Jumppapallosta tais joku mainita jossain ketjussa, ett vois olla apua liitoskipuihinki. Toivottavasti
Piti viel mainita tuosta vauvan asennosta, ett liikkeiden suhteen en voi sanoo, miten päin vauva on masussa, mutta
hikka tuntuu aina vaan ihan alamahaan. Toivon, ett alkais parkkeeraa jo päätä alaspäin
felina Mielummin vaatetta liikaa ku liian vähän
..meillä, harmi vaan, mies hieman toppuuttelee vaatteiden ostoa.
Ristiäisvalmisteluista meillä ei oo ollu tapana laittaa kutsukortteja. Vieraskaarti koostuu lähipiiristä (sisarukset, omat vanhemmat ja mun mummu), joten "kutsut" on aina annettu suullisesti ohimennen. Mun kannalta parempi näin, ku oon maailman mielikuvitukseton askartelija. Mutta ihana itsetehtyjä kortteja on saada. Myöskään leipomiset ei oo mun juttu, joten onneks neki hoituu porukalla
SysterP Nuista eri kivunlievityksistä kyllä kannattaa jo mainita siihen esitietolomakkeeseen. Varsinki ku just toivoo, ett mm.ponnistamisen tuntee. Tosin, esim.epiduraali taitaa vaikuttaa eri tavoin ihmisillä. Ja samalla ihmiselläki voi vaikuttaa eri tavoin eri synnytyksissä. Ja onneks ne on ammattilaisia synnärillä
Mä en oikein tiedä, pitäiskö hommata suksipaketti itelle. Onnistuiskohan hiihto yhdessä, esim.auttaminen ylämäessä ym.?
Olis kova hinku.
Vaikka tänään oli NIIN suoraan sanottua perseitä liikkeessä. Ykski valitti, ett lapset tientukkona ladulla...hmm. Totuushan on ett takana tuleva väistää ja onhan lapsillaki oikeus totutella hiihtoon ja nauttia lunnosta. Huoh! Ja mä hormonihuuruissani taas itku silmässä päästelin pakkasessa. Tympeitä ihmisiä, ku aina mulle valittavat ja ku menevät miehen ohi, ni ovat hiljaa.
Mua jo jännitti alkaako joku kiukuspäissään tökkii sauvalla, niin ku on jollekki käyny.
Nyt ku tääl n puhuttu
laskiaispullista ni suattaapi olla ett pitää käydä SIperianWAlinnasta kurkkamaamassa olisko siel pakastepullia, jotta sais itekki jälkiruuaks noita. Olis ihanaa
-Marimi jälleen..