YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

  • Viestiketjun aloittaja "Tattari"
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan...

Jakson tulos... *rumpujen pärinää*... + 1,4kg!!!!! :attn: :kieh: :snotty:

Että sellasta. Tän aamun punnitus näytti mahtavat lukemat 78,1kg.

Ensi jaksoon kuitenkin lähden puhtaalta pöydältä ja on se kumma jos ei nyt saa itseä niskasta kiinni. Saatte sitten antaa kyllä jo joukkohöykkyytyksen tällaselle lapamadolle. :kieh: Selityksenä hieman menneestä kuusta että mulla meinaa pukata jonkun sortin masennusta niskaan ( joka syksyinen ongelma ) ja piehtaroin sitten ikäkriisimasennusväsymystyytymättömyysfiilisten kourissa... nyt kuitenkin pohdiskelin että koska olen itse oman pääni valtias niin miksi en tekisi sille jotain. Miksi antaisin itseni valua sinne synkkyyden syövereihin ja etsisin asioista ne negatiiviset puolet kun voin vaikuttaa niin moneen asiaan TÄYSIN ITSE! Ja omalla asenteella... :)

Joten...! Mukana porukassa ja tiukasti! :kiss:

Muoks. Niin... ihan hurjasti onnea kaikille jotka sai painoa putoamaan ja tsempitys kaikille joilla oli murheita tai muuten vaan tökki tää jakso...! Uudelta, puhtaalta pöydältä on hyvä jatkaa... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
ENSIMMÄINEN JAKSO PÄÄTTYY!

Herätys, tiimiläiset :kiss:
Nyt alkavat ensimmäisen jakson viimeiset punnitukset. Viimeisen puntarikäynnin kunniaksi en ota käyttöön tuota aiempaa tuloslistaa vaan merkitsen 1.jakson tulokset tähän erilliseksi listaksi sitä mukaan, kun tuloksia tulee. Nyt merkitään vain lähtömitat ja tämän jakson lopputulos.

Tattari
lähtöpaino (161cm) 87kg > 1.jakson tulos 83kg (-4kg)

Puolimieli
lähtöpaino (155cm) 70kg > 1.jakson tulos 67,6kg (-2,4kg)

Miltsu76
lähtöpaino (155cm) 89,3kg > 1.jakson tulos 89kg (-0,3kg)

Sparkler
lähtöpaino (168cm) 93,4kg > 1.jakson tulos 88,9kg (-4,5kg)

Njp
lähtöpaino (167cm) 74,7kg > 1.jakson tulos 74,1kg (-0,6kg)

SPHE
lähtöpaino (160cm) 81kg > 1.jakson tulos 75,8kg (-5,2kg)

Endless Sacrifice
lähtöpaino (158cm) 76,2kg > 1.jakson tulos 74,6kg (-1,6kg)

Sadie
lähtöpaino (169cm) 90,9kg > 1.jakson tulos 91,2kg (+0,3kg)

Tiitiäinen85
lähtöpaino (157cm) 67,7kg > 1.jakson tulos 67,5kg (-0,2kg)

Jellyjolly
lähtöpaino (165cm) 83,5kg > 1.jakson tulos 76,5kg (-7kg)

Harmaa pudottaja nro100
lähtöpaino (156cm) 83,9kg > 1.jakson tulos 81,3kg (-2,6kg)

Chef
lähtöpaino (163,5cm) 93,3kg > 1.jakson tulos (synnytyksen jälkeen) 83,2kg (-10,1kg)

Pomppu
lähtöpaino (158cm) 64kg > 1.jakson tulos 63,1kg (-0,9kg)

Pulla
lähtöpaino (173cm) 81,2kg > 1.jakson tulos 77,6kg (-3,6kg)

NeLif
lähtöpaino (159cm) 76,7kg > 1.jakson tulos 78,1kg (+1,4kg)

JÄLKIKIRJOITUS: Onneksi olkoon, jok'ikinen painoaan pudottanut ja iso, ystävällinen ja kannustava virtuaalipotku takalistoon plussaa saaneille! Kokonaisuutena 1.jakso meni loistavasti ihan joka iikalta, koska kaikki ovat olleet mahtavasti tsemppaamassa toinen toistaan ja mikä ilahduttavinta; myös te joille tämä jakso tuotti tosi kovia ongelmia, olitte loistavia tiimipelaajia! Kaikki ovat tervetulleita JellyJollyn ohjastamalle kakkosjaksolle ja uusia tiimiläisiä otetaan vastaan pitkin jaksoa. Linkitän uuden ketjun tähän perään heti, kun se on luotu. Sinne vaan ilmoittautumaan :wave:

Ps. Jos tähän ketjuun on vielä uusia punnitustuloksia, ne kirjataan kyllä ylös, joten kannattaa ilmoittaa!
 
NeLif, musta näyttää siltä, että sulla tämä laihtuminen on vielä enemmän henkisen puolen juttu kuin meillä muilla. Oletko sä ajatellut, että voisit ottaa avuksi valohoidon tuohon syysmasikseen? Ehkä voisit keskittyä hoivaamaan kroppaasi esim. hierojalla tai luonnonhoidoissa. Ehkä jooga tai jokin muu vastaava voisi antaa sulle positiivisen yhteyden kehoosi? Joskus ihmisen mieli ja ruumis on niin tiiviisti yhteydessä toisiinsa ja molemmat osapuolet ovat sellaisessa pahan olon kierteessä, ettei se noin vaan itsestään parane. Sun pitää katkaista se kierre ja saada myönteisiä kokemuksia vartalostasi, se sitten vaikuttaa positiivisesti myös mieleen. Vai kuulostaako tämä ihan typerältä? Jotenkin nuo ahdistuslukot pitäis saada auki.

On silti mahtavaa, että sä porskutat meidän kanssa eteenpäin. Älä lannistu :hug: Me tsempataan sut vaikka väkipakolla kuntoon!
 
[QUOTE="vieras";29021051]Eikö se silloin ole 76 voipakettia?[/QUOTE]

On, tosiaankin :D Ilmeisesti mä olen laihtunut sen 7kg aivoistani :D (ja joskus oon hyvällä menestyksellä selvittänyt lukion pitkän matikan.... musiikkilukion tosin, mutta kumminkin)
 

Yhteistyössä