Pitkästä aika taas, tuntuu viikot tässä vaiheessa vilisevän silmissä! Perjantaina jo puoliväli ja huomenna meilläkin rakenneultra. Näyttää kyllä poikia meillä riittävän ja itselläkin on kyllä poikaolo
Vaikka huomenna sitä ei aiotakaan kysyä, vaan säästetään yllätys sitten keväälle. Vähän alkanut jännittää viime metreillä ennen ultraa, että onhan kaikki tuolla sisäpuolella kunnossa. Liikkeitä kyllä tuntuu ahkerasti, mutta muuten..
Jouluna saan onneksi lomailla välipäivät, sitä odotellessa! Ollaan puoliksi kummankin vanhemmilla, onneksi kaikki asuvat 100km säteellä niin ei mene koko joulu autossa
Jouluruokia aion syödä kyllä aika normaalisti. Kalat on muuten mun suurinta herkkuja joulupöydässä niin toivon, että itse graavattua tuoretta lohta ja siikaa olisi tarjolla ainakin toisessa osoitteessa. Kaloja ja rosollia voisin syödä vaikka pelkästään =)
Ja muutama sana näistä ihanista vaivoista
Viime viikkoina on taas väsyttänyt enemmän, olisiko raudat alhaalla. Vähän ihmettelin, kun neuvolassa tosiaan hg mitattiin vain ekalla kerralla ja tässä välissä ei kertaakaan ennen tammikuuta.. Normaalisti mulla yli 140 niin pudotus varmaan tuntuu, vaikka ei anemian puolella vielä oltaiskaan. Miltä viikoilta eteenpäin sitä rautaa suositellaan syötäväksi? Ja toinen ikuinen seuralainen tuntuu olevan hiiva. Se vaan on ja pysyy vaikka tekisin mitä sirkustemppuja (sokereita ja valkoisia jauhoja vältä, hapanmaitotuotteita, karpalomehua ja maitohappoja syön yms.). Vaiva oli jo ennen raskautta, eli vähän mieli maassa kun tuntuu että tämä ei lopu koskaan. Ja nyt olen jo etukäteen epätoivoinen sen suhteen, että vauvalla on sitten varmasti sammas. Onko kellään kokemuksia äidin hiivan ja vauvan sammaksen kanssa painimisesta..? Kun imettäessä niitä suun kautta otettavia tabletteja ei edelleenkään saa ottaa.
Muuten fiilis ja olo on hyvä, joulu saisi jo tulla! Ja onnea vielä kaikille hyviä uutisia saaneille
Vappuvaani ja tulokas 19+5