Hakutulokset

  1. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Moikka! Tänään poksahti 38.viikko eli 37+0. Jee! Viikon päästä voi alkaa jo odottelee synnytystä, vaikka tosiaan ed.käynnistyksen takia menisin mielummin hieman yli ku enne LA:ta (mm.keltasuutta en haluais lapselle). Valittaminen on musta ihan luonnollista. Jo raskausoppaat siitä...
  2. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Heipsan ja oikein aurinkoista naistenpäivää :hug: Neuvolassa käyty aamulla. Kaikki oli ok, paitsi Hb 119, joten rautakuuri määrätty. Plääh! Mä ku aattelin selvitä ilman, mutta terkka perusteli, että synnytyksessä kuitenkin aina on vuotoa, ni on hyvä, ett vuotava veri on sit vahvaa.. Painoa...
  3. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    suska-84 Ilman muuta ihminen (etenki pien laps) voi reagoida erilaisiin tunnetiloihin kehon reaktioilla. Jos miettii esim.rakastumista, ni voihan se aikuisella aiheuttaa ruokahaluttomuutta ja vatsan väänteitä, niin mikseikäs lapselle tärkeän ihmisen ikävöinti. Ja varmasti poika on teillä...
  4. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Nälkä ja jano on varmaan tulleet pysyäkseen. Tai ei niinkään jano, mutta syöminen ja vieläpä suklaan merkeissä. Eilen söin kaapista suklaapatukat ja päätin, etten nyt enää hae uusia. Kotipuntariki näyttää jo reilun 2kg painonousua viime neuvolaan, mikä ei kyl oo hyvä. Vielä ku ei johdu...
  5. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Tiijona Oikein lämpimät onnittelut teidän perhelle pienestä pojasta :) Kette:hug: äittä-83 Onko olo, että lähtötunnelmissa olisit jo? Jännittävää! Ehkäisy tämän jälkeen tuskin tulee otettua mitään ehkäsyä. Saa tulla kolmas heti perään, jos sikseen tulee. Menkat mulla tuli vasta reilun...
  6. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    GCS15 Ihana kuulla, että Sisu pääsee kotiin :). Oikein ihania hetkiä teille! Yritä malttaa pikkuisesta huolimatta kertoa kuulumisia aina välillä :) annapellu mulla kans tuo vasen puoli kipuilee. Ihmettelin, jo ett miks, mutt voisko vauva sit painaa sille puolelle enemmän? En tiiä, mutta...
  7. M

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Pitäähän sitä tulla uus pino korkkaamaan. Kiitos Vauvis jälleen pinosta. Toisinaan oon lueskellu tuota maaliskuun pinoa, ni johan sinnekki on jo useampi vauva syntyny ennen "omaa kuuta". Luulis, siis ett meillekki pinoon vauvat lisääntyy maaliskuun aikana. Ainaki ite sana vauvan syliin jo...
  8. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    mamamiaTervetuloa joukkoon mukaan :) Mukavia äippälomia kaikille sellaisen aloittaneille! Papaya Mulla kans meinaa hieman mietityttää tää tavaroiden laittaminen. Itselleni oon melkein luvannu, ett ens viikolla alan pesee vaatteita ja laittaa muutenki paikkoja kuntoon. Eiköhän me ehditä ;)...
  9. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Heipsan! Pitää ihan tulla iloitsemaan, ettei ainakaa vielä oo alat ja sappiarvot kohonnu. Jee :) Seuraavan kerran sit ens viikolla. Varmaan laitoinki, mutta täällä ei nää neuvolakäynnit enää ees tihene loppua kohden, vaan mennään edelleen 2 viikon välein. Sopii mulle:) Ed.synnytys mulla...
  10. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Tiijona Tsemppiä ens viikkoon. Ainaki on mukava odotella herkkuvuoren kanssa h-hetkeä ;). Ja olis kyl kiva kuulla kuulumisia mahd.paljon :) Päihteet ni en tidellakaan hyväksy/ymmärrä. Musta jokaisella ihmisellä on itse oikeus päättää 18-vuotiaana mitä kehollaan tekee. Ei siis äidillä ole...
  11. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Jatiska Se on hyvä välillä purkautua :). Voin kyllä samaistaua ketutukseen. Adelei Onko J-kylässä yksityishuoneita? Ku mulle just ke terkkari sano, ett on vaan kahden hengen huoneita. Terkka vielä sano, ett huonetoveri pitää ottaa huomioon puolison ja lasten vierailuissa (niin ku sitä nyt ei...
  12. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Tiijona Hienoa, että tällä hetkellä tilanne on ok. Toivotaan, että olis pienen mahdollisuus asustella masussa vielä tovin :) Sukkapuikkokipuja ei oo vielä ollut. Tai ainakaa mitään erityistä. Muuten kyl tuntuu välillä painetta. Tänään oli neuvola. Painoa tullut 400g/vk, paineet ok (koko...
  13. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    GCS15 Mahtavaa kuulla hyviä uutisia :) Papaya Oikein lämpimät onnittelut kosinnasta. Joko on hääpäivä sovittu? Mua ottaa kupoliin ja kovaa tää meidän taloyhtiö. Ihan yks p-reikä huoltoyhtiön osalta. Tää kiukkupiikki tuli siitä, ku olin viemässä roskia ja takasi tullessa meinasin kaatua...
  14. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Moro! Ilma on AIVAN ihana. Tekis mieli vaan olla ulkona, mutta mulla on selkä jumiutunu ja mm.selän suoristus hetken istumisen jälkeen on kivuliasta ja eilen jopa mahdotonta ilman avustusta. Tyttö joutu ulkoilee päiväulkoilut yksin omalla pihalla :( Onneks nyt mies lähti luistelee tytön kans...
  15. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Moro! Oli melko "nautinnollinen" aamu: en saanu ruhoani suoraks, ku otti niin mahaan kipeetä. Tuohon navan viereen kiristi ja sattu ett huh. Ilm.vauva oli siinä punkemassa ku oli ihan kova kohta ja ku hellästi tuupin poikaa siirtymään, kipuki hävis. Mahtaakohan olla jo ahasta toisella...
  16. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Moi taas! On hieman tilanne meidän taloudessa muuttunut ja nyt sit olis maaliskuu aikaa muuttaa uuteen osoitteeseen (kerrostaloon, kuinkahan sopeudun, vaikka kyse onki vain 6kk..) Pääsee siis laittaa vihdoin vauvalle paikkoja kuntoon ja pesemään sitä pikuvaatepyykkiä :heart...
  17. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    GCS15 Onnea äidille ja Sisulle :heart:. Ihana kuulla, että alkutaival on lähtenyt mallikkaasti käyntiin. Itellä autossa istuminen aiheuttaa tympeitä, säännöllisiä kiristyksiä. Huoh! Muuten kiva, mutta tulee melko usein mentyä sukuloimaan n.100km päähän. Ens vkl ollaan kyl kotona ku on...
  18. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    GCS15 Voimia! Tilanne ollut melko hektinen, mutta ukson ja toivon että voitte molemmat tällä hetkellä hyvin :) Wendy79 Onnea tyttölupauksesta. Ja ihana kuulla, että raskaus sujuu ongelmitta. Meidän rakas koiruli poistui ykskaks yllättäen viime lauantaina kauniimmille metsästysmaille. Ikävä...
  19. M

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Moro! Kiitos uudesta pinosta :) Nyt on sen verran tullu tekstiä, ett kirjottelen mitä muistan. Vauvakirja tulee olemaan, noh, sellanen ku prismasta löytyy ;). Tai sit pyydän sen ristiäislahjaks, ni ei tartte ite mietiskellä..Esikoisella on sellanen "Kun olin pieni" -kirja mikä oli ja on...
  20. M

    ¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

    bluebaby Jotenki tuntuu, ett stressi pitäis olla pitkäkestosempaa ja "syvempää", että vois haittaa syntyä. Mutta tilannetta en vähättele. Uskon, ett v*tuttaa ja kovaa. Jotenki aina ku autoon menee vähääkää suurempia summia, ni tulee tunne ett menee rahat ihan harakoille :(. Toivottavasti tämä on...

Yhteistyössä