Ihania uutisia GCS15 , ensimmäinen vauva kotiutuu meidän pinoon:heart:
Toivottavasti pissit vaan Josefia housuun, mutta hyvä on kyllä tsekata. Mulla kans tulee yskiessä pöksyyn, mutta jotenkin tunnen, että on pissaa. Mitään en oo kyllä haistanut yli kahteen viikkoon. Nyt oon ollut ihan paniikissa, että lirahtaa täällä töissä pöksyyn. Ois varmaan kannattanut laittaa suoja.
Mulla tullut tonne alamahaan vasemmalle puolelle tosi kova kipu. Mutta luulen, että kaveri vaan painaa sinne jotenkin pahasti. Ajoittain helpottaa, mut sit tulee taas kovana. Aiheuttaa myös suppareita (kipeitä), mutta varsinaisesti tuo kipu ei ole supparikipua.
Ja sama juttu, raskasta alkaa olla tuon kuopuksen nostelu. Meillä jäbä jo siis sen 2,5v, mut kun ei kävele/kiipee, niin joka paikkaan tarvii auttaa. Onneksi jo konttaa, tai silleen pupuhyppelee, niin pääsee sentään jo ite vähän maailmaa tutkiin. Ulkona ei kyl liiku ollenkaan. Pitäis nyt saada haettua se invalupa, niin pääsis vähän lähemmäksi kauppoja yms. vaikka ei nyt niin tarvi kyllä noissa käydä, ellei mies oo reissussa. Ja rattaat yleensä aina mukana, mut niidenkin nostelut autoon ja pois on jo kunnon jumppaa.
Eilen luin miehelle sitä vauvakirjaa alkavasta 35 viikosta, mikä saatiin neuvolasta. Ja siinä kerrottiin, et ois hyvä jo vältellä reissuja yms. Oli raukka ihan tuskissaan, kun hänen on vielä työreisuja tehtävä. Vähän vaan härnäsin, mut ei mulla oikeesti mitään niitä vastaan ole. Tiedän, et ne on tehtävä, enkä aijo kotona ruikuttaa.
Jahas, kohta pääsee lounaalle. Taidan poiketa hakeen samalla kuopukselle keväthaalarin. Pari rentoa päivää vielä töissä ja sit äippis. Ihanaa jäädä nyt kun ehti hetken ees oleen töissä.
Pomppuli ja muru 33+6