Hakutulokset

  1. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Täällä meni sokerirasitus ihan putkeen. Täällä "villinä korttina" on tarjoilla litku jääkaappikylmänä. Makuna oli sitruuna. Itelle meni alas hyvin ja ainut oire koko aikana oli järjetön nälkä ;). Arvot soitin tänään ja kaikki oli hyvin. Myös pissatesti ja hepatoosiverikoe (alat ja...
  2. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Lääkärissä käyty. Kaikki melko ok. SF mitta tosin oli 30 eli meni yläkkäyrän yläpuolelle. Esikoisesta tuo luku oli 30+jotain viikolla. Noo, sitä seuraillaan ja huomenna sit sokerirasitus. Vauva on edelleen poika :D ja olis perätilassa. Ja varmaan nyt sit käänty takasi pää alaspäin. Tai...
  3. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Iltaa! Huomenna olis raskauden ensimmäinen ja viimeinen lääkärikynti. Meillä on hoitotaso. Ollu nyt koko ajan käytössä ilman hoitotasoa eli vaan lipastona. Ihan kätsy, ku on pienet tilat ja siihen saanu kaiken oleellisen käden ulottuville. Kaikki tulee laitettua vasta tosiaan maaliskuussa...
  4. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Moro! Ite en oo vielä ees aatellu esim.tuttipulloja saatika sairaalakasseja. Heh! Tutuipulloja varmaan tulee ostettua varuulta yks ja toivon, että imetys onnistuis täysin alusta alkaen. Sairaalakassin pakkasin esikoisen aikaan siinä vaiheessa kun kerrottiin, että "käynnistys on kahen päivän...
  5. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    Pumpuli: Voimia teidän koko perheelle. Sanoja ei löydy :'( :hug: Meillä meni vuoden viimeiset viikot anoppilassa, missä ei tullu päiviteltyä kuulumisia. Mukavaa ja ihanaa aikaa oli! Itellä muutoin kaikki ok, mutta aavistus kivuliasta närästystä ja haarakipua mm.potkukelkkailun jälkeen...
  6. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli-81 Ihaa kuulla, että Taavi on pysytelly masussa. Tässä onki astetta jännempi jolukalenteri avaliltavana 5.päivän aja ja toki siitä eteenpäinki. Nyt voi todellaki sanoo, että päivä kerrallaan rauhassa :). Mukava kuulla, että sulla on ihan ok oltavat. Seki varmasti edesauttaa. Jazzi...
  7. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Täällä saikku jatkuu ja JÄLLEEN verikokeita otettu, nyt jopa mykoplasmaki mukana.. Ite en oo vielä ees Kelalle laittanu hakemuksia, soittelin ja sanoivat että tammikuun alussa vois laittaa, ku työpaikka lähettää sinne tulotiedot ja vasta sillon. Mulla on kyllä myös ihna erilaiset...
  8. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli-81 Oikein paljon voimia Taaville pysyä mahassa mahdollisimman pitkään. Ja sinulle myös voimia tilanteeseen. Toivon todella, että kaikki kääntyy parhain päin :hug: ekulainen Tervetuloa mukaan remmiin! Kette Itellä on epäilys myös tuosta mykoplasmasta, ku oon henkilön seurassa ollu...
  9. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Moro! Onpas moni kaatunu :O. Onneks ei oo sattunu vakampaa. Ite edelleen saikulla. Nyt alkaa olo jo parantuu, mutta kurkkukipu ja kurkun järkyttävä kutina vaivaa edelleen. Vaikee vastata töissä puhelimeen, jos koko ajan saa yskiä. Silmistäki katkeillu verisuonia yskinnän johdosta :(...
  10. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Sunnuntaita :) Itellä olo on edelleen kaamee: kurkku on kipee ja yskittää, niin ett oksennus tulee pahimman yskäkohtauksen päätteeks. Alamahaki jo kramppaa (varmaan lihakset revähtäny yhtäkkisestä rykimisestä). Huomenna meen lekuriin ja pyydän sairaslomaa la asti, mutta toki meen töihin...
  11. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Täällä ollaan oltu tää viikko sairaslomalla ja näyttää pahasti siltä ettei kurkku parane maanantahin mennessä. Jos on edelleen näin kipee ni pitää TAAS mennä ihanaisten työterveyslääkäreiden kateltavaks. Oon päättäny lopettaa supistuksien miettimisen, kun edelleenkää lääkärillä ei ollu...
  12. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Moro! Linn Hurja tapahtuma, todella! Itellä alko eilen järkyttävä keuhkokipu ja kuuumetta pukkaa :(. Yritän varata aikaa työterveyslääkärille, mutta siel on joku härö puhelinvarauksessa. Pitää odotella. Samalla aattelin kertoo näistä kipeistä supistuksista ja siitä, että vatsa tammikuussa...
  13. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    fanttomi Paljon voimia. Eipä tästä apua ole, aika on se mikä helpottaa ja läheisten tuki :'( Tervetuloa uusille. Olis kyllä ihan mukava jos ketju pysyis hengissä huhtikuulle asti, mutta voipi olla että loppupeleissä ketju kuihtuu ja FB ym.ottaa vallan. Itellä aika ilkeetä, ku supistelee...
  14. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Iltaa! Lähinnä tuun vaan päivittelee viikot. Voimia, Nyytinen :'( Myös Kette, surulline tarina. Todella! Meillä ollu rento viikonloppu. Yks kaks yllättäen löyty kaikille joululahjatki. Tarkotus oli kyl ostaa vasta palautuksilla, mutta eipähän niitä kauppaankaan viittiny jättää, ku...
  15. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Moro! Tiijona: Oikein mahdottomasti voimia. Toivottavasti tulokset ovat hyviä, raskasta varmasti odotella. Onneks täälä on usealla samaisesta tilanteesta onnellisia kertomuksia :hug: avantasia: Jeps, Jyväskylästä minäkin eli hyvä kuulla, ett lääkäri on vasta edessäpäin. Meidän esikoinen on...
  16. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Heippa! Rakenneultrassa käyty ja voin kertoa, että oon onnellinen :heart:. Kaikki oli hyvin. Pikkuinen yritti kovasti pitää jalat koukussa, mutta pampulat ja pippeli ei piiloon jääny, eli poika on meille tulossa (tai ultraaja ei ainakaa tähän mennessä oo näin selvästä erehtyny). Oon NIIN...
  17. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Moro! Oikein ihanaa isänpäivää kaikille sitä viettäville ja muuten vaan sunnuntaista nauttiville :) Jännittää jo tiistai. Sit vois ostaa jo jonku pienen ihana vaatteen, ku tietää väriskaalaa (toivottavasti ;)). Ihanan lepponen päivä ollu herkkujen ja hyvän ruuan merkeissä...
  18. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Moro ja anteeks, että tää mun kommentointi on olematonta :ashamed: Himot: tällä hetkellä menee kyl jonkin verran suklaata, mutta taitaapi olla kyse sokeririippuvuudesta yleisesti, kuin raskaudenaikaisesta riippuvuudesta :) Pyöräily on alkanu kiristää mahaa ihan urakalla ja saa perille...
  19. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Vauvikselle kiitokset uudesta pinosta :) Ihanaa ku alkaa jo marraskuu. Mulla on nyt sen verran pinna kireellä, että ärsyttää IHAN kaikki. Hemmetti! En uskalla nyt pahemmin jatkaa, mutta palailen, kun oon koonnu itteni. Odottelen 15.pv jo innolla. Liikkeet tuntuu jo ihan selvästi, mutta...
  20. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Moro! Mahottomasti tullu tekstiä. Lukenu oon kyllä noin joka toinen päivä, mutta kirjottelu jääny. Aina tullu joku homma. Itellä olo on hyvä, ei yökötä eikä oo minkään sorttisia kipuja. Mahaki alkanu näkyy :). Liikeitä on tuntunu välillä, mutta jotenki epäilen ett istukka on alkanu nousee...

Yhteistyössä