Hakutulokset

  1. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Oikein paljon voimia kaikille epävarmuudessa kamppaileville :hug: Mulla olis huomenna ultra ja jänittää aika lailla. Mies ei pääse mukaan, on tytön kans kotona. Itellä on kyllä ihan erilainen odotus nyt. Esikoisesta olo oli ihan jees, koko raskauden. Alkuraskaudessa en muista oikein muita...
  2. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Nelli: Voi ku oli ihana kuulla hyviä uutisia :). Mulla kans hyviä kokemuksia Mehiläisestä: jouduin käymäänn mammossa sielä ja ultrassa löyty sit patti toisesta rinnasta. Jouduttiin ottaa sit neulanäyte. Lääkäri huomas miten kauhuissani olin ja pelkäsin. Toimenpiteen jälkeen patti selvis...
  3. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa uusille! Mukava ku ketju saa lisää odottajia :) Ite en malttanu odotella vaan varasin sen VU-ajan. Sain sen ens viikolle tiistaille eli 7+1. On kyl tyyris, ku 130e ja kelakorvaus pitää sit ite hakea..Mutta tässä on sellanen, ett olis ihan kiva lähimmille kertoa jo vähä ennen 12...
  4. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    NelliKaramelli: Tsemppiä sulle. Niin ku moni onki jo sanonu, onneks vuoto ei automaattisesti tarkota sitä pahinta. Torstaina sit selviää. Voimia sulle :hug: Itselle ei edelleenkään mitään oireita/tuntemuksia. Tekis kyl mieli mennä sinne varhaisultraan, ettei tarttis ihan 12 viikolle...
  5. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Itellä edelleen vähä haastavaa tajuta, ett oon raskaana. Toisaalta tässähän on vasta reipas viikko tiedetty olevansa raskaana ja kuitenkin sen 35 viikkoo viel aikaa tajuta ;) Mäki oon kattellu noita äitiysvaatteita ja jo miettiny mitä kaikkee ostan (oletan näyttäväni samalta ku H&Mn mallit...
  6. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Huomenta! Nyt tässä hokasin ykskaks, ett onhan mulla oire: rinnat on kasvanu niin, ettei vanhat liivit kunnolla istu. Ja onhan nuo kipeetki. Muuten ei edelleenkää oo muita oireita. Muistan ett ekassa raskaudessa kahvi jäi pois het alussa, mut nyt ei vielä ainakaa oo jääny. Me vähä...
  7. M

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Moikka! Kyllä mäki taidan uskaltautua liittyä joukkoon suloiseen. Eli laskettu aika olisi 2.4.2012 ja nyt siis viikkoja 5+2 kaiketi. Ja toinen lapsi olisi, ensimmäinen syntynyt helmikuussa 2007 eli tyttö ehtii täyttää jo viisi ennen tämän syntymistä. Ikää mulla on 25, synnytyssairaala on...

Yhteistyössä