Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    :hug: Ei tuo mikään maailmanloppu ole. Nyt vaan katse eteen päin ja ens viikolla miinukselle! Tsemppiä!!
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    No en tiiä turvotuksista, mutta kovin on läski lujassa!!:headwall: Meillä on pikkuakalla tänään 5v neuvola (vähän myöhässä, mutta parempi myöhään ku ei millonkaan), hän onneksi kasvaa nätisti keskikäyrillä ja on muutenkin terävä tyttö. Saa äiti olla ylpeä:heart: Vielä tuosta menkkaränkästä...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Huomenta! NeLif, saa tuulettaa. Ja pitääkin,, kun aihetta kerran on. Kiva kuulla susta. Mietinkin, että missähän oot,ku ei ole näkyny. Ja ei kun hiihtämään vaan, jos siltä tuntuu. Sää tosin on vielä vähän haasteellinen siihen lajiin, ellet sitten omista rullasuksia :D Mulla myös tänään...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ei onnistu linkittää suoraan, mutta katotaan jos saisi osotteen kirjotettua oikein tähän Kalorit kulumaan - näin tehostat aineenvaihduntaa! - Ilta-Sanomat Tulikohan oikein? Joo, Ilta-Sanomista lähteenä voidaan olla montaa mieltä, mutta ainaki tuon mukaan meikäläisen hommat menee...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Huomenta! Miltsun viestin luettuani innostuin googlaamaan tuosta aineenvaihdunta-asiasta, se kun tahtoo tökkiä itselläkin, eikä ihme. Mä teen kaiken väärin, jos niitä ohjeita, mitä löysin, on uskominen. Liikunta on vääränlaista, syömiset väärin ajotettu, ravinto väärän sorttista ja vihreä...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Lähdinhän mä sitten lenkille kumminki. Tunnin verran reipasta kävelyä ja lenkin jälkeen rantasaunaan pesulle ja uimassakin kävin. Ja nyt on ihan huippuolo!!! Mut löylyistä se varmaan tuli ei lenkiltä, enhän mä hikoileva rapakuntoinen jokinorsu voi liikunnasta saada hyvää fiilistä...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ja sen unohdin laittaa, että :flower: punninneille. Kaikki oli miinuksella.Hyvä tytöt! Vähän mietityttää, että mitenhän mun käy ma-aamuna. Ei ole edes mitään ennakkotuntemuksia... Mut eihän täs kauaa tarvii enää jännäillä :)
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattari pysy lujana! Elämä on täynnä houkutuksia ja kiusauksia, mutta nehän on tehty voitettaviksi! Ja sä pystyt siihen - me kaikki pystytään!Toistemme tuella vielä helpommin kuin yksin. Mä suunnittelin lenkille lähtöä, mut en tiedä,onko musta siihen. Viimesen yön jälkeen en nuku kun pari tuntia...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mitä se on?!:O Saaks sitä täältä Suomesta? Ja mikä tärkeintä, lihottaako se?:saint:
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Yks yö vielä... Mä alotan viikonlopun (ja vapaat!!) huomenna klo 07.15. Mutta teille, joiden vkl on jo alkanut, niin nauttikaa ja muistakaa pysyä ruodussa!:heart:
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Sori muuten, ku mun viestit on tämmösiä kaikkiyhteenputkeenilmankappalejakoja, ku mä postaan kännykällä ja jostain syystä tää ei suostu kappalejakoon... Tai ehkä mä en vaan osaa :ashamed:
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Perjantaita kaikille! Tännehän oli kivasti tullu viestejä päivän aikana ja hyvää keskustelua syntyy. Hyvä homma :) Mä olen nyt päättänyt kerta kaikkiaan korjata kurssin näiden syömisteni kanssa! Itsehän mä oon toisille ( muka) viisaasti opastanut, että tää on pitempi projekti ja satunnaiset...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattari, huh huh! Lenkillä ja uimassa... Ja mulla on koitosta siinäkin, että saan ne vatsalihasliikkeeni tehtyä :ashamed: Niitä teen nyt 60, 2x30.
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Söin äsken vielä iltapalana ruisleivän ja maitorahkan puolukoilla. Tuntuu,niin ku olis syöny "ihan liikaa" mutta kaloreita ku laskeskelin, ni joku 900kcall on kasassa. Yöllä on listalla raejuustoa ja ananasta eli ihan sopiva määrä taitaa kertyä vrk saldoksi.Edelleen otan vastaan niitä...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ja muuten... Ajatelkaa se niin, että kun paino tippuu hitaammin, niin saatte pitempään olla osa tätä huippuporukkaa :D Ite en oo vaakaan päin ees vilkassu ma-aamun jälkeen. Ja luulen, että tulos voi olla mitä vaan. Vaikka +/- 0 sen verran sekoittaa kroppaa tää valvominen kumminkinn.... Ja vielä...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Siskot, siskot (ja velikin tietysti :D), älkää vaipuko synkkyyteen, jos ei huimia pudotuksia tulekaaan joka viikko. Tää on pitkä matka ja jos matkavauhti on liian kova, kyyti loppuu kesken. Hiljaa hyvä tulee. Malttia ja tahdon voimaa välttää houkutukset ja sudenkuopat. Hyvin ootte kyllä...
  17. JellyJolly

    En mä oikeesti haluaiskaan synnyttämään...

    Millos teil on eräpäivä?
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Puolimieli. Mulla on tavotteena pudottaa 20kg. Ekat 5kg tän ekan kk aikana, loput 15öööööö.... No, loppuelämän aikana!:D Sehän on vanha totuus, että hätäilemällä ei tule kun kuspäisiä kersoja! Joulukuuhun mennessä olis tarkotus mahtua nyt yhden koon liian pieniin housuihin :)
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Piristy, piristyn :) Kolmas työyö tässä aluillaan. Ja vaikuttas tulevan rauhallista. Tehkääs joku mulle sellanen järkevä päivän ruokalista. Nyt on jo pari päivää menny niin vähillä eväillä, että epäilen, ettei tää oo enää terveellistäkään. Kaupasta tarttui tänään mukaan kaikkea kevyttä ja...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattari, sun on pitäny sitten tykätä ruuasta TOSI paljon, kun oot noin kova liikkumaan ja kuitenkin elopainoa on päässyt kertymään... No, nythän ne liikakilot lähtee!! Täällä ei ole yhtään niin hyvä päivä kun eilen. Kaikki ottaa päähän, eikä mikään innosta. Ei tee mieli syödä, mutta ei jaksa...

Yhteistyössä