Hakutulokset

  1. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Täällä palstalla taas kellonajat ihan miten sattuu.. Löllöttelijä Tuo on kyllä totta tuo 37 viikkoo, ett tavallaan melkko aikasta. Eihän mitään jos käynnistyy synnytys sillon, mutta mielummin tosiaan sais lähemmäs LA:ta mennä (tai mulla olis henk.koht.toive, ett menis mielummin vaikka yli :))...
  2. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Pomppuli Suolistosta tuleva veri olisi kyllä hyvä tutkia varhaisessa vaiheessa. Ties vaikka sillä jku yhteys suppareihin? Nyt vaan vaikka turhan aikasin näytille :) Itellä vauva ei kyl oo rauhallisuutta nähnykkää. Eilen illalla ku möyrys ni ihan jos mahaan sattu ja vaikka asentoo koitin...
  3. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Jumppapallosta tais joku mainita jossain ketjussa, ett vois olla apua liitoskipuihinki. Toivottavasti :) Piti viel mainita tuosta vauvan asennosta, ett liikkeiden suhteen en voi sanoo, miten päin vauva on masussa, mutta hikka tuntuu aina vaan ihan alamahaan. Toivon, ett alkais parkkeeraa jo...
  4. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    LittleStar Ihania uutisia :heart:. Oikein ihanaa ja turvallista syksyn odotusta :) Ruokahalu Mulla on tuo vatsa sen verran ylhäällä, ett painaa mahalaukkuun ja jo pieni määrä saa aikaa ähkyn. Myös ruokatrveen nousee koko ajan märkiä röyhtäsyjä. Noo, josko tää sit helpottais, ku maha...
  5. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Jos tässä ennen luistelemaan lähtöä lyhyesti kirjottais. Kummit on kyllä jo melko varmaa. Ja hyviä vaihtoehtoja on vielä seuraavillekki lapsille. Molemmat kuulutaan kirkkoon, joten vauva kastetaan vaikkei tällä sen hengellisempää merkitystä meille ole. Kivunlievitys toivon saavani...
  6. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    10 viikkoa jäljellä. Hui! Eiköhän tää aikaki tässä siis todistetusti etene, vaikka muulta tuntuu välillä. Kun vielä pääsis muuttotouhuihin, ni ei jäis kaikki vauvatavara-asiat ihan viime tinkaan. Epäilen ett pikkuinen on pää alaspäin tällä hetellä, ku eilen tuli muutama napakka potku...
  7. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Viimenen päivä 2-alkusella viikolla :O, mutta kuitenkin ihanaa :). Meillä on yks lääkärikäynti ja just viikolla 28 (luulis, ett olis tärkeempää loppuajasta?) eikä kyl saatu mitään painoarvioo. Muutenkaa enää ei ultraa tms.oo. Painon saa tietää sit synnytyksen jälkeen ;). No ei se...
  8. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Mulla ollu jo jonki aikaa riippuvuus TUPLAAN, eli niitä on kaapissa lähes aina :ashamed:. Muuten kyllä ihmeen vähä on mitään himoja, vaikka herkuista lukeeki täällä :D Tervetuloa uusille :) Rokotteet Ite en oo miettiny oikein näitä asioita. Tai rokotusohjelmaa noudatetaan ja jos siihen...
  9. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Mun on nyt pakko varmistaa paremmin tietäviltä vero% eli tarviiko mun tehä mitään toimenpiteitä verokorttiin jos siinä vero% on jotain muuta ku 20? Ihan vaan sillä ettei vaan tulis sit mätkyjä.. Meillä on nimi valmiina. Ensimmäinen nimi on ollu jo "aina" valmiina, mutta toinen ja...
  10. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Heipsan taas! Paino Itellä noussu paino ennen raskautta -tilasta 9,3kg. Tosin tuo alotuspaino on alakanttiin ja ensimmäinen punnitus olis vasta sitten toisella neuvolakäynnillä 16-17 viikolla. Meidän neuvolatäti on tässä asiassa ihana. Ikinä ei oo sanonu sanaakaa painosta, merkkaa vaan sen...

Yhteistyössä