Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tuo liikaa syöminenkin taitaa olla korvien välissä. Painonhallinta on varmaan aika pitkälle myös psykologiaa, itsetuntemusta jne. Riippuvuushan se on tämäkin, siinä missä viinan- tai pelaamisenhimokin. Tosin sitä en suostu myöntämään, että kaikki sais samanlaiset lähtökohdat. Toiset vaan lihoo...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tattarille linkki, toivottavasti osaan...Hesburger | Tuotteet Tuolta näkee kai hintojakin. *muoks* eikä kanasalaatissa esim. ole ku 202kcal eli sopii laihislaisellekin! Vielä mä utelen, että mikä se sun heikko kohta sit on ollu, kun ei roskaruoka eikä karkitkaan???????????
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Joka gramman eteen on nähty vaivaa. Kaikkia lihaksia kolottaa ja suussa maistuu omena, vaikka tänään en oo vielä syöny ainuttakaan... Voikohan omenoista saada myrkytyksen, jos syö liikaa??? Nään jo silmissäni Iltalehden lööpit PERHEENÄITI MENEHTYI KANELIOMENOIDEN YLIANNOSTUKSEEN!!!
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    80.9kg :D ihan kiva startti,eikös??
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Kävin sitte puntarilla :whistle:
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    En mä nyt ala täällä (ainakaan nyt) avautumaan. Yks työjuttu ja sen lisäksi ukkokin tuntuu olevan suutuksissa. Oli ilmeisesti odottanut, että olisin panostanu enemmän kotitöihin ku oon lomalla, mutta pa*kat mä täällä mitään hotellia rupean pyörittämään yksinäni, että muut saa vaan nauttia...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Pulla hei, jollain nettisivulla (olikohan kiloklubi) on ilmaista pitää kiloistaan kirjaa.Se piirtää sellasta käyrääkin ja vitsit, että sitä on hieno seurata, kun viiva valuu kilojen myötä alaspäin. Käy kattoo sieltä. Mä söin iltapalaksi kaks palaa ruisleipää, päällä yks siivu paprikaa ja yks...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Nyt kaikki kuulolle. Jelly tarjoaa tän illan naurut. Täällä alkoi kadonneiden vatsalihasten metsästys. En oo jumpannu about sataan vuoteen. Optimistina ajattelin, että 50 vatsalihasliikettä on sellanen kevyt startti rapakuntoiselle... Voi ristus! Kymmenen jälkeen olin varma, että kuolema saattaa...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Sieltä korvien välistä se lähtee tämä keskikehonrakennuskin. Kun päätös on tehty, niin ratkaisuja on yllättävän helppo tehdä. Ja liian tiukkis ei kannata olla. Ei kenenkään elämä (eikä laihiskaan) kaadu yhteen eikä kahteenkaan repsahdukseen. Mäkin kävin kaupassa,kun mies kotiutu lompakkonsa...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Jepu jep! Maksoin laskut ja rahaa jäi 15e huomiseen asti ja kaapit on tyhjät. Ainakin laihtuu, kun ei ole, mitä söis. Paitsi niitä omenoita.... :p

Yhteistyössä