulos, onnea! Ja nyt sitten sinnillä niiden naistenvaivojen yli, ne on kyllä niin... saatanasta, jos suoraan sanotaan :attn: Menkkaturvotus voi vaikuttaa myös tämän päivän punnitustulokseen eli turvotuksen laskiessa voi tulla vielä hienompi välitulos ensi viikolla.

Sadie, sä sait kutakuinkin pidettyä painon samassa kuin viime viikolla eli älä lannistu! Pidä viime viikkoa tasausviikkona ja tällä viikolla rynnistät taas miinukselle. Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
minäkin voisin liittyä..millon se punnituspäivä on? :) olisi tarkoitus laihduttaa semmoset 15-20kg.
Hei, kerrohan mittasi (pituus/paino) niin saadaan sut listattua, tervetuloa mukaan :flower: Ainoa ehto ryhmään liittymiselle on, että osallistuja on ylipainoinen. Punnituspäivä on meillä muilla oman valinnan mukaan lauantai, sunnuntai tai maanantai. Myös jonkun muun päivän voi valita, mutta näin kirjurin roolissa esitän hartaan toiveen, että kaikki punnitsevat kutakuin samoihin aikoihin :)

Meillä on mielettömän hyvä ryhmähenki ja me vanhat parrat laihdutettu jo kaksi viikkoa hyvin tuloksin, mutta koko ajan otetaan uusia tulokkaita mukaan. Tämä ensimmäinen jakso loppuu 24.9., mutta kesken jakson saa hypätä messiin.

Lyhyesti ryhmän toiminta jos ei ole käynyt selväksi:
ryhmä pudottaa painoa yhden kuukauden jaksoissa. Kun seuraava jakso alkaa, sille luodaan uusi ketju, johon kaikki halukkaat ilmoittautuvat. Myös edelliselle jaksolle osallistuneet ilmoittautuvat uudelle jaksolle, heitä ei kirjata sille automaattisesti. Vanhat tulokset merkataan kyllä ylös, mutta tällä uudelleen ilmoittautumisella karsitaan joukosta ne, jotka ovat lopettaneet laihdutuksen kesken edellisellä jaksolla. Listassa ei siis roiku passiivisia osallistujia. Ryhmästä ei putoa kesken jakson, vaikka ei ilmoittaisikaan joka viikkoa painoaan, mutta uuden jakson alkaessa putoaa ellei ilmoittaudu mukaan.

Tavoitteet voi asettaa itse, mutta luulen, että suurimmalla osalla (ellei kaikilla) on tavoitteena päästä normaaliin painoon. Kun on päässyt normaaliin painoon, saa huikeat suosionosoitukset ja kumarrukset :) ja putoaa ryhmästä pois.
 
Viimeksi muokattu:
No en tiiä turvotuksista, mutta kovin on läski lujassa!!:headwall: Meillä on pikkuakalla tänään 5v neuvola (vähän myöhässä, mutta parempi myöhään ku ei millonkaan), hän onneksi kasvaa nätisti keskikäyrillä ja on muutenkin terävä tyttö. Saa äiti olla ylpeä:heart:

Vielä tuosta menkkaränkästä... Se on siis vasta tulossa, nyt ensin turpoan viikon ja seuraavan viikon vuodan kun niagara ja mikään ei oo niin raivostuttavaa!!! Lapset kun on jo tehty, niin se on jopa "turhaa" kärsimistä! Mä en niin ku VOI tajuta jotain vaihdevuosikriisissä kärvisteleviä naisia, jotka SUREE sitä, kun menkat loppuu!! Voi taivas, ku pääsiskin sinne asti:x

Kananmuna-aamiainen on meillä tytsyn kans tänään :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
"Sadie"
:hug: Ei tuo mikään maailmanloppu ole. Nyt vaan katse eteen päin ja ens viikolla miinukselle! Tsemppiä!!
Kiitos :) Ei oo maailmanloppu ei, ja toki mä osasin odottaa että tilanne on aikalailla plusmiinusnolla.
Jostain tarvis nyt se inspis saada, tähän saakka tuntunu ihan pakkopullalta koko touhu. Enkä tiedä miks nyt näin tökkii, koska enemmän ku mitään, MÄ HALUAN LAIHTUA! Nih :D

Hienoja tuloksia täällä taas luettavissa.
Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
harmaa pudottaja nro 100
heh. voipi olla että pyörin täällä loppu elämäni koska en usko pääseväni koskaan enää normaalipainon rajojen sisään mutta sen näkee sitten. oikeestaan osaan olla tyytyväinen itseeni vaikken oliskaan laiha. :D kunhan vaan saa painoa jonkun verran pois niin se ois jo jotain.

mitat 156cm/83.9kg

..tänään käyty vaa'alla. *noloa*
tavoitteena olisi puolessa vuodessa saada toi 15-20kg pois. vaatii paaaaljon paljon työtä, mutta olen onnistunut siinä aiemminkin. osa tullut takas ja nyt kokeillaan taas uudella innolla. haastetta tuo epäsäännöllinen rytmi (3-vuorotyö + perhe).
 
"Sadie"
Pakko tulla nyt hieman avautumaan..
Mulla meni viikonloppu ihan pepuilleen syömisien suhteen. Lauantaina oltiin reissussa koko päivä, ja se tuli aivan yllättäen. No syömiset oli sitten sen mukaisia. Ei sinällään vielä paha, mut sitä pirun leipää tuli taas puputettua. Ja eilinen no...häpeän niin etten tiedä kehtaanko edes kertoa :(. Mä söin sipsiä+dippiä. Niin ja yhden suklaapatukan. Ja sitä leipää :(. Ja voi hittojen hitto, nythän on sitten hirvee leivän himo päällä 24/7. Mä en kestä! Oikeesti, leipää, haloo. Ja juustoa. Kuinka tyhmä sitä pitää olla, koskakohan sitä oppii..

No, tän päivän syömiset (kait) ihan ok, elikkäs:
- aamupala: puuroa marjoilla, teetä
- lounas: peruna, kanakastiketta, paistettuja vihanneksia, lasillinen maitoa.
- välipala: omenaa ja vettä
- päivällinen: jauhelihakeittoa
- iltapala: jogurtti
+ tietysti paaaaaljon vettä!

Ja kyllä kuulkaa mun on joka välissä NÄLKÄ! Tai en mä enään tiedä, onko se edes nälkää vai vaan sitä halua syödä. Tossa tunti sitten teki juustovoikkaria niin paljon mieli, että olisin voinu itkeä.
Musta kanssa tuntuu, että kyllä mulla jonkinsortin syömishäiriö kanssa on. Ei tää nyt hitto vie oo normaalia. Ja siis se, että jos sallin iteleni jotain "ylimäärästä" niin sitten on pakko saada lisää ja lisää ja lisää ja.. :(. Siksipä kun mä laihdutan, mulla on pakko olla tiukka linja. Se on kaikki tai ei mitään.
Mutta pakkohan sitä on jossain vaiheessa tottua tähän normaalisyömiseen rytmeineen päivineen. Eikös?

Huh kun helpotti edes vähän kun sai kirjotettua. Anteeksi nyt kun mä olen tälläinen neiti negatiivinen koko ajan :(.

Kuinkas muiden päivä on sujunut?

psstt... anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet ;)
 
"lillerilalleri"
[QUOTE="Sadie";28964456]Pakko tulla nyt hieman avautumaan..
Mulla meni viikonloppu ihan pepuilleen syömisien suhteen. Lauantaina oltiin reissussa koko päivä, ja se tuli aivan yllättäen. No syömiset oli sitten sen mukaisia. Ei sinällään vielä paha, mut sitä pirun leipää tuli taas puputettua. Ja eilinen no...häpeän niin etten tiedä kehtaanko edes kertoa :(. Mä söin sipsiä+dippiä. Niin ja yhden suklaapatukan. Ja sitä leipää :(. Ja voi hittojen hitto, nythän on sitten hirvee leivän himo päällä 24/7. Mä en kestä! Oikeesti, leipää, haloo. Ja juustoa. Kuinka tyhmä sitä pitää olla, koskakohan sitä oppii..

No, tän päivän syömiset (kait) ihan ok, elikkäs:
- aamupala: puuroa marjoilla, teetä
- lounas: peruna, kanakastiketta, paistettuja vihanneksia, lasillinen maitoa.
- välipala: omenaa ja vettä
- päivällinen: jauhelihakeittoa
- iltapala: jogurtti
+ tietysti paaaaaljon vettä!

Ja kyllä kuulkaa mun on joka välissä NÄLKÄ! Tai en mä enään tiedä, onko se edes nälkää vai vaan sitä halua syödä. Tossa tunti sitten teki juustovoikkaria niin paljon mieli, että olisin voinu itkeä.
Musta kanssa tuntuu, että kyllä mulla jonkinsortin syömishäiriö kanssa on. Ei tää nyt hitto vie oo normaalia. Ja siis se, että jos sallin iteleni jotain "ylimäärästä" niin sitten on pakko saada lisää ja lisää ja lisää ja.. :(. Siksipä kun mä laihdutan, mulla on pakko olla tiukka linja. Se on kaikki tai ei mitään.
Mutta pakkohan sitä on jossain vaiheessa tottua tähän normaalisyömiseen rytmeineen päivineen. Eikös?

Huh kun helpotti edes vähän kun sai kirjotettua. Anteeksi nyt kun mä olen tälläinen neiti negatiivinen koko ajan :(.

Kuinkas muiden päivä on sujunut?

psstt... anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet ;)[/QUOTE]

Vaihdappas kokeeksi nuo välipalajogurtit tahi leivät rahkaan. Itselläni ainakin proteiinipitoinen rahka pitää nälän kauemmin poissa vaikka pakko myöntää, että nälkä on mullakin kun annoskoot on nyt paljon pienempiä kuin ennen. Pakko kuitenkin totutella nyt tähän, jospa se mahalaukku pienenis nopeasti ja alkais tulla kylläisyyden tunne joka myös kestää... :D

Maanantain punnituksen tulos 83,5!!! :)
 
"Sadie"
[QUOTE="lillerilalleri";28964482]Vaihdappas kokeeksi nuo välipalajogurtit tahi leivät rahkaan. Itselläni ainakin proteiinipitoinen rahka pitää nälän kauemmin poissa vaikka pakko myöntää, että nälkä on mullakin kun annoskoot on nyt paljon pienempiä kuin ennen. Pakko kuitenkin totutella nyt tähän, jospa se mahalaukku pienenis nopeasti ja alkais tulla kylläisyyden tunne joka myös kestää... :D

Maanantain punnituksen tulos 83,5!!! :)[/QUOTE]

Onnea hienosta punnitustuloksesta!:)

Juu siis leipää mä pyrin olemaan syömättä kokonaan, koska oon tosiaan sellanen leivänmussuttaja. Viikonloppuna nyt vaan lipsui ja pahasti. Ja ton jogurtin mä syön aina vain iltapalaksi, en muulloin. Puuroo ja rahkaa syön vaihdellen aamuisin :) Ja mullon sellanen olo, että jos mä syön välipalaksi rahkaa, se on liikaa.. Äh en mä tiedä :D

Mä oon sitä mieltä, että nälkää pitääkin vähä kärsiä, ainakin alkuun, jos laihtua meinaa :D.
Sitä mahalaukun pienentymistä odotellen.. ;)
 
"lillerilalleri"
[QUOTE="Sadie";28964575]Onnea hienosta punnitustuloksesta!:)

Juu siis leipää mä pyrin olemaan syömättä kokonaan, koska oon tosiaan sellanen leivänmussuttaja. Viikonloppuna nyt vaan lipsui ja pahasti. Ja ton jogurtin mä syön aina vain iltapalaksi, en muulloin. Puuroo ja rahkaa syön vaihdellen aamuisin :) Ja mullon sellanen olo, että jos mä syön välipalaksi rahkaa, se on liikaa.. Äh en mä tiedä :D

Mä oon sitä mieltä, että nälkää pitääkin vähä kärsiä, ainakin alkuun, jos laihtua meinaa :D.
Sitä mahalaukun pienentymistä odotellen.. ;)[/QUOTE]

Samaa mieltä tuosta nälästä, ilman nälkää tuntuis ettei koko laihdutus ole menossa :) Minä imetän vielä, joten ne nälät varmaan sen takia menee potenssiin kymmenen, verrattuna siis imettämättömään minään. Tosin en imetä enää kuin pari kertaa päivässä ja tarkoitus lopettaa kokonaan, mutta imetyksen takia ei voi tätä laihduttamista kunnolla potkaista vielä käyntiin (Jutan dieetti haaveissa aloittaa sitten). Nyt syön samaa ruokaa kuin muutkin, ainoastaan olen jättänyt herkut pois, pienentänyt annoskokoja ja vaihtanut leivät rahkaan. Tosi hyvin on kyllä lähtenyt painoa jo näillä muutoksilla.
 
Voi voi minua, täällä on lipsuttu pahasti. Sunnuntai meni ihan höpöksi ja tänäänki söin suklaapatukan. Mie en meinaa päästä kunnolla alkuun, ko ei saa vielä liikkua kunnolla. Jälkitarkastus on vasta lokakuun alussa. Mulla on liikunta yleensä ollu se paras motivaattori, mutta nyt pitäis keksiä joku muu. Pelkkä kävely ei tunnu tarpeeksi kovalta treeniltä...

No, nyt tuli tämmönen oma napa- viesti, mutta on se hyvä, että saa joskus valittaakin :)

Huomenna uusi tsemppi taas päälle!!!!
 
Harmaa pudottaja, sut on listattu, vielä kerran tervetuloa meidän tiimiin =) Kyllä sä niistä kiloistas eroon pääset ja nyt tehdään tämä niin, että paino myös pysyy poissa!

Sadie ja Puolimieli, jopa minä (ikipositiivinen Tattari) olen lipsunut tänään :D Musta jotenkin tuntuu, että tämä lipsuminen nyt kuuluu tähän vaiheeseen ja olen vääntänyt tämän sillä tavalla myönteiseksi jutuksi, että kun tästä vaiheesta päästään, se on sitten viimeinen niitti sille laihtumiselle. Tämä on vaikea vaihe, mutta me ei luovuteta! Sinnitellään tästä yli niin kaikki alkaa taas sujumaan.

Lillerilalleri, olipa taas niin ihanaa kirjata tulos ylös, onnea hienosta pudotuksesta :flower:
 
"ellinoora"
Hei,tahtoisin myös mukaan jos pääsee vielä.Eli pituus 169cm ja paino 79kg ja tarkoitus olis saada pois ainakin 10kg.Mukavaa kun ihmiset jaksaa tsempata toisiaan täällä!!
 
Kun nyt kaikki muutkin tunnustaa jotain, niin kai munkin täytyy... Mä en syöny lämmintä ruokaa tänään ollenkaan :ashamed: Tosin se ei ollut oikeesti mun syy. Ei ollu yhtään nälkä, ku tein ruuan. Ja sit ku oli nälkä, kattilassa ei ollu enää mitään :O No, vähän (liian) vähillä syömisillä meni tämä päivä. Pitää kai oikeesti alkaa kokkaamaan sapuskansa etukäteen.Sit pitää vielä keksii, mihin ne piilottas, kun talossa asuu murkkupoikia, ruuan kysyntä ylittää AINA tarjonnan. Tervetuloa porukkaan uudet :flower:
 
jasmiini oikeasti 20 kiloa?! Eihän sulla ole pudotettavaa kun joku 8-10kg. Sen olet tervetullut toki meidän seurassa pudottamaan (ainakin mun puolesta) mutta eikö 20 kiloa ole sun mitoilla vähän liikaa??? Harmaalle pudottajalle, mä teen (pelkkää ) yövuoroa, vähän on siinäkin luovimista syömisten kans. Mut opetellaan ja opitaan, yrityksen ja erehdyksen kautta, jos ei muuten :)
 

Yhteistyössä