YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

  • Viestiketjun aloittaja "Tattari"
  • Ensimmäinen viesti
89,7 eli takaisin on tullut vähän :kieh: Olokin on kyllä sen mukainen, vatsa kipeä ja turvoksissa. En ole syönyt liikaa, mutta muuten ei kyllä ole ollut kehumista ruokavaliossa, vaan on ollut vähän mitä sattuu. Enkä ole harrastanut muuta liikuntaa viikon aikana kuin yhden pyörälenkin. Noh, tästä on taas hyvä jatkaa, sain nukahdettua viime yönä jo 24 jälkeen ja nukuin yli 6 tunnin unet, anoppi otti toisen lapsen ennen vauvan aamupäikkäreitä niille kylään tuohon naapuriin, niin sain vielä aamupäivällä pienet unet :)
Pieni takaisku ei koko taistelua kaada, hyvä kuitenkin että sä nyt sait nukuttua =) Uni tekee ihmeitä!
 
jellyjolly harmaana
Ei jaksa kirjautua, joten menköön harmaillen nyt. Tulin vaan kehumaan, miten hyviä pudotuksia. WOW, ollaan me vaan melkonen sakki! En "uskaltanu" (ainakaan toistaiseksi) hikilenkille tänään, kun alla on aika kevyet unet ja tosi kevyet syömiset. Voi käydä liikaa kropan päälle... Tarkotus ei ole kuitenkaan vetää itseään piippuun. Hyötyliikuntaa sain, kun hyppäsin rannassa lisäämässä saunaan puita. Tuonne rantaan on aika jyrkkä rinne, sen kun kapusin muutamaan kertaan edes takasin, niin se vastannee helposti kevyttä lenkkiä tasamaalla :) Sauna teki hyvää ja uiminen sai veren kiertämään. Hyvä fiilis. Sparklerille tsempit! Hyvä, että sait huilattua. Jaksaa taas paremmin porskuttaa menemään!
 
Hei!

Oon ollu tän viikon tooosi hiljaa. Poika sairastu ke, joten loppuviikko on historiaa. Tänään käytiin lääkäris ku ei anna yskä nukkua. Josko se nyt kuurin kanssa...

Hienoja pudotuksia teillä kaikilla. Congrats!!! Mulla vähän tos lipsu ke ja to. Mut sit taas suivaannuin ittelleni ja päätin tehä muutoksen. Mä Pääsen mun tavotteesee viel. Tavalla tai toisella. Ei vais. Huomaa kyl heti et mitä tapahtuu ku terveelliset elämäntavat unohtuu. Ja siihen en nyt enää halua! Elkää siis kukaan luovuttako lipsumisista tai muista huolimatta!

Vaik syömiset on lipsunu niin liikunta on ollu hyväs mallis. Käyny kaks kertaa salilla tekee kunnon hien pintaan tuovan treenin. Ti oli sen miekkailun vuoro. Tunti tuli hutkittua ja tuli kyl hiki... ja tänään kävin tunnin lenkillä! Yllätyin itsekkin. Jaksoin juosta koko matkan, ei ny päätä huimannu vauhti. 7,4 km. Mut jaksoin. Huomen ois viel tarkotus juosta palauttava lenkki n. Puoli tuntia. Tääl oli kovasti puhetta ollu juoksemisesta ja voin sanoo et mä oon joskus lähteny nollasta. Nyt kesän aikan en juossu yhtään ja muistu kyl mielee kui pahalta aluks tuntu ku ei tosiaan jaksanu juosta 500m enempää kerralla. Et aloittajat ottakaa rauhas! Juoskaa se mitä jaksaa, joku päivä huomaa et jaksaaki juosta pitemmälle ku edellisen kerran! Itellä olis maratooni haaveena. Täytys kattoo jos toi polvi vaan pysyy perässä.

Hyvää lauantai-illan jatkoa!
 
harmaa pudottaja nro 100
täällä ollaan. hyvin menee! :) hyvää viikonloppua kaikille ja mässäilkää hillitysti tai ei ollenkaan. mun viikonloppu menee töissä niinkuin lähes aina. :)
 
njp
Moi pitkästä aikaa. Mulla jäi viime viikon punnitus välistä, kun en ollu lauantaina kotona. Meinasin laittaa välituloksen maanantaina, mutta punnitsin kolmesti ja vaaka näytti joka kerta eri lukua ja meni hermo... Tämä viikko mennyt myös jotenkin päin honkia, töissä ollut kiirettä, lapset sairastaneet ja vielä muuta surua, niin liikuntaan ei ole pahemmin ollut mahdollisuuksia ja sitten on tullut turhautumistaan purettua keksipakettiin... Tämän aamun paino siis valitettavasti plussan puolella eli 75kg tasan. Todella paksu ja turvonnut olo. Harmittaa ihan vietävästi. Mitenkähän tämän nyt kääntäis sitten itselleen motivaatioksi...
 
Älkää hyvät naiset lannistuko vastoinkäymisistä, sitkeästi vaan eteen päin! Se on ihan selvää,että muu elämä vaikuttaa pakostikin tähän "projektiin". Nyt joku aattelee, että onpa tekopyhää tsempata täällä,kun joku päivä taakse päin olin ite heittämässä hanskoja tiskiin. Mutta mä en halunnu luovuttaa, haluun pysyä tässä porukassa ja haluan onnistua. Ja uskon,että tekin haluatte. Tulee huonoja hetkiä, huonoja päiviä ja voi tulla huonoja viikkojakin, mutta homman juju onkin just se, ettei ne (onneksi) tule kaikille yhtä aikaa. Ne, joilla on nyt vahva fiilis ja motivaatio kohdallaan, tukee ja"vetää mukanaan" ( kuvainnollisesti, älkää loukkaantuko tästä ) niitä,joilla menee heikommin just sillon. Ja jossain toisessa hetkessä osat on toisinpäin. Tää on joukkuepeliä tavallaan ja meidän joukkue on voittajajoukkue, ettäs tiedätte :heart:
 
VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee)

Tattari111 - lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg -> vko37 välitulos 82,5kg

miltsu76 - lähtömitat 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg -> vko37 välitulos 89kg

pulla - lähtömitat 173/81,2 -> vko35 välitulos 79,9kg -> vko36 välitulos 79,1kg -> vko37 välitulos 78,2kg

njp - lähtömitat 167/74,7 -> vko35 välitulos 74,2kg -> vko37 välitulos 75kg

SPHE - lähtömitat 160/81 -> vko35 välitulos 78,9kg -> vko36 välitulos 76,1kg -> vko37 välitulos 76kg

susu - 167/76

WT-äiti - lähtömitat 163/100,4 - vko35 välitulos 99kg

RiiNie - 168/102,9

Endless Sacrifice - lähtömitat 158/76,2 -> vko35 välitulos 75,6kg -> vko36 välitulos 75,2kg -> vko37 välitulos 74,8kg

Sparkler - lähtömitat 168/93,4 -> vko35 välitulos 90,3kg -> vko36 välitulos 89,3kg -> vko37 välitulos 89,7kg

Strösselit ja kaikki - 157/66
zemppari - 100kg

puolimieli - 155/70 -> vko36 välitulos 68,9kg -> vko37 välitulos 68,5kg

Jellyjolly - lähtömitat 165/83,5 -> vko35 välitulos 81,3kg -> vko36 välitulos 80,6kg -> vko37 välitulos 79,2kg

mam1 - 152/76
Kultapieni89 - 163/76
Bettis 169/76
inku - 171/90
Neiti - 170/83

Sadie - lähtömitat 169/90,9 -> vko35 välitulos 89,7kg -> vko36 välitulos 89,9kg -> vko37 välitulos 89kg

Lillerilalleri - lähtömitat 158/88 -> vko35 välitulos 84,4kg -> vko36 välitulos 83,9kg

Tiitiäinen85 - lähtömitat 157/67,7 -> vko36 välitulos 66,9kg -> vko37 välitulos 67,1kg

NeLif - lähtömitat 159/76,7 -> vko35 välitulos 77,4kg -> vko36 välitulos 76,4kg

mmilia008 - 163/72,4
Maapallo - 168/95
Pessimisti - 182/96

Harmaa pudottaja nro100 - lähtömitat 156/83,9 -> vko37 välitulos 83,1kg

Ellinoora - lähtömitat 169/79
Jasmiini - lähtömitat 170/78

Pomppu - lähtömitat 158/64 -> vko37 välitulos 63,4kg
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on pakko pitää pieni puhe koko porukalle. Ensinnäkin: oli ihana lukea teistä Harmaa pudottaja, Tiitiäinen ja Njp, vaikka uutiset eivät kaikkien kohdalla ihan huippuhyviä ollutkaan. On mahtavaa kuulla, että olette yhä meidän porukassa :)

Ja sitten ihan jok'ikiselle ryhmäläiselle tahdon sanoa, että tämä vaihe oli odotettu ja tiedetty jo etukäteen. Jossain vaiheessa painonpudotus alkaa tuntua työläämmältä ja kiusaukset hyökivät päälle urakalla. Me EI anneta periksi. Pidetään puolemme ja ylitetään tämä haastava vaihe. Mä toivonkin nyt jokaisen hipeltävän niitä lempifarkkujaan, joihin tahtoo vielä mahtua tai silmäilevän vaatteita joita tahtoo ostaa, miettivän tulevia lomamatkoja, ensi kesää, kesäromansseja (jos sinkku) ;), katselevan kuvia itsestään silloin joskus, kun oli vielä normaalipainoinen. Mä mietin myös usein sitä tunnetta, kun hoikkana makasi sängyllä ja tuntui, että kroppa oli melkein painoton. Sitä, että mahtui lasten keinuun ilman takaliston jumittumista köysien väliin :attn: Mietin kevyttä oloa, miten mahtavaa se olisi taas tuntea itsensä pieneksi. Kuinka mahtavaa se olisi jos mies jaksaisi taas nostaa mut harteille ilman ähinää ja hätänumeroa pikavalikossa :D

Eli mennään peilin eteen ja katsotaan miltä näytetään, mietitään ihan kunnolla sitä miltä meistä tuntuu nykyisellään, ja kuvitellaan sitten itsemme sellaisiksi kuin tahtoisimme olla ja miltä tahtoisimme, että meistä tuntuu. Ajatelkaa, kun me nyt tämä tehdään loppuun asti, meidän ei tarvitse tehdä sitä enää IKINÄ.
 
  • Tykkää
Reactions: Sparkler
Hyvä JellyJolly! Ihana asenne! Ollappa itelläkin joskus mies ja kakskyt vuotta takana ja yhä tuntea noin!:heart:

Mut tulin tsemppaa teit kaikkia. Siel on mahtava keli käyä lenkillä. Joten hopoti hops lenkkarit jalkaan ja lenkille. Tää olo on mahtava! Ja nyt viel vähän vatsalihastreeniä ja punttia ni avot!
 
Tulin vaan ilmottamaan, että ainakin 8 kiloa on näyttänyt paino pudonneen tässä kuussa :D

Tosin jos täällä laitoksella pitää tähän tahtiin syödä, eikä täältä pääse kotiin, niin saattaapi olla, että otan ne 8 kg vielä takaisin. Tarkoitus kuitenkin saada vielä pari kiloa pois, jotta sais sen ekan 10 kg veke. Ja sen jälkeen onkin edessä vielä ne 20 kg, minkä eteen pitää tehdä vähän kauemmin töitä, kuin tuon 4h, minkä synnytyssalissa muutama päivä sitten aikaani vietin : / :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Onnea chef vauvasta, nyt pääset sitten meidän mukaan tänne (heti kun tuntuu, että jaksat).

Noista teidän epäluotettavista puntareista tuli mieleen, että itse tarkastan aina välillä näyttääkö vaaka oikein. Eli punnitsen siinä esim. Kahden kilon jauhopussin ja kilon sokeria.

Sitten tämän viikon välitulos, jonka punnitsin jo perjantaina, kun oltiin taas vkl poissa kotoa. Nyt painoa oli 68.5. Ei siis mikään hurja pudotus, mutta oikea suunta kuitenkin ja rauhallinen pudotustahtihan minulla piti ollakin.
Hyviä tuloksia oli monella ja ne, joilla ei nyt ollut niin hyvä tulos, niin tsempataan nyt seuraavaan punnitukseen parempia tuloksia :)

Liikunta on jäänyt kuluneella viikolla aika vähälle, sen kanssa pitää tsempata ensi viikolla vielä. Tänään kävin Ikeassa, joten huomenna voisi olla taas siivouspäivä. Kahdet uudet verhot odottaa ikkunaan laittamista, eli ikkunan pesua ainakin olisi luvassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
JellyJolly, mä en taida tosta mun ukosta saada itselleni kesäromanssia, joten sun pitää hekumoida meidänkin puolesta :D Mun ukkoa vähemmän romanttista äijää saa kaivamalla kaivaa ja tyhjin käsin kaivuulta palaisi.

Chef, onnea vauvasta :flower: Kumpi tuli? Lepäile koettelemuksistasi ja tule sitten ilmoittautumaan meidän porukkaan niin saadaan ne kilot karistettua kimpassa.

Puolimieli, onnea pudotuksesta! Hieno pudotus se on pienikin pudotus :flower:
 
njp
Kiitos tsempistä Tattarille! Tänään kävinkin jo taas lenkillä, mutta miten ärsyttävää, kun toinen lapsista sairastui taas just mun salipäivän aattona (mulla on pari lyhyempää työpäivää viikossa, jolloin pyrin käymään kuntosalilla ennen lasten hakua), mikä torpedoi taas mukavasti alkuviikon liikunnan. No, kävin sentään kaupasta hakemassa itselleni salaattia huomisen eväiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Sparkler
Mä sain viimein hankittua kunnollisen jumppamaton. Meillä on betonilattia (ja sen päällä muovimatto) ja se on ihan hemmetin kova ja tekee kipeää, jos koittaa vaikka jotain vatsarutistuksia tehdä. Tällä hetkellä en jaksa pitää edes tavallista mattoa siinä päällä kun kyllästyin puklu- ja kuolakuorrutukseen + pissavahinkoihin matolla, niin oon koittanut auttaa vähän pitämällä esim. äp:n makuupussia alla, mutta se liukuu... :D Samalla ostin jumppapallon, jos jollain on linkkejä hyviin jumppaohjeisiin sen kanssa niin otan mielellään vastaan :wave: Sillä vissiin saisi pientä treeniä ja ryhtiapua ihan silläkin, et istuu päällä esimerkiksi kun katsoo telkkaria.

JellyJolly ja Tattari kirjoitti tosi ihanat tsemppausviestit, mua ainakin motivoi ihan mielettömästi se, että tietää muiden tässä ryhmässä olevan tukena :) Ja jos itsellä kävisikin mielessä, et tekisi mieli luovuttaa, niin tuntuu sit et pettäis muutkin. Kuitenkaan nää ryhmät ei itsekseen kuole kokoon, vaan jokainen on omalta osaltaan vastuussa siitä, että ryhmä pysyy koossa ja systeemi jatkuu.

Mulla oli lauantaina aika turvonnut olo ja punnitsinkin vielä sunnuntaina uudestaan. Näköjään tuntemukset oli ihan oikeassa, tuli mukavasti pienempi lukema ;) Jotenkin ahdistaa, et pysyykö kuitenkaan siinä, niin en halua muuttaa sitä viralliseksi tulokseksi :D Mulla vaaka näyttää yleensä aina saman, jos punnitsen peräkkäin, paitsi joskus jos se vilkuttaa ensin esim. 98,6 ja 98,7 välillä ennen kuin lopullisesti jää noista toinen, niin saattaa seuraavalla kerralla tulla toinen noista.

Onnea Chefille hyvästä pudotuksesta :whistle: ja pienestä aarrekääröstä! :heart: Ja onnea kaikille muille hyvistä tuloksista!
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Mäkin haluan jumppapallon! Seuraavalla kauppareissulla ostan ihan varmasti. Mulla joskus olikin sellainen, mutta koira päätti vihata sitä yli kaiken. Luulen, että siinä oli niin voimakkaasti mun tuoksu, että koira tuli mustasukkaiseksi tai sitten se vaan purki siihen mua kohtaan tuntemiaan aggressioita :D Käytin silloin netistä löytämiäni jumppaohjeita, joten Sparkler, sunkin kannattaa varmaan etsiä netistä vinkkejä.

Mulla on sellainen ikävä kutina, etten saa tällä jakson viimeisellä viikolla grammaakaan alas. Kävin nimittäin vähän heikommin menneen viikonlopun jälkeen maanantai-aamun puntarilla ja paino oli noussut ihan selvästi :| Tavoitteeni onkin palauttaa painolukema siihen mikä se oli ennen viimeisintä punnitusta ja pitää se siinä. Viikonloput on mulle selvästi isoin ongelma. Viikolla kaikki sujuu tosi hyvin, mutta viikonloppuisin riski lipsumisille on liian suuri.

Tsemppiä koko tiimille tälle jakson viimeiselle viikolle!
 
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Huolitteko vielä mukaan tällaista Saamatonta Saapasta? :ashamed:

Ei ole menny ihan niinku Strömsössä mutta jos jostain saisi takaisin sen motivaatiopläjäyksen joka jossain vaiheessa oli...

Sain itseni yhtenä aamuna jo kunnon hikilenkillekin ( ennen seitsemää aamulla - saavutus mulle! ) mutta siihenpä se sit jäikin. Mahakaan ei toimi ja turvotusta miljoona kiloa. *ruikutiruikutivalivali*

Mutta te!!! Ihan loistavia tuloksia naiset! :flower: Ei voi muuta kuin ihailla tuota itsekuria mitä teiltä löytyy... mistä te sen saatte?

Tänä aamuna en edes vaa'alla muistanut käydä ( tai muistin vasta sitten kun oli jo kiire ) joten JOS huolitte mun jatkavan vielä tässä ryhmässä :whistle: niin huomenaamuna päivitän painoni ( joka varmaankin on noususuhdanteessa ) kaikkien kauhisteltavaksi... :p

Mukavaa ja reipasta viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
NeLif, sä olet koko ajan ollut porukassa, etkä takuulla putoa porukasta vaikka joku stoppi välillä tulisikin. Muistat vaan ilmoittautua tämän viikon jälkeen alkavalle kakkosjaksolle sitten uudestaan niin kuin me kaikki muutkin teemme. Olisiko sulle hyötyä noista ateriankorvike-dieeteistä? Se on sellaista orjallisempaa touhua, joten voisin kuvitella että sopii ihmiselle, jonka motivaatio heittelee. Esim. joku EasyDiet? En ole itse koskaan kokeillut, mutta ystäväni pudotti jollain tuollaisella -15kg (takaisin tuli kuurin jälkeen muutama kilo).

Mä tilasin paastopaketin. Olen paastonnut pari kertaa aiemminkin ja ajattelin, että paasto voisi palauttaa mun huippuvireen. Paaston jälkeen paino aina nousee vähän, mutta se ei olekaan pointti vaan se, että puhdistumisen jälkeen tuntuu mielekkäämmältä karsia ruokavaliosta kaikki epäsopiva.
 
"Sadie"
Puntari näytti tänä aamuna tasan 89kg.

Ma-pe meni tosi hienosti, syömiset pysy kurissa ja meni just niinku olin ajatellu. Puntariki näytti jo 88 alkavaa lukua. Mutta sitten tuli viikonloppu :(. Kaikki syömiset meni päin mäkee ja tuli kikennäköstä mussutettua. Prkl!
No jotain positiivistakin kumminkin; oon nyt joka aamu saanu syötyä sitä puuroa aamupalaksi, ja se jopa on hyvää :) Viikonloput ahmimiset sai mut la ja su sai mut lenkkeileen ihan tosissaan, la kävin jopa kaks kertaa ja eile sit kerran. Siis normi koiranlenkityksien lisäksi.

Me ollaan tytön kanssa lähdössä huomenna kyläilyreissuun mistä kotiudutaan ehkä pe. Nyt vähän jännittäälin kuinka tällä viikolla käy. Siellä syömiset menee tarjoamisen mukaan, tiedän että meille on siellä pöperöt varattu.
No tän viikon tavotteeks otan että paino pysyisi samassa, pieni miinus olisi tietenkin plussaa ;).

Jospa mäki sitten ihan tosissaan pääsisin tähän hommaan mukaan uuden jakson alettua.
Onnea kaikille tän viikon hienoista pudotuksista!!:)
 
"pulla"
Nopsaa vaan lisään tuloksen, vaaka näytti aamulla 78,2kg eli -900g viikko. Olin varma että paino ei ole laskenut yhtään, varsinkin kun en osannut eilen kieltäytyä kaverin tarjoamasta hesen ateriasta...

chef, lämpimät onnittelut vauvasta! Liity joukkoomme kun siltä tuntuu :)
 

Yhteistyössä