Vähän samaa mieltä
Cealin kanssa, turhan ketjun ulkopuolisen mainonnan vois lopettaa...
Itsenäisyyspäiväperinteitä... Eipä oikeastaan. Yksi hyvä kaveri tulee käymään, ja katsotaan linnan juhlia ja syödään jotain herkkuja siinä samalla. Ollaan jo useita vuosia tehty näin. Mies todennäköisesti lukittautuu työhuoneeseen tai lähtee muualle.
Joulukalentereita on meillä tänä vuonna kaksi, toinen äidiltä yhteisesti, tähän asti tullut erimakuisia teepusseja. Toinen ite tehty yhteiseksi, lähinnä makeaa tms. Valmiita joulukalentereita ei ole, tosin joku fazerin joulukalenteri voisi olla hyvä.
mymosa, välillä itsekin repinyt hiuksia, vaikka käyntejä ei edes montaa ole ollut. Koita siinä nyt sitten selittää, että tietty päivä ei käy, koska silloin on tentti tms. Itse kun ei ole töissä, olisi joustovaraa, mutta sitten jos on pakollista, niin se on pakollista. Kyllä ymmärrän, että vaikea on kaikkien neuvolassa kävijöitten aikoja sovitella, mutta välillä tuntuu niin joustamattomalta, jos itselle viikosta se yksi päivä ei käy ja tulee nalkutusta takaisin. Ja jännä, ettei aikoja voi sopia pidemmälle kuin seuraavaan kertaan.
Joulusuunnitelmia: Lähdetään käymään mun kotona jouluna pari viikkoa. Toisella puolella Suomea, viimeksi olen päässyt käymään pidemmälti viime jouluna. Oli tosin keskustelua, pitäisikö nyt vastavuoroisesti jäädä tänne, ja käydä jouluna miehen sukulaisilla, jotka lähes kaikki asuvat lähellä. Mutta pidin pääni, haluan käydä kotona ja nähdä kavereita edes joskus. Sinänsä kyllä ymmärrän miestä, eihän se ole mukavaa olla vieraalla paikkakunnalla, jossa kaikki tutut ovat mun tuttuja tai sukulaisia.
Joulukortteja olen jo miettinyt, suunnitelma on valmis. Nyt lähinnä koittanut potkia miestä keräämään puuttuvat osoitteet. Raukka joutuu elämään jouluhullun kanssa... x)
felina 22+