Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tuosta kertomisesta muuten... Siis sen kertomisesta, että laihduttaa. Tyypillinen kommentti on ollu "eihän sun tarvii laihduttaa" "20 kiloa?!, eihän suhun jää mitään" "sussa ei ole kyllä 20 kiloa liikaa". Nyt on joko niin, että mä en muiden silmissä näytä 20 kiloo ylipainoiselta, ihmiset koittaa...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ei mitään uutta. Syömiset pysyneet ok. Laskeskelin tuossa just, että tänä yönä on tullu syötyä n. 400 kcal, mutta päivän aikana en syönyt kun yhden palan ruisleipää ja kahvin. Se oli mun aamupala (klo 15.15 :D). Mä oon sit varmaan outo, kun mä kyllä kerron, että olen painoa pudottamassa. Se...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Terkut (t)yöstä! Ihan kivasti on menny. Neljässä kerroksessa kipittänyt portaita. Yöpalana oli 1% viili, omenoita (joku kohta aattelee, että mitä se noista omenoistaan vouhkaa, mutta kun ne vaan on niiin hyviä!), kahvia ja vettä. Ja vähän lisää vettä. Täällä on aina hyllyt/kaapit täynnä kaikkia...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Muista rakas Tattari, että Sä oot just hyvä ja ihana omana itsenäs tursuilemisista huolimatta!Selätä se typerä PMS, näytä sille!! ( ja lupaa lohduttaa mua ku viikon päästä kiukkuan samaa vaivaa täällä ;) ) Tää lähtee nyt kans töihin vaikka ei kiinnosta tippaakaan :kieh:
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Sadie, oon yöhoitajana vanhusten palvelukodissa. Kutsumustyössä huonolla palkalla ja niin pois päin :)
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tsekkasin läpi nuo punnitustulokset ja ollaan me kyllä aika hyviä!! Porukalla on lykätty sydän- ja verisuonitauteja, nivelvaivoja, selkäkipuja, diabetesta ja muita kansantalouden kuormittajia MONTA kiloa kauemmaksi! :flower: meille kaikille!
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Joo, muistan muistan! Ja hyvä tuloshan tuo kumminkin on, vaikka ahneuksissani ootin vielä parempaa...Pitää vaan nyt pitää tää hyvä, tiukka linja. Kiristämään en enää paljon pysty, mutta eipä ole kyllä tarviskaan. Loppuelämän muutostahan mä haen, enkä mitään "kuukauden laihduttaja"-pokaalia :D
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Huomenia! Puntari näytti tänään 81,3kg. Hieno tulos viikon ajalta, mutta pakko myöntää, että vähän olin pettynyt, kun alle kasiykkösenkin jo käväistiin... No, ei muuta ku etiäpäin, sano mummo lumessa! Nyt sitten vähän mietityttää, että mitenhän homma menee seuraavan viikon aikana. Tänä...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ei mun laihduttaminen mitenkään oo vaarassa, vaikka pparisuhde nyt just vähän tökkiikin, mä ku en harrasta lohtusyömistä tms. Tietty, jos muu elämä olis paremmin balanssissa niin osais ehkä vielä enemmän nauttia onnistumisista tässä projektissa, mutta vielä sekin päivä koittaa, kun näin on...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ahaa, meillä on myös Ameriikan vahvistus mukana joukoissa. Uteliaana kysyn, että onko sulla amerikkalainen mies vai ootteko suomalainen perhe ulkomaan komennuksella? Vai asutte pysyvästi siellä? Haasteet voi olla painonhallinnan suhteenkin vähän erilaiset kun täällä pohjanmaan maaseudun lähes...
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ja täällä on ollu pahana päivänä pahat eväät. Makkarankin söin(onneks vaan yhden) saunan jälkeen. Saa nähdä, tuleeko kuinka takapakkia, mullahan puntaripäivä on vasta tulossa:ashamed:
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Joo-o. Tosiaankin 5 koiraa on meillä. Yks niistä tosin on jo myyty. Mies harrastaa ja sen puitteissa tuolla ulkona on jo vuosia asunut kaksi jämtlannin pystykorvaa, nykyään uros ja narttu. Ne oli sitten päässet vähän varkain rakkauden töihin ja yht äkkiä olikin 8 jämptiä. Pennuista yksi jää ku...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mäpä muuten heitän tähän ikägallupia. Taidan olla porukan vanhin tai ainaki vanhimmasta päästä. Oon 39 (siks kai mä havahduinki tähän laihduttamiseen ku kohta pyörähtää 40 mittariin ja sen jälkeen se on kuulemma paaaaaljon vaikeempaa pudottaa kiloja, oon kuullut). Minkäs ikäsiä muut on? (moni on...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Joo mukaan vaan kaikki uudetkin. Kun jaetaan nämä kilomme, ni eihän siitä tuu päätä kohti paljon mitään :laugh: Mä olen pikkusen paremmalla mielellä ku aamulla vaikka ei tästä mitään top 3-päivää enää saa,vaikka illalla tapahtus mitä. Otin muutaman tunnin ihan omaa aikaa ja ajelin kaupunkiin...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hermo menee,ku ei saa muokattua noita mokia tuolta viestistä. Mutta ei auta. Onnea hyvistä pudotuksista ja tsemppiä vähemmän hyvistä punnitsijoille!! Onneks mulla ei ollu tänään vaakapäivä ku on pa*ka olo jo muutenkin. Oikein aistin, miten läskisolut tarraa entistä tiukemmin kiinni eikä halua...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Päivää! Tattaria Tattari, en tarkotttanut, että parisuhdekriisi olis sun syytä vaan se,että höpötän täällä holtittomasti. Kun ei saa nyt tuon ukonkaan kans puhuttua. Tänä aamuna kyllä yritettiin, mutta riitelyksi se meni. Me on oltu yli 20 vuotta yhdessä eikä vieläkään oikein osata rakentavaa...
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mulla tulee näköjään lukihäröjä ja kirotusvireitä. Eikä oikein muokkaaminen onnistu ku kännyllä surffaan. Koittakaa kestää! Todellakin keikkaHOUSUT... Ja antakaatten anteeksi tää viestitulva/puheripuli. Me kun ei olla tuon ukon kans oikein juttutuulella oltu kumpikaan ni höpötän sit teille. Mä...
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ai niin. Tsemppiterveiset multakin täältä kaikille mielitekoja vastaan taisteleville ja iso käsi teille hienoja pudotuslukemia saaneille. Hyvin me vedetään :laugh: Mä muuten kokeilin niitä mustia keikkahouja ihan piruuttani tänään. Kyllä ne kiristää vieläkin mutta...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    No niin. Nyt on kasvikset syöty. Ja kyllä piti olla hyvää! Siinä ootellessaa että eväät pehmenee, veivasin ne 50 vatsalihasliikettä. Aikasemmin oon tehny kolmessa erässä 3x17 (joo, se on 51, oon aina ollu hyvä matikassa). Nyt meni jo 2x25. Hyvä Mä!!! Joo se on jännä juttu tuo kylässä...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Moi! Mä tein NIIN hyvää syömistä itelleni päivällä. Laitoin maitorahkan sekaan tilkan mehua, siis kotitekoista sekamehua. Se antoi sen verran makeutta se mehu (ehkä joku 10ml)ettei sokeria tarvinnut. Ripsaus vaniljasokeria ja pakkasesta sekaan vähän puolukkaa ja vadelmaa. Ääntä kohti. 150kcal...

Yhteistyössä