Hakutulokset

  1. M

    Hei te jo synnyttäneet

    Heippa, Noita kipeitä supistuksia voi olla pitkäänkin epäsäännöllisesti. Voit yrittää vähän nopeuttaa toimintaa tekemällä vaikkapa pitkä kävelylenkin tms. Siis ihan joku kunnon liikuntatuokio. Jos, et saa liikunnalla yhtään supparia aikaiseksi, niin tuskin on ihan heti synnytyskään alkamassa.
  2. M

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heippa, Tsemppiä teille viimeisille odottelijoille! Niin sympatiseeraan tota kutinatuskaa, Inieh; kuulostaa melkeen kidutukselle... Pitäkää vaan ketjua yllä loppuun asti. Itse ainakin käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Ja kaikkien synnytyskertomuksista olen myös kiinnostunut :)...
  3. M

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Enpä ole nyt viikkoon tänne ehtinyt vilkuilemaan. Meille syntyi viikko sitten 12.8. poika viikoilla 39+0 ja mitoin 52 cm ja 3788 g. On kyllä touhua sen jälkeen riittänyt. Ne on loppumetrit turhauttavia: siis tsemppiä vielä odottaville, ja onnea nyytin saaneille. On se kumma kuinka itsestään...
  4. M

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Tsemppiä kaikille synnyttämään lähtijöille! Ja Onnittelut synnyttäneille :flower: Pelkopoli käynti täälläkin takana. Hienoa samunäiti, että asiasi järjestyivät. Kuulostaa järkevältä suunnitelmalta. Itse en halua sektiota, mutta kätilön kanssa keskustelusta ja tarkemmasta synnytystapa-arviosta...
  5. M

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Mites muuten synnytyksen jälkeen kuinka nopeasti voi aloitella pilatesta, balettia tms? Kokemuksia?
  6. M

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Miten voikin olla nämä limauutisoinnit näin kutkuttavan odotettuja :D
  7. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heissan! Onnea Eka2:lle :flower: Lantiopohjan löystymisestä Se löystyy sitten jo ihan raskauden takia ylipäätään. Synnytyksestä erikseen ei enää tiedetä olevan riskiä, eli siis keisarileikatut on ihan yhtä suuressa riskissä. Treenatkaa sitten ahkerasti niitä lihaksia :) Eniten...
  8. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Liikunnasta piti kommentoimani. Että itse olen käynyt salilla 2-4 x /vko, enkä ajatellut harventaa kuin pakon edessä. On se kumma, että kävely tuottaa vaikeuksia, mutta salilla on montaa muuta, mitä voi tehdä ihan kivuitta, ja tulee toosi hyvä olo:) Ihan kunnon hien tykkään saada pintaan...
  9. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heipä hei! Oon tosi pahoillani myös sun puolesta Emilie. Ei sitä hirveästi voi vierasta ihmistä neuvoa, mutta jos mies nyt tämmöiseen aikaan heittäytyy tommoiseksi, niin kannattaa varmaan tosiaan tukeutua tällä hetkellä niihin, jotka tuntuu sen arvoisilta, ja yrittää jättää mies omaan...
  10. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heippa! Vielä ainakin yksi pyrkisi viime metreillä tähän ketjuun mukaan. Viimeiset metrit ne tuntuu vaan hidastuva :) Eli: Mennikkö, 1. lapsi, LA 19.8., sairaala NKL Sukupuolta ei olla haluttu udella. Nyt rupeaa kyllä jo kovasti kiinnostamaan, kuka on tulossa: sukupuoli, ulkonäkö ja...
  11. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hei kaikki! Minäkin haluaisin liittyä seuraanne. Olen ensiodottaja (27 v), la 23.8., ja jos synnyttämään asti tämä etenee, niin nkl on sairaala. En ole ennen nettifoorumeille pahemmin kirjoitellut, mutta nyt tulee tarpeeseen, sillä stressinaiheita riittää, eikä ystävillä ole lapsia. En ole...

Yhteistyössä